Piempiem
Hahaha ik ben het echt met ELK woord eens. Zoān hekel aan vogels (en eigenlijk elk gevogelte in het algemeen) precies om de redenen die jij zegt!
Denk dat je dat ook wel kunt laten bezorgen
Ugh ja. Mijn Mexicaanse snack heeft wel eens gevraagd of ik in het Nederlands wil dirtytalken, maar krijg het mijn strot niet uit
Rokken met zakken vallen altijd tegen
Ik stuur je een pm!
Ik heb gehoord dat Duits nĆ³g erger maar heb nooit seks gehad met een Duitser. Misschien iemand anders
Stopft dein Schwanz in mir
Ik heb in mān leven nog nooit iets laten bezorgen
Over het algemeen vind ik het geluid van vogeltjes als ik wakker word echt heel fijn, maar er zit dit jaar vlakbij een nest van scholeksters Die lopen dus regelmatig vanaf half 5 's ochtends te krijsen, zo schel
Ik heb de buren ook al regelmatig horen schelden op die beesten haha
Ik zou dit echt niet met een straight face kunnen zeggen
lamlul me favo
wat is je minst favoriete sterrenbeeld
- kreeft
- boogschutter
- waterman
- tweelingen
- maagd
- vissen
- ram
- stier
- weegschaal
- schorpioen
- steenbok
- leeuw
0 stemmers
Als ik moet bezorgen vind ik dat alleen maar leuk, anders moet ik in de keuken helpen
Heb gestemd op leer bij de bank, maar het is nep leer
Op wie van deze personages lijk jij het meest? (Modern family)
- Claire Dunphy
- Phil Dunphy
- Haley Dunphy
- Luke Dunphy
- Alex Dunphy
- Mitchell Pritchett
- Cam Tucker
- Lily Tucker-Pritchett
- Jay Pritchett
- Gloria Delgado-Pritchett
- Manny Delgado
- Wie?
0 stemmers
Ik vind dit heel grappig, sorry
Gewoon ādaar identificeer ik niet meeā, idk dan is het altijd wel in te passen wat je sterrenbeeld, maan en acending is toch?
Ja Voor mij is het allemaal abracadabra maar ergens ook wel weer interessant hoor.
mn bff is er ook helemaal in en die begrijpt mij ineens beter nu ze weet dat mn acending Schorpioen is omdat ik volgens haar geen kreeft ben wat mn sterrenbeeld is.
Heb net gegoogled dat mn maan tweeling is, misschien verklaart dat voor jou iets haha
Sorry, maar alle watermannen die ik ken vind ik stom.
Heb nu net ook gegoogled want wist niet eens van een maan en ascendant maar mijn sterrenbeeld is leeuw, maan kreeft en ascendant ook leeuw haha. Voel me ook wel echt leeuw en ben ook blij met dat sterrenbeeld. De beschrijving van kreeft die ik zag past ook wel redelijk bij me, vooral de afkeer voor mensen soms