Ik doe het alleen als iemand verassen typt in plaats van verrassen en dan maak ik hihaho er een grap van.
En toch heb ik dan altijd weer lol met mezelf als ik dat gestuurd heb. Maar meestal ook omdat ik dan hetgeen wat verast wordt voor me zie.
Ik doe het alleen als iemand verassen typt in plaats van verrassen en dan maak ik hihaho er een grap van.
En toch heb ik dan altijd weer lol met mezelf als ik dat gestuurd heb. Maar meestal ook omdat ik dan hetgeen wat verast wordt voor me zie.
Heb jij striae en/of cellulite op je benen?
0 stemmers
Hoe ervaar jij het als je je handen moet ontsmetten in een winkel/andere publieke plek?
0 stemmers
Ik vind het dus altijd zo intens. Volgens mij trek ik er ook een heel vies gezicht bij als ik het doe.
Ik heb van die gouden boekjes en dan lees ik de eerste en laatste bladzijde voor hem, want hij heeft een slecht concentratie vermogen.
Heb jij coke in huis?
0 stemmers
Ik vind het meer gewoon vies om die desinfecteerflesjes/pompjes van de winkel aan te moeten raken. Sommigen voelen plakkerig, anderen stinken. Gebruik dan liever mān eigen flesje.
āBest okeeā, behalve die ene keer dat er een soort zeep/schuim uit de pomp kwam terwijl het handgel moest voorstellen? Was echt viezig, geen kraantje in de buurt ook.
Haha random vraag dit.
Haha ja ik was net bij een vriendin en die had een doosje ergens staan en toen vroeg ik āzit daar coke in?ā en dat was zo. Dus ik vroeg me ineens af hoeveel mensen eigenlijk een voorraadje in huis hebben en de enige plek die ik kon bedenken om dit te onderzoeken was hier
Daarom heb ik mijn eigen hand gel bij. Heeft nog niemand moeilijk over gedaan.
Ik ben hier te braaf voor.
Ik heb heel voorzichtig op nee geklikt, maar te lang nagedacht over of je cocaĆÆne of cola bedoelde.
Voordat mensen denken dat ik nou zoān wilde meid benā¦ ik heb nog nooit coke gebruikt en mijn eerste reactie toen ik dat envelopje zag, was dat ik eraan wilde ruiken. Bedacht me gelukkig op tijd dat dat onverstandig zou zijn
I wish
Goor want het meurt in de meeste winkels naar een combinatie van rioolwater en opgerispt gal. Serieus, wat doen ze erin?
Alleen bij paprika en naturel
Favoriet is hier toch wel patatje joppie van de Lidl en is zonder ribbels
Ik zit nog echt al meer dan een minuut te staren naar deze vraag, heeel moeilijk
Dus dat!
Maar dit kwam laatst ook voorbij
https://www.ad.nl/binnenland/handgels-getest-je-hebt-geen-idee-wat-je-op-je-handen-smeert~a6912587/
Dus dan kun je inderdaad zelf gewoon iets meenemen
omtzigt omdat ik graag het cda zie imploderen
Kijken jullie naar Opsporing Verzocht?
0 stemmers
Het is geen meerkeuze š¤·