De staten van Amerika
Soms als ik enorm moet janken om een verbroken relatiesituatie, dan bedenk ik me weer dat het andersom ook zo is geweest, dat iemand moest huilen en de weg kwijt was omdat ik het uitmaakte en ik er toen vrij weinig bij stil heb gestaan. En dat de persoon om wie ik aan het janken ben, ook helemaal niet zo zal stil staan bij mijn verdriet. Sneu is dat altijd :’)
Ik ben nu vanalles aan het lezen en opzoeken over (de val van) srebrenica omdat ik geen idee had wat nou precies de issue was.
Zingen jullie wel eens voor je huisdier(en)?
- Ja, vaak
- Ja, soms
- Nee, nooit
0 stemmers
Kan je een beetje zingen?
- Ja, heel goed!
- Ja, best aardig
- Nee, niet echt
- Nee, ik klink verskrikkelijk
- Geen idee
0 stemmers
Wat vind(en) je huisdier(en) ervan als je voor ze zingt?
- Fantassstisch, ze zingen zelfs mee
- Leuk
- Geen reactie
- Niks boeiends, reageren niet echt
- Vreeeselijk, worden boos of bang, lopen weg, gaan meppen, grommen, etc.
0 stemmers
Ik zing altijd voor de katten, altijd al gedaan eigenlijk haha.
Krieltje vond het altijd super leuk en die ging er helemaal voor zitten en luisteren, maar die is helaas begin dit jaar overleden. Dexter vind er geen klap aan, behalve met oud en nieuw, dan wordt hij heel rustig als ik voor hem zing terwijl hij normaal met zn dikke paplijf in een hoekje gekropen zit.
M’n vogel gaat vaak meefluiten als ik zing!
Heb je de podcast van NPO1 erover al geluisterd? Die vind ik best goed!
Achter het verhaal bedoel je? Ja!
Is dat deze?
Ja die luister ik ook! Echt een goede
Ik heb weinig behoefte om voor mijn vissen te zingen. Maar als ik een hond, kat of vogel had zou ik het zeker overwegen.
Stel, iemand wijst jou op een foutje wat je gemaakt hebt. Het is iets waarvan niet heel veel zou uitmaken als diegene jou er niet op had gewezen. Niveau: spelfout in een groepswhatsapp.
- Dat vind ik heel attent
- Dat vind ik heel irritant
- Ik ben neutraal
0 stemmers
Wijs jij anderen weleens op zo’n foutje
- Ja vaak
- Ja soms
- Ja wel eens gedaan
- Nee nooit
0 stemmers
Ben jij op dit moment:
- Blij
- Opgelucht
- Gefrustreerd
- Boos
- Neutraal
- Zenuwachtig
- Chagrijnig
- Moe
- Gespannen
- Ontspannen
- Verdrietig
- Allemaal niet
0 stemmers
Nee, deze! Dan ga ik die van jou ook luisteren!
Gaat het een beetje @instantramen? Lijkt me een tamelijk overweldigende hoeveelheid emoties.
ik heb geen overheersende emotie op het moment maar wel enkele procenten van allemaal haha
Heb jij liever
- Korte mouwen, bedekte benen
- Lange mouwen, blote benen
0 stemmers
In mijn (actieve) whatsappgroepen is het meestal een soort wedstrijd wie als eerste een spelfout verbetert (een wedstrijd die ik overigens regelmatig win )
Ik val mijn kat met zoveel onzin lastig, arm beest.
Als je moest kiezen en CDAer was, wie zou je kiezen?
- Pieter Omtzigt
- Hugo de Jonge
- Ik weet te weinig van hun standpunten
0 stemmers
Moe, chagrijnig en heb heel veel medelijden met mezelf Eerste dag van m’n menstruatie en m’n beginnende weeën bij beide bevallingen deden nog minder pijn. Maar m’n man is ben & Jerry’s voor me halen dus dat maakt me iets vrolijker