Stel je persoonlijke vraag #18

Ja mijn ex had dat ook, hij was “teleurgesteld” dat ik dat keek en kon echt boos worden daarom. Prima dat je iets kut vindt wat ik wil kijken, maar laat me dat dan lekker alleen kijken. :fu:t3:

3 likes

Ik moest ook een IQ test doen toen ik ADD bleek te hebben maar ik durfde niet (faalangst joe).Achteraf wel een beetje spijt van.

Omg, ken je SBS 9 al?
Ik noem dat het rioolputje van SBS en net 5.
Buurtpolitie, achter gesloten deuren, overspel in de liefde. Heeeerlaaaak

6 likes

Wat @Gelatelli zegt, inboedel zou ik zeker allrisk verzekeren! Ik ben over mijn kat gestruikeld, waardoor ik de tv van het kastje tikte en het scherm kaduuk was. Omdat ie nog niet zo oud was toch maar proberen te declareren, en het is helemaal vergoed :woman_shrugging:
Kunnen zulke knullige acties zijn haha, maar op dat moment ben je wel echt blij als het verzekerd is!

2 likes

Ik zet NU de tv aan

1 like

Leren jullie wel eens bewust iets nieuws? Zoals dat je bijvoorbeeld actief de periodieke tafel gaat leren of vlaggen of klassieke muziek of weet ik het

• Nee nooit en wil ik niet
  • Nee nooit maar wil ik wel doen
  • Ja, maar alleen bepaalde onderwerpen
  • Ja soms
  • Ja vaak

0 stemmers

Ik denk dat mensen zich echt overschatten met meer dan 10.000. Ik zou wel ook wel 2.000 calorieën in een maaltijd kunnen wegwerken, maar dat maal 5 of 6 is echt een ander verhaal. En ik heb veel ruimte in mijn maag.
Wel leuk om eens een menu samen te stellen voor zo’n dag.

1 like

Valt wel mee toch, afhankelijk van wat je eet vooral? Met gezonde, voedzame producten kan het nog best lastig zijn. Maar je een zak chips en een zakje borrelnootjes eet zit je al makkelijk aan 2000 kcal. Een aangezien dat 0 voedingswaarde heeft heb je waarschijnlijk na een uur weer honger en kan je door. :thumbsup:

Maar je maag vult alsnog en je gaat je na een tijdje echt kut voelen.
Ik heb heel veel van die challenges gezien en vooral bij vrouwen gaat het vaak mis, terwijl ze dan bij het ontbijt al 12 donuts op hebben en zich nog prima voelen.

Edit: ik besef net dat je de calorieën misschien ook mag drinken, staat er niet bij, dat mag bij de YouTube challenges niet dus dan is het misschien alweer iets makkelijker.

Ja als je het niet gewend bent miss idd. Ik denk dat als je langere tijd stelselmatig teveel eet je lichaam daar uiteindelijk aan gewend raakt (anders zouden niet zoveel mensen overgewicht hebben). Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je als je dit niet normaal doet, je maag uiteindelijk gewoon vol zit.

Laatst alle landen uit m’n hoofd geleerd, wou eigenlijk door met hoofdsteden maar wil nu eerst de basics van Nederlandse Gebarentaal leren.

7 likes

Oh zeker ik denk dat er heus mensen zijn die het met gemak doen, maar de meeste mensen hier hebben geen overgewicht en eten niet sowieso dagelijks al 6.000 calorieën ofzo. Het is een challenge van een dag, geen challenge waar je een jaar over mag doen.

ik begin vooral heel vaak met dit soort dingen

28 likes

HahHa ja ik deed net een quiz over de periodieke tafel en ik kwam echt alleen op goud en zilver.

Toen ik de antwoorden zag, dacht ik bij veel dingen Ohja waterstof, helium, maar ik had dus geen idee dat dat er ook inzat en nu kijk ik filmpjes maar ik snap de uitleg niet eens. Ga denk ik nu na het 3e element opgeven :sob:

2 likes

Ik ben eens in een dubbeldate getrapt met een jongen met een beperking en toen ik aangaf het hierbij te willen laten moest hij huilen :flushed::grimacing:

Vraag me verder af of er mannen zijn die zich echt rot hebben gevoeld toen het eindigde

2 likes

Welke quiz? Kijken hoe ver ik kom

Ja ik heb net mijn favoriete McDonald’s ontbijt bij elkaar gezocht (hotcakes, egg mcmuffin en 2x2 hashbrowns) en dan zonder drinken is het nog lang geen 2.000 calorieën, terwijl ik dan al best vol zou zitten. Niet misselijk, dus er kunnen vast nog twee donuts bij, maar daarna heb ik echt geen honger meer voor een paar uur.

Nu echt zin in dat ontbijt maar ze hebben in Nederlands geen hotcakes en geen hash browns.

2 likes

Ik zou echt eens willen proberen om die 10.000 kcal te eten op een dag, zoveel dingen waar ik dan zin in heb. Maar dan verpest ik de afgelopen 4 weken waarin ik zo goed op mn eten heb gelet ook meteen weer :weary:

1 like

Ik zat op m’n 15e in een heel eenzijdige date-situatie. Had ik direct af moeten kappen maar die jongen was heel forward en overtuigd dat het wederzijds was, en ik was natuurlijk veel te bleu. Uiteindelijk heb ik al m’n moed bij elkaar verzameld om hem face to face te vertellen dat ik het niet zo zag gebeuren allemaal, want vond het zielig om dat via sms te doen. Hij leek er wel redelijk sneu van maar geen idee of het noemenswaardig genoeg was om 8 jaar later onder liefdesverdriet te vallen :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik weet niet of ik mijn gejank toen mijn verkering op mijn 17e uitging liefdesverdriet kan noemen tbh. Ik was heus wel even verdrietig maar ik kan me niet herinneren dat het extreem veel impact had. Terwijl als mijn relatie nu bijv uit zou gaan zou ik helemaal gek worden.

1 like