Ik weet eigenlijk van alles altijd wel hoeveel er zo ongeveer in zit, maar dan nog vind ik deze inschatting maken heel moeilijk!! Ik heb veel van die challenges op youtube gezien en heb dan net als @Sensatie dat ik denk, ooooooh dat kan ik makkelijk!! Maar vraag het me echt af hoe dat dan zit als je het daadwerkelijk probeert…
Hmm ik twijfel. Ik vind het namelijk heel leuk om samen een plaat op te zetten en dat dan allebei heel mooi te vinden. Die momenten zijn heel romantisch vind ik. Denk wel dat ik dat zou missen als ik dat niet zou hebben.
Betekent trouwens niet dat ik alles wat mijn vriend luistert mooi vind en andersom vindt hij niet alles mooi wat ik luister.
@babushkababy Ik vind het wel jammer als muzieksmaken niet overeen komen en word altijd extra blij als je elkaar daar wel in vinden. Het maakt een autoritje of koken veel makkelijker. Nu is het van “Ok deze muziek… Kunnen we iets vinden wat de een niet verschrikkelijk vindt?”.
Zoektocht is nog bezig…
Ik vind bepaalde muziek wel heel onaantrekkelijk en ja dan vind ik die persoon ook wel minder aantrekkelijk. Zo van ugh houd je daar echt van?
Ik dacht eerst: neee, totaal niet. Maar stel nu dat iemand oprecht fan is van figuren als Dries Roelvink en Bennie Jolink (bestaat die überhaupt?). Dat kan ik me echt niet voorstellen… Daar komt toch een heel ander soort cultuurtje bij kijken.
Edit: excuus aan Bennie Jolink, ik zag Frans Duijts voor me
Ja dit heb ik met bepaalde muziekstijlen ook. Bepaalde muziek of artiesten vind ik zo verschrikkelijk, dat ik het echt niet aantrekkelijk vind als iemand daarvan houdt. Mijn vriend en ik vinden echt niet alleen maar dezelfde muziek leuk, maar je gaat ons allebei niet vinden op zo’n megapiratenfestival of een hardstyle feestje. No offence verder voor mensen die dat wel leuk vinden, maar ik vind dat echt allebei verschrikkelijk.
We gaan allebei heel goed op de uitgekauwde top 2000 dad rock waar @grace het over had.
Hahaha mijn vriend is over het algemeen een heel erg gematigd persoon maar er is een lijstje van totaal random dingen waar hij een gruwelijke hekel aan heeft en het is mijn LIEVELINGS om daar soms ineens achter te komen. Een van die dingen is dus Dire Straits, iets waar ik totaal geen mening over heb maar meer accepteer als zo’n achtergrondproces van het leven, vooral tussen kerst en oud & nieuw op de radio. Maar hij kan een kwartier losgaan over hoe lelijk gelikt die gitaarsolo’s zijn en wat een brave saaie mensenmuziek het is etc. en ik moet daar altijd zo om lachen want het is zo’n willekeurige collectie Dingen Die Hij Haat, veel andere gitaarmuziek uit dezelfde tijd vindt hij weer wel leuk. Oh ik heb echt zin om weer eens samen in de auto te zitten met de radio aan en de eerste tonen van Brothers in Arms te horen
ik zou je inboedel (als het niet teveel scheelt in premie) sowieso all risk verzekeren!
als je dan zelf iets sloopt in huis is het ook verzekerd, wat naar mijns inziens veel vaker gebeurd dan het afbranden van mn huis (godzijdank)
Gewoon op het strand…
Het lijkt makkelijk gezegd maar mensen die kijken trek ik me echt niets van aan (heb ik trouwens ook echt nog nooit gemerkt hoor) en foto of filmen zou ik echt schandalig vinden maar ook daar heb ik nog nooit last van gehad.
En ja, als het wel gebeurt… het zijn maar borsten. Ook met kleding aan zie je dat ik die heb. Ik zou er uiteraard erg van balen en boos over zijn (understatement) maar ik zou me niet schamen of zo. Ik ben dan niet degene die fout zit.
Ik knap er geloof ik niet op af, maar het is wel extra leuk als je elkaar kunt vinden in elkaars muzieksmaak. Scheelt best veel ergernis, en het is ook leuk om door elkaar weer nieuwe dingen te leren kennen.
Wat staat er nog meer op zijn lijst? I’m intrigued
Hahaha het komt altijd op van die random momenten dat ik het nu lastig vind om een lijst te bedenken, maar ik weet wel nog een recent moment: we zaten het nieuws te kijken (wel pre-corona, vorig jaar ofzo) en er kwam zo’n heel serieus kind van 17 met een overhemd aan in beeld iets uitleggen, en ik hoor naast me ineens op de bank ‘ugh dat is echt zo’n kind van LAKS’. En ik draaide me vol verbazing om van ‘…haat jij… LAKS?’ en hij zo ‘JA dat zijn altijd van die omhooggevallen kinderen met de stropdas van hun vader om die al veel te jong ~vertegenwoordiger~ van iets willen zijn, moet je hem nou zien, o nee wiskunde vraag 4c was te moeilijk’ etc. etc. En ik kreeg er zo de slappe lach van want mijn vriend is helemaal niet met onderwijs bezig, ik was eerlijk gezegd sinds mijn eigen eindexamen het hele bestaan van die club vergeten en ze zijn ook totaal onschuldig, en mijn vriend heeft ook verder niks tegen kinderen of school of wat dan ook? Hahahahaha ok dit is voor jullie totaal niet interessant en een gevalletje you had to be there, maar om maar aan te geven hoe totaal uit het niks die rants komen.
Och ja maar dit snap ik wel hoor, ik heb zelf ook heel weinig met het LAKS. Echt een beetje mijn BEC als een van die kids komt vertellen dat ze “een echte diploma heeft geen coronadiploma hoor” en volgend jaar een ~studie rechtsgeleerdheid gaat beginnen~ (i.p.v. dat ze gewoon zeggen “ja k studeer rechte”, zoals het hoort). En ik werk in het voortgezet onderwijs dus krijg er nog wel eens mee te maken lol.
Elk jaar is het aantal klachten over het bepaald examen weer “een nieuw record” en daar maken ze dan heel veel stampij over maar in the end verandert er toch niks. Tsja als zij er maar hun energie in kwijt kunnen nietwaar? Ik vond mezelf ook heel gaaf toen ik als 17-jarige bij de leerlingenraad/debatclub/schoolkrant zat.
Ja ik snap de ergernis ook (tegenover Dire Straits ook trouwens), maar het zijn altijd van die dingen waar ik werkelijk nog nooit bij stilgestaan heb. Maar ja vroeg-oude ernstige pubers zijn idd irritant. Ik wens ze succes in hun bestuursfuncties bij ABN Amro over 20 jaar.
Ik zou al blij zijn als hij überhaupt van muziek houdt, mijn ex vond er echt niks aan dus als ik ff lekker hard muziek in de auto/in huis op wilde zetten dan kreeg ik een “MOET DAT??? Kan die jankmuziek niet af”.
Liever een partner
- Die naar slechte films en series kijkt
- Die naar exact dezelfde films en series kijkt
- Die helemaal niet naar films en series kijkt
- Die elke film en serie spoilt
0 stemmers
Woeps moet eigenlijk in het je moet kiezen topic. Volgende keer beter
Die naar dezelfde slechte films en series kijkt
Hoe slecht is slecht?
Ex on the beach
Dit is echt mijn droom. Samen Tempation enzo kijken. Helaas heeft mijn vriend zo’n hekel aan ‘‘frikandellentv’’ (zijn woorden) dat hij de woonkamer meteen verlaat als ik het aanzet.
Sowieso liever stilte.
Ik zou echt niet met iemand kunnen samenleven die van Kensington houdt.