Aaaahw die hond!
Wow wat een heerlijke bank! Mooie kleur ook op de muur trouwens
Oeh welke kleur heb je op de muur?
Hebben jullie een printer?
- Ja, meerdere
- Ja, kleur
- Ja, zwart/wit
- Nee, ik print nooit
- Nee, ik print bij iemand anders
- Nee, ik print op mijn werk/opleiding
- Ik wil er nog 1 kopen
- Ik hoef er geen
0 stemmers
Sorry moest hem even aanpassen, want ik wil wel zien wie wat stemt
Ja een printer die zwart/wit en kleur print, maar het is gewoon 1 printer en scanner in een?
Dat zie ik dan zelf als een kleurenprinter
Ik heb mijn printer begin dit jaar naar de kringloop gebracht omdat ie alleen maar stof liep te vangen. Sowieso is inkt echt veel te duur in verhouding tot hoeveel ik eigenlijk print. Cartridges zijn al uitgedroogd als ik hem weer eens nodig heb.
Hebben ze op jouw werk nog een fax?
- Ik heb geen idee
- Ik weet niet hoe een fax eruit ziet
- ja ze hebben nog een faxapparaat
- Ik heb geen werk etc.
0 stemmers
Weet jij hoe een faxapparaat werkt?
- Ja
- Nee
- Vroeger wel maar ik ben het vergeten
- Ik denk het wel
- Wat is een fax?
0 stemmers
Studenten: als je ergens enkele bladen of een heel hoofdstuk van moet hebben maar je wilt dat boek niet aanschaffenā¦
- Dan haal ik het boek over het kopieerapparaat en print ik die 4tjes uit
- Dan gebruik ik de scanoptie en laat ik het naar mijzelf mailen.
- Dan ga ik het internet op en tover ik het boek digitaal uit een hoge hoed
- Ik laat iemand anders het werk doen
- Ik maak foto-kopieen met mijn telefoon/ipad etc
0 stemmers
Ik heb er een, hij heeft denk ik een paar printjes gemaakt en doet het niet meer. Altijd heb ik dat met printers, dus nu print ik op werk dingen uit als het echt nodig is (maar gelukkig is dat steeds minder)
Bij je eerste vraag mis ik de simpele optie āneeā, mijn werk heeft dat niet.
Als ik het boek online kan vinden gebruik ik die, maar in mijn vakgebied staat lang niet alles online, dus dan kopieer ik het gewoon met het kopieerapparaat van de UB. Sinds corona doe ik wel meer moeite om dingen online te vinden en mail ik anderen voor kopietjes en scans omdat ik even niet naar de UB kan (woon ver weg en reis liever niet).
Een droomreis omdat ik niks aan een nieuwe inrichting heb omdat ik geen woning kan vinden.
Ik heb op beide niet gestemd want ik ben blij met mān inrichting zoals het is, daarbij is het een huurhuis dus geld in de keuken etc stoppen is ook zonde
En ik houd niet echt van āreizenā/lang op vakantie gaan, dus mijn droomreis zou misschien 3 weken duren haha dus dat kan er gewoon ook wel af
Ik zou dan eerder gewoon een heel nieuw (koop)huis willen
Food lijkt me echt by far het leukst. En het is ook heel breed. Ben nog steeds jaloers op die guys van Worth It.
Films!
Fax kan tegenwoordig via de mail ofzo en wordt geregeld door het secretariaat.
Oja zoiets als zoān crime junkie kanaal lijkt me ook wel wat.