Stel je persoonlijke vraag #18

Half 9 zou ik doen eigenijk. Dan moet je om 7 uur vertrekken, kun je rond half 7 opstaan en ben je s middags nog een beetje op tijd thuis.

2 likes

Ja ik stem 200, ik koop 1x per jaar iets groots zoals een nieuwe koptelefoon of vorig jaar mn Ipad of een tas maar de rest van het jaar max 50, dus soort gemiddelde

1 like

Vind ik echt super afhankelijk van wat het is. Een nachtje weg kun je zo ā‚¬100 aan uitgeven en dat is dan niet eens heel exorbitant, een leesboek zou ik niet snel meer dan ā‚¬20 aan uitgeven.
Ik hoorde wel laatst iemand zeggen een playstation te hebben gekocht, en dat vond ik echt een grote aankoop wel. Zomaar ff ā‚¬350 neerleggen. Zoiets doe ik niet snel. Maar waar die grens dan wel ligt. :thinking: :thinking: Ligt echt aan het product/uitje en of ik al veel heb gekocht die maand.

1 like

Ik zou zelf eigenlijk 9:30-16:00 doen. Want 08:00 de deur uit is echt een schappelijke tijd wel qua opstaan, en half 6 thuiskomen is ook nog wel prima. Maar ik zou het wel heftig vinden om ā…“ van de tijd met reizen bezig te zijn voor maar 6 uur werk

4 likes

Ja als je het zo schrijft is t eigenlijk echt veel! Ik wil wel meer werken maar tot nu toe mag dat nog niet van de baas. Of ik kan een auto kopen :stuck_out_tongue:

1 like

En is 2x9 een optie? Als dat zou kunnen zou ik daarvoor opteren eigenlijk. Wel 2 lange kutdagen maar je houdt wel 1 hele extra dag over.

3 likes

Ik vind Hugo zooooooo aantrekkelijk! Zā€™n hairdo, zn kledingstyle :ok_hand:t3::heart_eyes:

2 likes

Ik vind die 6 uur per dag juist wel een voordeel, anders zou het voor mij echt niet te doen zijn, ben je elke dag 11 uur of langer van huis.

1 like

Ik zou zo vroeg mogelijk beginnen, dan heb je iig nog iets aan de late middag/avond. (Ben zelf wel extreem ochtendmens)

1 like

Herkenbaar! Ik wilde toen ook kopen, maar de bank weigerde. Alleen als mā€™n ouders garant wilde staan of ik een partner zou hebben kon het.
Maar goed die zeiden al; nope, want dan zouden we dat voor je broertjes ook moeten doen.

Terwijl ik aan huur meer kwijt was dan aan hypotheek.

1 like

Dit is zo stom inderdaad! Ik ben met huur meer kwijt aan mijn appartement dan mijn broer is met zijn koophuis wat ook nog eens nieuwbouw isā€¦

@MadameMignon

Ik differentieerde qua werktijden altijd per seizoen. In de zomer begon ik altijd extra vroeg maar in de winter makkelijk 1,5 uur later (ook i.v.m. later licht worden).

@Vivre

Als ik gewoon ā€˜werkā€™ is de grens voor mij 100 euro nu ik deels studeer ligt voor mij de grens op 50.

1 like

Wat stom! Hoe zat dat dan met die levensverzekering, moesten je ouders daarvoor garant staan?

Oei dat zou ik niet weten, dacht dat het over de hypotheek gingā€¦ heb geen levensverzekering verder.

Omdat mā€™n stoffen bank uit de opslag is gekomen en nogal muf rook, ben ik de hoezen aan het wassen. RUIKEN ZO LEKKER NU!

Dus bij deze, hoe vaak was jij je bank.

• Nooit
  • 1x per jaar
  • 1x per half jaar
  • 1x per kwartaal
  • 1x per maand
  • Anders

0 stemmers

Volgens mij kan de bank niet gewassen worden?

3 likes

Ik raak best wel snel in een sleur/verveel me snel en dan kan ik echt een beetje somber worden van het dagelijkse leven.
En bovendien is het een hobby van me om te reizen en heb ik ook altijd iets ā€˜nodigā€™ om naar uit te kijken.Misschien ook wel iets van vroeger toen we als gezin nooit op vakantie konden dat ik het nu wil ā€˜inhalenā€™ ofzo? Tot mijn 19e was ik nog nooit de grens overgegaan en dat ik dat nu wel kan geeft me een soort van vrijheid.
Klinkt allemaal heel melodramatisch als ik het zo lees trouwens :joy:

3 likes

God ja ben nog niet wakker haha! Niet alle banken hebben hoezen natuurlijk.

Bank

6 likes

Wassen is bij mij de stoomreiniger er ff over. Heb geen losse kussenhoezen.

1 like

Yooooo wat een chille grote bank!

3 likes

Ik heb dezelfde bank en denk 2x per jaar omdat ie dan echt supervies is (zoontje eet er boterhammen met pindakaas op enzo)

1 like