Geen enkel probleem mee, net nog een zak chips geopend op bed. Moest direct aan het forum denken.
Als je zou kunnen stemmen voor het CDA lijsttrekkerschap, wie zou je kiezen?
- Pieter Omtzigt
- Huge de Jonge
0 stemmers
Ben ook wel benieuwd waarom, als iemand zin heeft om toe te lichten
Ik ken hun allebei niet om eerlijk te zijn. #durfoptebiechten
Oh jezusss ja nu val ik zwaar door de mand
Pieter is een authentiek en goed kamerlid met hart voor de zaak. Kan het wel waarderen dat het niet een âgladâ politicus is maar eerder een dossiervreter (toeslagenaffaire, Malta, daarvoor MH17, pensioenen en belastingen). Hugo communiceert wellicht soepeler en komt sympathieker over, maar Pieter spreekt mij veel meer aan.
Dit is allemaal hypothetisch, want ik stem geen cda.
Ik ken ze allebei niet en stem ook geen cda en ken Hugo alleen door Corona. Vind zijn schoenen leuk van lelijkheid en vind het wel een aantrekkelijke man dus dan maar Hugo.
Nou, dit wilde ik ook typen. Ik vind Hugo echt een knappe man.
Ik las vandaag dit:
Stem verder niet op CDA maar zou dan wel gaan twijfelen om op Hugo te stemmen
Ja dat had ik ook gelezen, zo apart dat dit niet groter nieuws is en zo tussen neus en lippen door in dit interview genoemd wordt!! Het zou ook zeker mijn keuze beĂŻnvloeden.
Pfff politiek
Ben in ieder geval blij dat Mona het niet is oeh.
Ik zeg minder dan een jaar omdat âvakantieâ voor mij ook een weekendje net over de grens kan zijn (bv. 2 dagen Noord-Frankrijk), en dan heb ik echt het gevoel dat ik een week er tussenuit ben geweest. Dat zou ik echt wel missen. Langere vakanties (5+ dagen) kan ik wel meer dan een jaar niet doen.
Over koophuizen: ik huur al 1,5 jaar. Heb een vast contract, fulltime baan en best wat spaargeld, maar ja een levensverzekering voor een hypotheek krijgen en daarmee alleen een huis kopen is niet zo makkelijk
Telt een seizoensplek op een camping waar je dus zoân 10x heen gaat en 1x lang, als 11x of 1x ?
Wij gaan wel vaak een weekend naar de seizoensplek van mân pa (delen die). Maar dan bijv niet ook nog op vakantie zeg maar
Stel je volgt op maandagen een opleiding, en werkt op di, woe en do elke dag 6 uur. Je hebt 1.5 uur reistijd enkele reis dus 3 uur in totaal. Je mag zelf je werktijden kiezen, zolang je maar bij het overleg van 13:00 tot 14:00 aansluit. Welke werktijden zou je kiezen?
- 08:00-14:30
- 09:00-15:30
- 10:00-16:30
- 11:00-17:30
- 12:00-18:30
- 13:00-19:30
0 stemmers
en zou je elke dag dezelfde tijden aanhouden of afwisselen?
- zelfde tijden
- afwisselen
0 stemmers
Ik heb er rekening mee gehouden dat je nog wat onafgebroken uren hebt voor je overleg en je niet al te vroeg in de trein hoeft. Ik zou niet afwisselen. Heb zelf een tijdje wisseldiensten gehad en zou het niemand aanraden. Een stabiel ritme doet zoveel voor je
Ik zit weer eens Karen Meltdowns te kijken en heel vaak zeggen die Karenâs Iâm a good person en nu vraag ik me af of jullie dat ooit hardop zeggen over jezelf
- Dat zeg ik nooit
- Dat heb ik wel eens gezegd ja
- Dat zeg ik vaak
0 stemmers
En ben je ook een goed mens?
- Ja ik ben een goed mens
- Nee ik ben geen goed mens
- Dat weet ik niet, only Judy can judge me
0 stemmers
Ligt eraan?? Aan boeken geef ik niet zoveel uit als aan een nachtje weg dus het moet wel in verhouding zijn
Tsja maar mensen kopen ook autoâs, iPhones en vliegtickets. En het ligt aan je hobby. Als je graag pcâs bouwt zal je meer uitgeven dan wanneer je hobby nagels doen is.
Je kan er simpelweg weinig over zeggen/van vinden hoe een ander zn geld uitgeeft.
Nja als het iets is dat ik echt graag wil, of dat dan schoenen of een laptop zijn, als ik er het geld voor heb dan geef ik het wel in 1 keer uit.