Stel je persoonlijke vraag #18

Ik had van die chocoladekoekjes met Spice Girl verpakking, had een boek en tijdschriften en ben natuurlijk met m’n vader naar de bioscoop geweest toen de film uit kwam.

Heb ook hysterisch gehuild toen ik op m’n 10e nog niet naar het concert mocht. Dat ging hem iets te ver :joy:

5 likes

@Acquiesce @Willem Wow wat heftig!! Ik zou daar wel echt van schrikken denk ik. En is alles nu weer oké of hebben jullie er nog last van?

Godver, ik ben de spice de résistance helemaal vergeten. Zie je ik ben gewoon geen echte fan. :joy: SPICE WORL is een fucking cultfilm.

7 likes

Neejoh, juist deze duidelijke beelden met duidelijk verhaal en duidelijke huidlaesie zijn goed te behandelen. Als behandeling lang op zich laat wachten kan het wel zijn dat er meerdere plekken komen en je bijv. ook ontstekingen in je lichaam kunt krijgen (gewrichtsontstekingen e.d.). Dat kunnen wel echt vervelende beelden zijn, maar i.p. goed te behandelen.

Waar jij het over hebt is denk ik ‘chronische Lyme’, en dat is weer een heel verhaal op zich.

5 likes

Als iemand een stomme vraag stelt, antwoord ik nog steeds met: “is de paus katholiek?”

• Victoria, Spice World
4 likes

Ik ben echt zwaar ziek geweest, ziekte van Lyme uiteindelijk ook. Maar eer ze daar eens achter kwamen duurde een eeuw. Toen ik eenmaal uitvalsverschijnselen aan mijn rechterzijde had namen ze mij serieus.

3 likes

Sowieso dat ik die film dit weekend weer ga kijken.

Ik ben eigenlijk net iets te jong om daadwerkelijk fangirl te zijn geweest, maar mijn nicht (6 jaar ouder) heeft mij en mijn nichtje er toch in meegesleept. Heb zo vaak Spice World gezien door haar, al was ik altijd te bang voor het deel met de aliens. Ben haar voor altijd dankbaar :two_hearts:

3 likes

@lightbox @Max ja dat zegt mijn vriend dus ook. Hij belde aan bij de buurvrouw en niemand deed open. Hij vond half tien helemaal niet laat, maar als ik haar was had ik ook niet open gedaan. (Misschien was ze niet thuis maar dat terzijde)

2 likes

Het favo liedje kan ik gewoon echt niet kiezen :grimacing::grimacing::grimacing:

Maar ik had vroeger altijd van die foto’s die je dan in een pakje bij de boekhandel kon kopen. En dan een soort speciaal fotoboek wat je bij het concert kon kopen, 300jr geleden in de Gelredome. Maar mijn meest trotse bezit is een horloge, nog altijd de mooiste van mn collectie.

Ben vorig jaar naar het concert in Manchester geweest en toen echt qua performance volledig afgeknapt op Geri, maar helemaal verliefd geworden op Mel C, waanzinnig!!

7 likes

Had jij het Spice Girls stickerboek met pakjes stickers van de sigarenboer?

image

• Ja
  • Nee ik had een ongelukkige jeugd

0 stemmers

Had je ook de allerzeldzaamste sticker: glitter Mel B?

• Nee
  • Ja, na veel ruilwerk
  • Ja
  • Ja, grappig dat je het vraagt, ik heb hem TWEE KEER gehad en toen ruilde iemand al haar overgebleven stickers voor mijn glitter Mel B!

0 stemmers

3 likes

Ik heb Mel C een keer solo gezien en haar eerste solo-plaat is eigenlijk best goed.

2 likes

Jongens ik was te jong voor de Spice Girls, oke? :cry:

15 likes

Ja ik vond het ook best heftig. Ik wist daarvoor ook eigenlijk niet dat zo’n rode kring meteen lyme is, ik dacht dat je dat later dan eventueel nog kán krijgen.

Ik kreeg ook pas een week later antibiotica, omdat de huisarts zei dat ik het nog maar even aan moest kijken (???!!). Dus ik was wel bang. Ik werd ook gebeld door een oud-collega van mijn vader die vertelde dat haar zoon in een rolstoel zit omdat hij te laat antibiotica kreeg, en dat die bacterie zich kan ‘vermommen’ in je lichaam en daardoor niet weggaat met antibiotica :flushed: Erg geruststellend allemaal.
Maar goed, het is nu 2 jaar geleden en ik heb tot nu toe nergens last van. klopklop
Het schijnt wel te zijn dat de bacterie dus nog ergens diep in je lichaam verstopt kan zitten en toch nog klachten kan gaan geven.

3 likes

Vorig jaar was mijn man ergens gaan wandelen met collega’s als werkuitje. Toen hij terugkwam had hij bijna 20 teken meegenomen. Dat was echt bizar. Ze zaten van zijn enkels, oksels tot bilnaad :joy_cat: Ik vond het wel leuk om ze te verwijderen. Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden.

1 like

Ik was dit stickerboek inclusief glitter Mel B helemaal vergeten, het komt nu allemaal weer terug…

5 likes

Dat waren nog eens tijden he! Ik weet niet of ik het geluk van een nieuw pakje stickers (na veel gezeur bij mijn moeder nadat ik spontaan had aangeboden mee te gaan met boodschappen doen :smiling_imp: scammer 4 life) ooit nog heb weten te vinden.

5 likes

Oh wow daar zou ik wel licht van in paniek raken haha ik vind het toch naar dat zo’n teek zo vastzit aan je (en 20 dan helemaal shit)! Maar lijkt me ook wel leuk om weg te halen.

Ik vroeg het me dus af omdat m’n vriend gister thuiskwam met een teek aan z’n been en hij toch maar even naar de huisarts is gegaan (was misschien al langer dan 24 uur geleden gebeten). Ik heb die teek weggehaald uiteraard maar ben toch wel blij dat hij is gegaan nu ik hier de verhalen lees. Schrijf zelf wel altijd de datum van de beet op maar verder let ik er nooit zo op (alleen check als ik in bosrijke omgeving ben geweest).

Speciaal even voor je gecheckt welke stickers de zesjarige max in haar dagboek heeft geplakt maar helaas, geen glitter Mel B

dag dagboek

23 likes

Haha ik identificeerde mij als 6-jarige mini-ginger enorm met Gerri, had het jurkje (omg), platformslippers, barbie-Gerri en de film keek ik iedere dag. Was dan ook echt jankennnnn toen mijn moeder mij vertelde dat ze was gestopt. Dit was echt zo’n “ik weet nog precies waar ik was en wat ik deed”-moment :joy:

5 likes

WAUW jaloers dat je hem nog hebt!!