Ha, het dagboek of de stickers? Het dagboek is best wel cringe hoor, ik was een grofgebekt kind blijkbaar (vriendinnetjes, broertje, vader, iedereen heb ik klootzak genoemd?). En ik schreef er ook in toen ik 13-14 was en in best een donkere periode zat, die stukken heb ik tot op heden niet durven teruglezen. Maar verder ben ik blij dat ik hem nog heb! (“dag dagboek mijn ouders gaan scheiden en op sportdag ben ik geschaafd op allebei de knieën”, prioriteiten, yo)
Luisteren jullie wel eens naar city pop of muziek wat daarop lijkt?
Samenvatting
- Ja
- Nee
- Wat?
0 stemmers
En luisteren jullie wel eens naar dit kanaal?
- Ja
- Nee
- Wat?
0 stemmers
Vrijwel alleen maar naar dit liedje eigenlijk, maar wel zeer regelmatig, love it:
Dat beats to relax/study to-kanaal beluisterde ik vet vaak tijdens het studeren van een vet zwaar vak in 2016, dus nu vermijd ik het zorgvuldig want #triggered.
Hoe vaak adem je in een minuut wanneer je rustig op de bank zit?
- 1-6
- 7-9
- 10-12
- 13-15
- 16-18
- 19-21
0 stemmers
Heb ik dit getimed met een stopwatch? Jazeker.
Haha ik ook! Mijn moeder klaagt altijd dat ik een hele diepe en langzame ademhaling heb. Ben dus wel benieuwd hoe het bij de rest zit
Ik denk in + uit = 1 adem
Hoe vaak adem je - in 1 minuut? Dus gewoon in en uit. Lijkt me ook een beetje raar als je 6 x in ademt maar wel 8 x uit toch?
Plastic Love is echt geweldig! Zo stom dat het niet op Spotify staat
Nav de reclames van Nederland voor Suriname:
Voelen jullie een band met Suriname?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is die band sterker dan de band die je voelt met de EU landen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is de band mer Suriname sterker dan de band die je voelt met de Benelux?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou het niet weten, maar als ik ga timen ga ik er expres op letten
Hier ook zo’n scammer… ook mijn oma moest eraan geloven. En dan nog naar de V&D voor de merchandise en naar de Free Record Shop voor de singles.
Oh ja de Pepsi single!!! Die heb ik ook gespaard, ook die van 5ive!!
En Move Over dan? Dat was toch ook een Pepsi Single? Maar die kan ik weer niet zo makkelijk terugvinden
Misschien was die actie niet in Nederland? Ik kan me die ook niet herinneren idd
Ja ik ook! Ik bedenk me nu ook dat ik een paar van zulke glazen had, maar dan volgens mij wel met net iets andere plaatjes:
Omg Ja die pennenbak en alles had ik
En ik had een dagboek met slotje van The Spice Girls.
Maar je kunt ze toch dubbel tellen en vervolgens delen door twee?
Haha, moet hierdoor denken aan mijn vriends brein die gister ook zo’n kronkel had die iets heel makkelijks ingewikkeld maakte. Ik vroeg: wil je 1 boterham? Hij: ik wil twee boterhammen die we dan op elkaar doen en doormidden snijden en dan allebei de helft. Ik: … ok, 1 dus. Haha, zo grappig hoe hersens kunnen werken.