Ik heb haar bewust niet als optie genoemd omdat ze zo neutraal is (vergeleken met de rest), dan gaat iedereen op haar stemmen.
Same, aangevuld met art deco (ook interieurs! )
Ja, maak nu bijna elk weekend een lang(+10 km) wandeling alleen! Kan er ook echt heel erg naar uit kijken!
Ligt er beetje aan. Als er vrijwel niet van is gegeten vind ik het wel zonde om weg te gooien ja maar als er nog maar een restje is en ik heb geen zin meer dan gaat het de prullenbak in.
Ja, ik vind de Sagrada ook mooi, maar noemde die vooral omdat volgens mij iedereen dat gebouw wel kent, dus daardoor ook een beeld van de bouwstijl heeft.
@instantramen
Nee hoor, als dat ergens tussen half 7 en 20u ofzo is vind ik het best. En anders neem ik nog een snack. Meestal eten we later als ik kook dan als hij kookt. Misschien een open deur maar moet je misschien wat later lunchen of nog een klein tussendoortje nemen 's middags als je zo extreem hongerig uit je werk komt (weet niet precies jullie situatie natuurlijk maar zo interpreteer ik je bericht)?
Als je een duif moet nadoen, hoe doe je dat dan:
- Hoe hoe hoe hoe-hoe
- Hm hm hm hm-hm
- Tu tuu tu tuu-tuu
- Anders, namelijk
0 stemmers
roekoe
Hahaha rrrroekoeee
Oh shit, duh
Ik spaar elke maand een x bedrag en ongeveer 1/7 daarvan zet ik ook maandelijks op m’n beleggingsrekening en daar koop ik maandelijks ETFs/aandelen van. Dat eerste spaarbedrag is wat ik heb berekend dat ik wil hebben over een paar jaar, en het beleg-geld is wat ik ‘over’ heb.
Flapflapflapflsp (dat vieze geluid van die vleugels)
Hoeveel talen spreek je? Zonder al te veel moeite en niet alleen ‘bonjour, un croque monsieur svp’
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Meer dan 6
0 stemmers
2.5? Engels en Nederlands vloeiend, en Duits/Deens op een niveau dat ik (bijna) alles kan lezen en me prima wegwijs kan maken. Maar geen moeilijk gesprek voeren hahaha.
echt een special comment van mij dit
Jaaa mooi!
In U stond ooit dit pand:
En daar hebben ze in de jaren 70 hoogcatrijne overheen gebouwd
Beter dan een ‘ik spreek er 11,5’ humble brag toch
hahaha ja van die zelfbenoemde polyglots op youtube die beweren 13 talen vloeiend te spreken maar niet voorbij simpele begroetingen komen
Pure blasphemie
Ben weer echt op dreef, zal er hierna geen meer posten, maar als laatste; ken jij iemand die 7 talen of meer spreekt? Dus weer best goed en niet het gemiddelde middelbare school-niveau
- Ja
- Nee
0 stemmers
4-5 talen heb je al vrij snel als je thuis opgroeit met Engels en een andere taal, op school Nederlands spreekt en dan nog een-twee talen op eigen initiatief leert. Vanaf 6 vind ik het indrukwekkend worden en vanaf 7 denk ik echt
Oh ja gebarentaal telt natuurlijk ook, btw.
Haha heb je die Nederlandse guy wel eens gezien die dan totaal niet ingaat op zijn gespreksgenoten maar gewoon op zijn volgende ‘ou est le syndicat d’initiative’ over gaat. Ja ik kan op die manier hele gesprekken in Duits en Frans voeren maar ik spreek absoluut die talen niet goed genoeg voor een gesprek.