Als er niet heel veel meer over is vreet ik het zelf nog op.
Art Nouveau, Victoriaans en Amsterdamse School. Eerste twee kent iedereen denk ik wel een beetje, laatste;
edit lol ik spot nu pas die paarse persoon rechts
Brutalisme (geen zin om hier plaatjes te plakken momenteel sorry)
‘Een gebouw is een gebouw’ vind ik niet want ik vind sommige dingen wel echt mooier dan andere, maar ik heb geen favoriete stijl omdat ik daar vrij weinig van weet hahaha
Wow je bent de eerste die ik dat hoor zeggen, veel mensen vinden dat het allerlelijkste
@Bill ja Amsterdamse school zie je hier veel en dat vind ik ook heel mooi!
baksteengotiek hahaha
Ik ben niet zo’n chef kok dus ik doe altijd maar wat haha. In de praktijk dus het liefst rood, ongeacht het gerecht.
Ja Amsterdamse school idd en organisch (stijl van Sagrada Familia en hoofdkantoor ING in A’dam zuidoost)
Ja en toen was een man in het bubbelbad van de stralen tegen zijn jongeheer aan het genieten…
Jugendstil! Love Gaudí
Ik durf het niet hahahha, ben bang dat ik mn computer niet genoeg beveiligd heb en straks allemaal wachtwoorden etc gejat worden
Maar sterf je dan niet van de honger op de dagen dat jij niet kookt en dus niet weet hoe laat je zult eten?
Grrrrr wat een tiefwijf.
Mijn laatste verkeersfrustratiegebeurtenis vond een paar weken terug plaats. Er was een gast die aan het hardlopen was op de stoep. Ik probeerde ruimte voor hem te maken zodat hij op 1,5 meter afstand kon blijven van zowel mij als andere mensen, maar dat werd een beetje zo’n awkward verkeerde-kant-op-heen-en-weer-gedoe, en toen zei hij: ‘Eng hè?’ Ik was zo pissig. Irritant joch.
Gotiek
en het volgende waarvan ik de naam niet weet maar het is een soort vervallen/futuristische stad zoals in Tekkonkinkreet:
Ook in sommige Gorillaz videoclips (als iemand weet hoe dit heet, laat het me plz weten)
Nee, maar zou ik wel moeten doen
haha zo tekenend
omg nee misschien moet ik naar impopulaire meningen topic maar ik vind de sagrada familia zo ontzettend lelijk hahaha, rare semi gesmolten kaarsen
oeps ik wilde @luipaard replyen
Per ongeluk geantwoord op mij haha maar love de Sagrada Família. Ben er twee keer geweest en ik moest beide keren bijna huilen toen ik binnen stond.
Haha ik voel de woede alweer opborrelen hoor. Stomme zak.