Ik vraag al jaren een nachtje Preston Palace voor mijn verjaardag aan mijn vriend, maar heb het nog nooit gekregen
Wat gebeurt daar op rechts?
Lekker nuchter en niet aankutten. Gewoon doen. De rest is me te hysterisch
Heb je weleens een vriendschap verbroken? Niet laten doodbloeden maar echt laten weten dat je het niet meer beschouwt als een vriendschap
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waarom?
- Diegene respecteerde m’n grenzen niet
- Diegene bleef dingen doen waar ik niet achtersta (hieronder valt ook onverenigbare meningen over iets)
- Diegene was er niet voor me toen ik het echt nodig had
- Diegene heeft iets heel lulligs geflikt achter m’n rug om (backstabbing)
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Heeft iemand weleens met jou de vriendschap verbroken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Toen ik een kind kreeg was ik niet meer leuk dus toen ben ik door een aantal keihard gedumpt.
Aardig
Ik had gewoon geen zin meer in die persoon.
Ze had teveel problemen altijd en ik hou van makkelijke vriendschappen, niet van instabiele types. Had het veel eerder moeten doen Maarja loyaliteit he.
Ik vind het ook interessant als mensen delen hoe ze de vriendschap hebben verbroken (op welke manier ze het hebben verteld)
Ja ik was aanstellerig geworden M’n dochter heeft het bijna niet gered na de bevalling maar daar hoefde ik toch niet na een week nog om te huilen?! En het was ook raar dat ik niet na 3 weken mee ging stappen enzo, want hoezo was ik nog zo moe?
Dus eigenlijk ben ik maar blij dat ik van die mensen af ben.
Oh ja… echt bijzonder dat volwassenen zo simpel kunnen zijn (aangenomen dat je volwassen was maar waarschijnlijk wel)
Oh en wbt dit: ik zat toen ik deeltijd therapie na 3 maanden opname en heb die persoon toen laten weten dat haar gedrag op dat moment niet bevordelijk was voor mijn herstel. Dat we misschien in de toekomst wel weer konden afspreken maar dat het op dat moment niet verstandig was. Dat begreep ze niet en toen heb ik gezegd dat het dan misschien maar beter was het contact te verbreken.
Kom haar nu regelmatig tegen en haar vriend komt hier ook over de vloer af en toe en dat is altijd heel ongemakkelijk
Ja 23, en die vrienden ook, dus nog wel jong maar oud genoeg om zoiets te begrijpen lijkt me.
Eentje omdat ik haar problemen niet aan kon, ik kreeg er zelf heel erg last van. Eentje had mij geprobeerd te koppelen aan een andere jongen omdat ze mijn vriend niet mocht en een heb ik ruzie mee gekregen en die heeft mij zo gekwetst dat ik het niet meer goed wilde maken
Ik denk het meeste op Montana, maar van deze dan Erica.
Ik had iets gedaan wat d’r niet zinde, was sowieso een hele aparte vriendschap dus ben er ook niet heel rouwig over geweest
Omg ja in het verkeer heb ik het ook zo erg. Een paar dagen (!!) geleden had ik bijna een botsing met een vrouw, ik op de fiets, zij hardlopend, omdat zij ineens de bocht om tegen het verkeer in het fietspad op vloog, en toen we bijna botsten in een hautaine kakstem tegen me zei ‘je kunt toch wel even aan de kant gaan??’
Die combinatie van entitlement en de verkeersregels negeren, ik kook dan echt. Naar de guillotine met die trut.
Ik heb spijt dat ik dat niet gewoon concreet gedaan heb. Ik dacht dat mijn ‘hints’ duidelijk genoeg waren.
Ja heb het ook alleen als mensen zo nadrukkelijk kut zijn, heel erg macho of juist heel bekakt idd. Niet als mensen duidelijk een foutje maken
Als je een feestje of avondje borrelen oid hebt gehad met vrienden/familie en je hebt wat chips en nootjes op tafel gezet die niet zijn op gegaan, wat doe je dan?
- Terug in de zak
- Weggooien
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Sport jij momenteel? (dus minimaal 1 keer per week)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Sportte jij voor de crisis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij quarantaine kilo’s?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Heb jij dit jaar al nieuwe badkleding gekocht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je dit nog van plan?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Omdat ik hier geen verstand van heb, maar wel interesse: Heb je een favorite architectuur stijl en/of periode?
- Nee een gebouw is een gebouw
- Ja en dat ga ik je nu laten zien
0 stemmers