Stel je persoonlijke vraag #17

Ik heb het net opgezocht en het kan niet met je normale browser maar wel met een Tor-browser. Volgens mij moet je wel echt precies weten hoe je moet zoeken, aangezien de urls vooral bestaan uit willekeurige combinaties van letters en cijfers.

1 like

Ik heb er wel veel planten voor staan. Toch zou ik nog een rieten mat of een zeil ervoor willen, want soms zwaaien mensen/buren vanaf de straat omhoog en dat hoeft niet echt voor mij. Sowieso weet ik niet eens zeker of ze naar mij zwaaien, maar goed. Lekkere awkward reden. :+1:

Ik vind de politie wel oke, maar de agenten die mij altijd aanspreken zijn om de een of andere reden allemaal gemeen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

helaas is het inmiddels weinig meer dan een verkapte ANWB gids die ook alleen de populaire dingen aanraadt

bijvoorbeeld, in de eerste drie resultaten voor Kopenhagen staan Tivoli en de zeemeermin :joy:

5 likes

Ja en als je dan bedenkt dat in sommige landen je hele zakken fruit voor een euro kan krijgen en hier een suf bakje aardbeien voor god weetikwat voor prijs

2 likes

Ik kreeg een keer die vraag random van een jongen die ik vaag kende, wtf, en daarna ook de vraag of ik donkere tepels had :woozy_face:.

1 like

Als ik nu een knop kon indrukken waarmee het september (inclusief herfstweer) wordt, deed ik het meteen. Dat weer van de afgelopen 2 zomers vond ik een verschrikking.
Geef mij maar wind, blaadjes, thee, dekentjes en chocoladekruidnootjes.

17 likes

Ah jammer, vroeger keek ik er echt vaak op en herrinerde het me weer maar zoals alles was vroeger alles beter

Nee ik heb geen racistische gedachtes, ik ben heel links opgevoed dat scheelt misschien ook. Ik heb wel vaak dat ik er over nadenk waarom mensen zo denken en maar dat is niet racistisch van mij uit

Het hangt er denk ik ook vanaf hoe je de term ‘racistisch’ uitlegt. In de brede zin daarvan heb ik (helaas) wel eens racistische gedachten. Maar niet in de zin van: jij hebt een andere huidskleur dan ik heb, dus ben jij minderwaardig.

Edit: en verder inderdaad wat @Penny_Lane ook al zei.

Ik ben ook links opgevoed maar school/media/andere (sociale) instituten (door hoe deze systemen in elkaar zitten) zitten vol discriminerende/racistische ideologieën en ik kan niet uitsluiten dat deze een groot effect op mij en mijn denkwijze hebben gehad. We leven nu eenmaal niet in een bubbel. Vaak zat dat ik ineens iets racistisch dacht (en ik ben zelf ook niet-wit) en mezelf erop betrapte. Het is juist belangrijk dat je je ervan bewust bent/wordt.

11 likes

Als je thuis komt na werk (9-17 kantoorbaan) en je partner is al thuis van werk, vind je het dan diens taak om al bezig te zijn met het avondeten?

• Ja natuurlijk, diegene is er al en gebeuren moet het toch
  • Nee, samen eerst gezellig even zitten of zelf eerst even stofzuigen/kantklossen/voetballen heeft mijn voorkeur
  • Partner (die kan koken)? Wie dan?

0 stemmers

Idealiter zouden we dan samen koken onder het genot van een wijntje. En sowieso is dat veel te vroeg om al te gaan eten, ik eet nooit voor 19u, meestal later, dus tenzij het iets is dat drie uur duurt lijkt het me ook nog niet nodig om dan al bezig te zijn. Maar hij mag wel alvast de stomme voorbereidingsdingetjes doen natuurlijk :grin:

2 likes

Hee jij bent hier lang niet meer geweest!

1 like

Ben je onrustig op het moment?

• Ja, maar dat is permanent
  • Ja en ik weet niet waarom
  • Ja, door iets in je eigen leven
  • Ja, door de wereld nu
  • Nee

0 stemmers

Ik ben onrustig door de wereld, daardoor krijg ik mijn werk niet gedaan, en daar word ik dan ook weer onrustig van

Gaat lekker zo

1 like

Maar met ‘idealiter’ klinkt het alsof dat samen koken met een wijntje nooit gebeurt haha.
Vind je het niet een soort zonde van je avond om zo laat pas te eten? Want voordat je dan klaar bent en de afwas hebt gedaan/vaatwasser ingeruimd is je avond bijna om. Of ga je laat naar bed? Geen oordeel hoor, ik probeer n.a.v. een onenigheidje in huize Virago de gedachten van anderen hierover de peilen.

@Xiomara Hi! Nee klopt, ik was er even een poosje tussenuit! Leuk dat je me nog herkent :blush:

Groene paprika’s…

• Niet te vreten
  • Minder lekker dan geel/oranje/rood, maar acceptabel
  • Gelijk aan geel/oranje/rood
  • Lekkerder dan geel/oranje/rood
  • Paprika’s eet ik niet

0 stemmers

Puur vergif die groene paprika’s

7 likes

Heb jij soms “matte” dagen, waarin je lusteloos bent, geen eetlust hebt, nergens zin in hebt en niet vooruit te branden bent? (Anoniem)

• Ja ik heb dit wel eens
  • Ja ik heb dit regelmatig/vaak
  • Ik heb dit zelden
  • Ik herken dit gevoel maar heb dat voor langere periode(s)
  • Ik heb dit niet/herken dit niet
  • Anders

0 stemmers