Stel je persoonlijke vraag #17

Vreselijk omdat ik moet werken :hot_face:

1 like

Ik kijk nu al uit naar thuiswerken in deze temperaturen :thumbsup:

4 likes

Doe maar +10 graden Pls

7 likes

Duivels

6 likes

Ja ik ben een slang, niet alleen qua karakter.

Moet echt opwarmen, voel me altijd helemaal soepel als het heet is, dan zijn m’n spieren zo lekker los en m’n huid blij.

Love hitte. Vorige zomer 42 graden liep ik serieus zingend door de straat.

16 likes

Jij bent niet goed meit

24 likes

Heb het nu al benauwd, geen idee hoe ik het vorig jaar met 36 graden heb uitgehouden

1 like

Dat was toch allang duidelijk.

————

Ken je https://www.atlasobscura.com/ ?

• Zooo das oldskool
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je wel eens speciaal naar een plek gegaan die daarop staat?

• Nee
  • Nee, wel toevallig
  • Nee, wil ik wel
  • Ja

0 stemmers

Zo ja, vertel please! Love wacky attracties

1 like

Ik vind 26 graden dus echt de perfecte temperatuur
Warm genoeg voor het strand bijvoorbeeld of ergens buiten zwemmen maar (voor mij) niet te warm dat je niks meer kan doen, qua activiteiten
Ik heb het wel snel warm maar ik vind dat ook wel lekker, m’n huis wordt met dit weer 25 graden dus ook nog net te doen, lekker in bikini door het huis lopen, top

3 likes

28 :crazy_face:

1 like

29 :sunglasses:

1 like

Ik ga NU verhuizen, tot zo!

1 like

31😱

1 like

voor de mensen met een balkon

heb jij je balkon afgeschermd? zo bijv.

• ja afgeschermd
  • nee
  • ik heb geen balkon en wilde toch lekker stemmen

0 stemmers

ik niet btw, maar ga dat wel binnenkort doen

Ik wil binnenkort wel iets van afscherming ophangen. Ik heb een balkon op het zuiden zonder enige schaduw dus mijn plantjes zijn aan het verpieteren en ik vind het met deze temperaturen ook helemaal niet lekker buiten zitten.

1 like

Wij hebben ook nog eens zo’n lelijk katten-net hangen omdat die twee dombo’s van ons anders sowieso van het balkon donderen :roll_eyes: ziet er echt niet uit vanaf de straat hahaha

5 likes

We zaten bij elkaar op de middelbare school, maar hij zat één jaar boven mij en we hebben elkaar daar nooit gesproken. Dus we herkenden elkaar wel, maar kenden elkaar niet. Het was wel de aanleiding voor een gesprek op tinder dus ik vraag me wel eens af of we ook samen waren als we niet bij elkaar op school zaten haha.

3 likes

Ben je wel eens op het dark web geweest?

• Ja, regelmatig
  • Ja, eenmalig/heel af en toe
  • Nee, maar wel geprobeerd
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Misschien heel naief maar ik zou ook niet weten hoe je daar moet komen?
Surf je dan naar bepaalde sites waar je weer moet inloggen, of moet je een heel ander soort browser hebben? (En waar haal je die dan vandaan)

6 likes