Stel je persoonlijke vraag #17

Ja! Behalve als ik op stap ga of zo. Verder wel, ik vind het fijn om alles bij elkaar te hebben qua pasjes, geld, kortingskaarten, etc. Mijn telefoon past er zelfs nog in mocht dat nodig zijn. Ik vind het ook gewoon mooi om een grote portemonnee te hebben dus zal hierna weer een zelfde model kiezen.

Ik heb wel een pashouder, maar die gebruik ik amper (alleen bijv. met uitgaan of op vakantie), maar vind dat in het dagelijks leven niet handiger/fijner dan mijn grote portemonnee

2 likes

Ja ik neem de mijne altijd mee. Naast cash en pasjes bewaar ik er ook bonnetjes en verzendbewijzen in. En random dingen zoals visitekaartjes, briefjes die ik ooit heb gekregen, entreekaartjes, etc.

Iedere paar maanden maak ik hem weer helemaal leeg, maar er zitten altijd nog dingen in met sentimentele waarde waar ik tegelijkertijd niks mee kan.

1 like

Mijn belangrijkste pasjes zwerven al maanden in mijn jaszakken. Heb mijn pinpas en bonuskaart op mijn mobiel, wat kan een mens nog meer wensen?

5 likes

Ik verzon vroeger met uitgaan hele alter ego’s dus ik denk dat ik over alles in dit lijstje wel een keer gelogen heb.

4 likes

Ik betaal tegenwoordig altijd met m’n telefoon en daar staan ook klantenkaarten in. Neem m’n portemonnee (een grote van Liebeskind) wel meestal mee als ik een tas draag.

township

1 like

Hoe denk jij over logeren bij andere mensen? Ik heb er persoonlijk echt een hekel aan, behalve als het een vaste scharrel of mijn vriend is ofzo maar bij vrienden thuis ofzo vind ik echt vreselijk haha. Ik reis ook liever 's nachts naar huis dan dat ik ergens anders slaap in zo’n geval.

• Ik vind het wel leuk
  • Het maakt mij weinig uit
  • Ik vind het ook kut

0 stemmers

Ik reken dus scharrels/vriendjes even niet mee want dat is wel anders vind ik.

1 like

Hoe oud was je toen jouw huidige relatie begon?

• 10-15 (echte highschool sweethearts wij)
  • 15-20 (en still going strong)
  • 20-25 (lang leve de roaring 20s)
  • 25-30 (ik weet geen leuke tekst hierover)
  • 30-35 (oma hier)
  • 35 of ouder (oma 2.0 hier)
  • Ik heb geen partner ga weg met je poll

0 stemmers

ALL BY MYSELF. DONT WANNA BE, ALL BY MYSELF. ANYMORE!!!

14 likes

Het was vooral een goed excuus om weg te gaan van school die dag hahaha.

2 likes

Huh heb jij iets van lv :flushed::flushed: soms deel je echt van die onverwachte dingen van jezelf

28 likes

Love bij mensen slapen :sleeping:

Heb ook snel de meubilair status bij mensen en behoef geen ontbijt

1 like

Maar vind je het dan niet kut als je wakker bent of niet kan slapen ofzo en de ander slaapt wel/nog? Want ik voel me altijd ongemakkelijk als ik dan in mensen hun huis rond ga spoken. Sowieso val ik slecht in slaap dan, kan nog zoveel blowen dan.

2 likes

Nee Nouja ik blijf altijd slapen als het te laat is om nog veilig te fietsen (bij vrienden die niet in de stad wonen) of als ik moe ben van de wijn ofzo. Dus eigenlijk val ik altijd wel in slaap en ik slaap altijd langer dan iedereen uit. Of anders zet ik koffie voor mezelf.

Maar voel me bij al m’n vrienden heel erg op m’n gemak en we hebben ook wel die vibe van mijn koelkast is jouw koelkast snap je

3 likes

Ah ja dat laatste is bij mijn vrienden niet zo haha. Ik ken op dit moment maar 1 persoon bij wie ik dat zou doen (en andersom) en dat is dus mijn vaste scharrel. Ik vind het bij hem ook niet erg als ik 2 uur eerder wakker ben om dan gewoon in de woonkamer te gaan zitten chillen en drinken pakken enz maar bij vrienden durf ik dat niet zo goed? :’)

Hahahah niet dat hij ooit een keer 2 uur eerder wakker gaat zijn hoor.

1 like

Gewoon een uur doelloos op je telefoon rondscrollen dan, kan altijd :thumbsup:

Maar inderdaad werkt het het beste om gewoon status meubilair te worden bij sommige vrienden, dan word je gauw genoeg comfortabel ergens. Bij sommige vriendinnen kan ik inmiddels in hun woonkamer zitten terwijl ze zelf nergens te bekennen zijn, en dat vinden al hun huisgenoten heel normaal haha. Bij mensen blijven slapen waar ik dat niet zo gewend ben vind ik inderdaad niet zo. Het enige vervelende aan onverwachts ergens blijven slapen is hoe je het doet met lenzen uitdoen, make-up afhalen, tanden poetsen etc. Toch altijd een gedoetje (de huisgenoot van mijn ex heeft een keer per ongeluk de shotglaasjes waar ik mijn lenzen tijdelijk in had gedaan door de vaatwasser gespoeld, oeps).

1 like

Ik vind dat zo gezellig, super intiem en ook echt een teken van goede vriendschap, haha. Maar ik ben ook niet graag alleen, nooit.

Ik ben meester in halve waarheden, meestal omdat ik gewoon geen zin heb om aan onbekenden/vage kennissen het hele verhaal te doen. Mensen vragen bv. wat ik gestudeerd heb, maar ik zeg er niet bij dat ik uiteindelijk m’n diploma niet heb gehaald. Of als het gaat over ouders/feestdagen. Het is niet dat ik écht lieg, ik zeg gewoon niet alles en mensen maken de meest logische conclusie (die dan in mijn geval niet klopt).

Edit: Oh, ik lieg wel tegenover straatverkopers. In Frankrijk zeg ik dat ik in België woon en in België zeg ik dat ik in Frankrijk woon :joy:. Dan laten ze me meteen met rust.

En toen ik in Iran was, droeg ik een ring die voor trouwring kon doorgaan (ook al was en ben ik single).

6 likes

Ik heb nog steeds deze, denk sinds m’n 16e ofzo😅

15 likes

Ik vind dat juist vet nice, lekker op m’n gemakje de wc/badkamer voor mij alleen!!! En bonden met eventuele huisdieren. Ik zet ook ongegeneerd koffie voor mezelf en pak wel een boek of ga weer in bed liggen mocht ik me extreem vervelen, maar ik vind het zelf echt geen probleem om me bij iemand anders thuis te vermaken. Maar goed, ik kan ook vrijwel overal lekker slapen. Ik kan me voorstellen dat als je niet fijn in slaap valt je sowieso liever thuis blijft.

2 likes