toen ik de eerste twee woorden las was ik al bang dat er een optie tussen zou zitten à la ‘dat is voor jonge meiden’. Ik draag in de zomer bijna altijd crop tops maar krijg zo langzamerhand wel het idee dat ik er te oud voor word. Hoewel, mensen schatten me eigenlijk altijd jonger dus hopelijk kom ik er gewoon mee weg. Nouja, en anders zou ik eigenlijk sowieso gewoon schijt moeten hebben
Nee gewoon elke man op tinder
Wat is het verhaal hierachter? Ik had verwacht dat Maarten wel iets hogere wijnstandaarden zou hebben
Ik vind het ook een lastige poll. Ik lieg niet als iemand me wat vraagt, maar ik verzwijg soms wel actief dingen.
Alleen over mijn leeftijd ‘lieg’ ik tegen van die verkoopmensen op straat, die me dan niet geloven maar ook geen comeback hebben (behalve dat ze me niet geloven)
ik heb werkelijk geen idee! misschien kijkt ie daarom ook zo zuur, maar ja zo kijkt hij altijd dus eigenlijk kan je daar ook geen conclusies uit trekken haha
dat account is gemaakt door random mensen geloof ik, er stond z’n kinderen(?) maar dat zal wel niet
Afkomst alleen omdat als ik met uitgaan geen zin heb in mannen die tegen me praten ik altijd zeg dat ik Bulgaars ben en geen Nederlands of Engels spreek.
Niet alsof ik me in het dagelijks leven voordoe als niet-wit of iets wat echt erg zou zijn.
Ja ik schreef 20 centimeter maar het is eigenlijk 35 centimeter. Bescheidenheid siert de citroen.
Ik dacht niks, maar toen bedacht ik dat ik wel vaker heb gezegd dat ik een vriend heb zodat vervelende kerels me met rust lieten met uitgaan oid.
(Wel jammer dat een vriendin van me het nodig vond me alsnog te verlinken dan)
wat voor een portomonee hebben jullie?
Ja joh, gewoon schijt hebben! De ene crop top is de andere niet. Ik vind sommige croptops juist heel chic!
Wel formaatje wereldwinkel maar ik leef nu eenmaal in grote luxe. En in een wereld waar ik 20x per dag mijn huissleutel kwijt was.
wow classy hoor. zitten daar je centen en sleutels in?
5 pasjes en 1 huissleutel. Meer heb ik niet nodig.
Ik heb een grote unit, maar mn telefoon past er niet in. En ik heb een pasjesding voor in een kleine tas
ja zoiets wil ik denk ik ook. gewoon netjes en volwassen
Maar nemen jullie ook altijd en overal je grote portemonnee mee naartoe? Of haal je er dan iets uit ofzo? Of betaal je veel cash? Ik heb nooit een portemonnee gebruikt. Ik heb alleen een mapje waar mijn rijbewijs/kenteken/OV/betaalpassen inzitten en die gebruik ik al nauwelijks sinds ik met mijn mobiel kan betalen.
Ik heb geen portemonnee haha ook geen pasjeshouder