Stel je persoonlijke vraag #17

Heb jij bij vrienden de status van meubilair?

• Ja, ik trek bij al mijn vrienden zelf de koelkast open om drinken te pakken
  • Bij de meeste vrienden wel
  • Bij een enkeling
  • Nee, ik ben keurige visite

0 stemmers

Ik vind slapen ook vaak ideaal en leuk! Kan maar 1 vriendin bedenken waar ik het minder vind, maar dat komt omdat ze rookt en alles dan stinkt. Maar dat heb je dus ookal als we gewoon afspreken

Ik ga dit weekend weet met haar afspreken en moet zeggen dat ik er daardoor minder zin in heb :confused:

Daar had ik de zwart witte van aan een ketting die zo in mijn skatebroek paste. Laatst had ik mijn huidige portemonnee even aan een ketting gedaan om nostalgische redenen.

'Overheid overweegt HEMA te redden om werkgelegenheid te behouden

• Goed idee
  • Hypocriet dat deden ze voor V&D niet
  • Zonde van het geld stik in je rookworst
  • Als je de KLM redt is het wel zo eerlijk om de HEMA ook te redden
  • Red alleen de KLM
  • Dit is een rookworst case scenario ever
  • Anders

0 stemmers

1 like

Love de HEMA :heart::heart::heart::heart:

6 likes

Goed idee maar vooral omdat HEMA mn favoriete winkel ever is. Samen met Ikea :heart:

4 likes

Wel op voorwaarde dat ze hun kwaliteit flink aan gaan pakken. Ik koop nu veel minder bij Hema omdat de kwaliteit van veel spullen zó hard achteruit is gegaan de afgelopen jaren. En de prijzen zijn hetzelfde gebleven.

Alleen voor hun koffiebonen loop ik er nog speciaal naartoe.

9 likes

Ja fuck man, ik ben nog steeds boos dat ze hun ondergoed nu anders maken. Het was echt het meest chille ondergoed en nu zit het voor geen meter en koop ik het niet meer.

9 likes

Heb jij een wc met plateau thuis? Ook als je 8 wc’s hebt waarvan maar 1 met plateau telt dat als ja.

• Ja ik heb een wc met een plateau
  • Nee ik heb geen wc met plateau

0 stemmers

Zeker wel. Mijn werk moet even goed gepresenteerd worden voor het voor eeuwig verdwijnt. :sparkles:

7 likes

Ja, ondergoed inderdaad! De randen van de onderbroeken laten na 1x wassen al los.

Maar ook de sokken zijn veel synthetischer en de handdoeken rafelen ook ineens al flink na een jaar. Terwijl ik andere handdoeken van ze heb, die al 10 jaar zijn en die zijn nog helemaal mooi.

en het beddengoed scheurt compleet uit bij de instopstrook… kussenslopen verkleuren na 1 keer wassen, echt wat een waardeloze kwaliteit joh

1 like

Eentje en die vind ik eigenlijk veel fijner omdat ie niet zo plonst :sweat_drops::sweat_drops:

Ik vind het op de avond zelf geen probleem en ik val ook overal wel in slaap. Maar die ochtend erna is zooooo kut. Ik haat dat. Dan moet je je weer helemaal klaarmaken om naar huis te gaan en daarbij ben je dan ook afhankelijk van de ander.

Tldr: slapen bij een ander geen probleem, wakker worden bij een ander wel

2 likes

Ja voel me nooit hetzelfde als wanneer ik thuis ben wakker geworden/gedoucht alsof ik echt goed aan m’n dag begin zegmaar

2 likes

Afschuwelijk hahahah, ik rijd echt het liefst nog om 3 uur 's nachts naar huis met festivals dan dat ik blijf slapen. Ik lig dan ook de hele nacht wakker en moet altijd 100x plassen, dus vind het vreselijk

1 like

Nouja gewoon heel eventjes wachten zodat je nog leest als iemand gedag terugzegt ofzo, niet een uur ofzo.

4 likes

Ik ben te nieuwsgierig

2 likes

ik wil dit onderwerp graag even naar me toe trekken, ik werkte ergens 5 jaar ongeveer 24 uur per week en was beheerder van de groepschat, maakte de nieuwsbrieven en deed ook altijd het afscheidscadeautje/verjaardagscadeautje/fruitmandje bij ziekte etc. toen ik zelf wegging kreeg ik een bon van fucking 5 euro van de AKO (wtf moet ik daar halen dan), geen kaart en een zielige plant die ik nog geen eens zou oprapen als ie bij het vuil lag. Nou ik nam dat mee naar huis, flikker het onderweg in de prullenbak en zie thuis dat ik een appje heb met of ik alsjeblieft de groepschat wil verlaten aangezien ik er niet meer werk… echt wtf. alsof ik nog in die chat wou.
voelde me echt vernederd na dit afscheid.
en moet die AKO bon eens zoeken bedenk ik mij, als ik hem nog heb en niet per ongeluk met het oud papier heb weggegooid ofzo

32 likes

Toch mooi dat dit inmiddels zo ongeveer mijn meest gelikete(?) post is

35 likes

Lekker awkward als dan niemand iets terug zegt en je dan een paar uur later toch uit de chat gaat haha

10 likes