Stel je persoonlijke vraag #17

Dingen ruilen? Ook zaken verkopen? Nu ben ik benieuwd hoeveel de inhoud van mijn huis waard zou zijn, hoeveel dat oplevert op MP.

1 like

Ik heb geen crop tops, maar ik knoop wel geregeld een top dat het bij/boven mijn navel uitkomt. Vooral doordat ik een kort lijf heb en ik anders meters stof in mijn broek heb zitten, dat vind ik lelijk staan.
Edit: ik heb trouwens geen strakke of platte buik, dus ik ben me er altijd wel bewust van. Maar ik wil schijt hebben aan dat bewustzijn en de luchtigheid vooral een rol laten spelen. En ik vind mijn buikje (love het woord pensje) vaak wel schattig eigenlijk na zo’n dag.

7 likes

Wat veel mensen die zomaar wat doen! Ik zou daar zelf echt veel te panisch van worden dat ik het niet goed doe haha (nee geen omg op die mensen!!)

Maar er gebeurt niks als je het niet goed doet. Als je te weinig doet is je kleding misschien nog vies, dan was je het gewoon nog een keer. Als je teveel doet meur je naar wasmiddel (en gaat je kleding schuimen als het regent, kan ik uit ervaring vertellen - flashback naar schuimende zwarte spijkerbroek), dus dan doe je de volgende keer wat minder.

9 likes

Wist jij dat het Ferd Grapperhaus is en niet Fred Grapperhaus?

• Ja duh
  • Ja, maar pas sinds kort
  • Nee wat zeg je me nou???
  • Ik ben Ferd

0 stemmers

Ok nu heb ik een angst voor schuimende kleding in de regen, ik ga weer braaf volgens het lijntje doseren :see_no_evil:

3 likes

Is namelijk al vaker hier besproken, haha

1 like

Ferdinand voor intimi :crazy_face:

4 likes

Teveel wasmiddel is wel slecht voor je machine though

Het was toch tot voor kort gewoon Ferdinand? Wanneer is het Ferd geworden??

Ik zeg overigens altijd F-Dizzle want zo is ie wel, met zijn ‘corona killen’

16 likes

Ik noem hem liever Snuf

63 likes

Ferdi is zo schattig hier.
Heel random dit maar zat te gluren op z’n insta, maar zo’n verschil vergeleken met dit (Maar logisch natuurlijk dat we m normaal zo zien)

17 likes

Ja eens hoor! Ik bedoelde alleen op de foto

2 likes

Welke telefoonbescherming heb jij?

• Hoesje
  • Screenprotector
  • Beiden
  • Anders
  • NIETS!

0 stemmers

Ondertussen al lang niets meer. Toen ik een hoesje had liet ik mijn telefoon bijna elke dag wel een keer vallen (tot een kapot scherm aan toe) en sinds ik geen hoesje meer heb nooit meer dus beter zo!

1 like

:snake::snake::snake::snake::snake:

Nee oké Taylor.

4 likes

En zo zit je op je vrije donderdagavond ineens een half uur op de Instagram pagina van Ferdinand Grapperhaus te scrollen. Het kan verkeren :joy:

7 likes

Door deze comment vroeg ik me af of Maarten van Rossem me ook nog kon verbazen, maar helaas.

Moet je nog ff aan werken! Niet heel cute dit

Is trouwens niet z’n echte account (natuurlijk)

6 likes

Ken jij iemand die gelogen heeft over zijn/haar …

• lengte
  • gewicht
  • leeftijd
  • geslacht
  • lengte van geslachtsdeel
  • seksuele geaardheid
  • relatiestatus
  • diploma’s
  • opleidingsniveau
  • baan
  • financiële situatie
  • gezondheid