Haha echt precies zo, maar ik vind mijn geplofte kop altijd wel mooi met een subtiel glansje.
Dat kan ook komen omdat ik het eerste kwartier nadat ik wakker word nog half blind ben, ik zie dan niks dankzij droge ogen.
Ik heb alleen maar dezelfde onderbroeken, dus merk geen verschil
Ja, deze van Sloggi. Vind hem suf, maar hij zit zooo goed dat ik niet eens meer zin heb om andere onderbroeken uit te proberen. Mijn hele onderbroekcollectie bestaat inmiddels alleen uit deze en een paar modellen voor de mooi.
Maar ik heb sowieso een soort kast als Donald Duck. Bijna alles is hetzelfde
Heb 3 broeken, 2 blauwe en 1 zwarte. En verder alleen maar zwarte shirts. Misschien een stuk of 6 die verschillend zijn. En 3 jurkjes. Ondergoed is ook allemaal hetzelfde. Lekker simpel
Dit idee dus:
Zo zit ik nu op de bank met zoān cooling oogmasker omdat mān ogen zo puffy zijn de laatste dagen.
@Suvi Ehm hoe kun je dit verhaal delen, zonder te melden wat voor merk het is???
Oh ik zie dat ik de enige ben. Maar ik zou gewoon ja zeggen maar alsnog X afwachten. Y kun je dan maandag afbellen toch? Niet netjes maar goed. Je moet met solliciteren aan je zelf denken.
Ik zou niet X gaan bellen en dan de situatie uitleggen. Dadelijk zeggen ze āok doei succes ermee, je hebt al baan Y en twijfelt nu hieroverā. Ik zou dat risico niet nemen.
Zoalng het maar met een flared pants is, ik wil niet normale broeken meer dragen. Het zit zo chill, alsof je een pyamabroek rondloopt.
Zo ziet het er ook uit ja
I donāt care vandaag krijg ik er weer 1 binnen.
Nog nooit van gehoord, maar ik ga eens kijken haha
Hahaha ik dacht ook ā¬89 voor een onderbroek, doe ff normaaaaaal
Crop tops:
- Vind ik leuk en draag ik
- Vind ik leuk maar draag ik niet
- Vind ik niet leuk maar draag het toch (waarom???)
- Vind ik niet leuk en draag ik niet
- Vind ik alleen leuk bij mensen onder een bepaalde leeftijd
0 stemmers
Ligt eraan hoe kort eigenlijk. Echt kort kort, vind ik alleen leuk bij iets jongere meiden. Maar net een streepje vind ik ook wel leuk bij anderen zou het zelf alleen niet dragen met mn dikke pens
Hoe zit het met benzine en eventueel dierenvoer?
Maar dan draag je ze dus wel toch? Ik draag ze ook met iets high waisted omdat ik mijn gehele buik verder ook niet echt het showen waard vind, maar ik draag ze wel.
Wanneer je gaat wassen, hoe doseer je dan je wasmiddel?
- Precies wat er op de verpakking staat
- Meer dan wat er op de verpakking staat
- Minder dan wat er op de verpakking staat
- Ik doe altijd maar wat
0 stemmers
Aankleding bij je afscheidsborrel van je werk omdat je daar vertrekt na 2 jaar. Geen sprake van ontslag, gewoon geen contractverlening wat gezamelijk is besloten. Contact is nog prima, geen nare bijsmaak, maar ook niet intens contact.
- Slingers zijn leuk, want dat maakt het toch vrolijk, ondanks dat je weg gaat
- Geen vrolijke aankleding, niet gepast, want het is een afscheid
- Zwarte sluiers, kaarsjes en een altaar
0 stemmers
Croptop in combinatie met een tuinbroek
Of in combinatie met een longline blazer en een high waisted pantalon.
Sokken van lindex zijn trouwens ook een aanrader.
Wordfeud