Stel je persoonlijke vraag #17

Ik wissel graag in de nacht van type hoofdkussen. Dus heb verschillende soorten en in totaal vijf kussens in m’n bed.

3 likes

Als het koud is is het ook chill om met een kussen te knuffelen (ben een zijslaper), tussen je armen of benen. Mijn vriend wil nooit knuffelen als hij slaapt :rage:

6 likes

Mij niet gezien hoor, ik loop straks met hoed, zonnebril en mondkapje op.

1 like

Dit is precies wat ik bij jou (excuses, U) had verwacht! :princess:

1 like

Anders voel ik m’n erwt teveel hè :joy:.

4 likes

Ik heb twee hoofdkussens en nog meerdere sierkussentjes, maar ik kan met al m’n kussens 's nachts vanalles doen. Soms liggen ze nog hoe ze lagen toen ik ging slapen, soms liggen er wat naast mijn bed of bij mijn voeten, alles is mogelijk :joy:

1 like

ik heb sinds 3 weken zwitsal als bodylotion en douchegel en ik snap niet waarom ik dit niet eerder bedacht had, die geuurrrrrr :drooling_face:

Zwitsal geur?

• neutraal
  • ieh vies
  • lekker

0 stemmers

1 like

Ik heb twee kussens van 60x70 in een tweepersoonsbed, maar het zou net zo goed een washandje kunnen zijn, als ik kampeer en op een ini-mini kampeerkussentje lig, slaap ik ook prima.

3 likes

Same! Ik slaap op mn hand

1 like

Ik heb voor het laatst van die geurzakjes gekocht en nu ruiken al mijn kleding naar baby’s :blush:

3 likes

Er is ook Zwitsal deo, eau de toilette, geurzakjes en wasmiddel :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik associeer Zwitsal met poep dus moet bijna kotsen als ik het lang ruik.

19 likes

Whyyyyyyyyy
Waarom moet je dat zeggen?

1 like

Haat-liefdeverhouding. Als ik het een tijdje niet geroken heb, denk ik: mmm best lekker! Maar daarna ben ik het weer snel beu.

3 likes

We hebben 4 hoofdkussens en geen sierkussens en we slapen beide niet op een kussen. :face_with_raised_eyebrow: Hij legt ze vaak op z’n hoofd als hij slaapt of tussen ons in en ik gooi minimaal 1 kussen elke nacht uit bed als ik wakker word en ik het weer irritant vind. Maar ik vind het wel handig met tv kijken, want er hangt een (veel te groot) scherm aan de muur tegenover het bed dus dan gebruik ik die kussens wel.

2 likes

Baby’s die geen Zwitsal opgesmeerd krijgen ruiken zoveel lekkerder. Volwassenen ook trouwens, ik vind het echt een verschrikkelijke geur.

4 likes

Ja mijn zus wilde ook absoluut geen Zwitsal gebruiken bij haar baby. Ik vind het net als @DeFourneau alleen lekker als je het af en toe ruikt.

Ik draag al sinds midden/eind maart (voornamelijk stoffen, maar ook chirurgische) mondkapjes vanwege werk en ben er wel aan gewend, maar fijn is het niet. Vooral niet met het warme weer van de afgelopen dagen. Als je dan ook nog eens iemand moet helpen met douchen ofzo, echt benauwend. :sweat_smile:

Word jij ook meestal zo wakker?

• Jaaa echt vreselijk die vouwen in m’n gezicht
  • Nee
  • Nooit last van, want ben special snowflake
  • Laat Martijn met rust
  • Ik heb stiekem een crush op Martijn
  • Ik koop Lush bruisballen
  • Ik slaap op een satijnen kussen
  • Ik slaap nooit

0 stemmers

3 likes

Verdwaasd, vouwen in mijn gezicht, opgezette plofkop: allemaal ja.
Na een douche knapt het pas weer op.

8 likes