Stel je persoonlijke vraag #17

Je kan ook ja zeggen tegen Y en eventueel ivm proeftijd nog gewoon stoppen binnen een maand toch?

2 likes

Dit is bij mij letterlijk een keer gebeurd. Er was bij bedrijf X nog een tweede kandidaat en we moesten allebei nog een test maken. Toen heb ik opgebeld en hebben zij die andere kandidaat de test eerder laten maken. Toen was ik het geworden en heb ik snel het andere bedrijf afgebeld.

6 likes

Heh, ho wacht, staat er een houdbaarheidsdatum op bloemkool? :exploding_head: of heb je losse roosjes gekocht?

1 like

Ja, zo zou ik het ook doen, @anon42392789. Misschien niet heel netjes als je het daarna afzegt, maar zij doen ook raar dat ze het ineens zo snel willen weten.

2 likes

Vind je ruby chocolade lekker?

• Ja, heerlijk!
  • Wel lekker, maar zou er niet snel voor kiezen
  • Ligt eraan waar het in verwerkt zit of van welk merk het is
  • Nee, bahhh!
  • Nog nooit geproefd
  • Nog nooit van gehoord

0 stemmers

@EleanorRigby @Fredje Ik krijg geen proeftijd bij dat korte dienstverband. Normaliter zou ik dat ene al gewoon afzeggen om hoe het gegaan is, maar nu is het belangrijkste dat ik gewoon even werk heb in die richting zodat ik mijn extra opleiding af kan maken. Anders zou ik ook gewoon rustiger afwachten en meer risico nemen.

Moet je vrijdag meteen al tekenen dan daar? Dan wordt het idd lastigā€¦

1 like

Ja haha, een zakje

Vinden jullie het fijn om een mondkapje te dragen?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Ja afgeschermd en met de westerstorm heeft de hele binnenstad van mā€™n balkonscherm mogen genieten. Compleet weggewaaid. Heb er daarna nog zoā€™n rietscherm voorgedaan maar mwah, is niet echt mā€™n ding. Snap wel goed dat mensen hun balkon willen afschermen. Ik ga zelf daar snel weg maar als ik er nu in zou komen wonen zou ik eerder nog een hoge soort van plastic heg ervoor doen. :rofl: Privacy voor alles.

Oh dacht al dat ik iets gemist had. Heb vanmiddag nog een bloemkool gekocht, was al even bang dat ik de tht sticker had opgegeten ofzo haha

1 like

Ik heb het gevoel dat ik stik in dit ding, ik heb nu 3 verschillende soorten. Ik heb als oefening 1 een halfuur opgehouden en dan veel te praten en te doen etc. Het went, maar ik was echt blij dat ik het af kon zetten. Mā€™n vriend vond het nog erger zelfs, terwijl ik denk dat hij een veel betere longinhoud enzo heeft.

Weet ik niet, nog nooit 1 op gehad.

7 likes

ik had hetzelfde, voelde me heerlijk beschermd, anoniem en veilig. Het ademen is even wennen ja maar dat vergat ik na een tijdje. Moet zeggen dat ik wel hele comfortabele maskers heb (gemaakt door mā€™n moeder).

5 likes

Hmmā€¦ dan zou ik het inderdaad doen zoals @Suvi zei

1 like

Ik heb een grote, scheve neus waardoor dat ding heel snel verschuift of niet lekker gaat zitten, en claustrofobie waardoor ik me ook in coltruien voel stikken, dus het is voor mij 0/10 wat fysiek gevoel betreft. Ik vind het wel fijn om me aan de regels te houden, anderen enigszins te beschermen etc dus daarom geen volmondige ā€œneeā€.

6 likes

Met bril op is het niet ideaal, maar na een tijdje voel het als een gezichtsknuffel. En is extra bescherming tegen de zon!

1 like

Mooi!

1 like

Wel echt afhankelijk van de zeep! Sommige lijken ook gewoon niet helemaal goed af te wassen. Als ik dan daarna een broodje of zo eet, proef ik zeep

1 like

Haha straks is na de zonnebril-tan straks de mondkapjes-tan een ding :joy:

2 likes