Stel je persoonlijke vraag #16

Haha @labradorgeorgie :sunglasses: mijn kleine dwaas.

3 likes

Mijn ouders wonen in een vrijstaand huis dus daar hadden de buren geen last van de piano, en bij gebrek aan ruimte heb ik nu zelf een keyboard waar oortjes in kunnen. Speel dus wel maar niemand hoort het

1 like

Mijn moeder zegt vaak Bolcom (dus zonder punt ertussen). En ik weet niet waarom maar dat vind ik superirritant haha

4 likes

Ik doe dit ook in de auto. Als je één stoplicht boven je hebt (en dan helemaal raar in je stoel moet schuiven om die te kunnen zien) en eentje op ooghoogte links van je, vertrouw ik toch die boven me zit eerder 🤷

Ja die volg ik al idd :star_struck: en nog een teckel van iemand hier. Weet alleen niet welke forummer erbij hoort haha

1 like

Onder de douche was / spoel ik mijn haren uit

• Met mijn hoofd naar voren gebogen onder de straal
  • Met mijn hoofd naar achter gebogen onder de straal

0 stemmers

Ik sta gewoon rechtop haha. Pak de douchekop vaak in mijn hand.

2 likes

Welke activiteiten heb jij gedaan?

• Bungeejumpen
  • Parachutespringen
  • Paragliden
  • Indoor skydiven
  • Raften
  • Ziplinen
  • Klimbos (op grote hoogte tussen de bomen)
  • Luchtballonvaart
  • Abseilen
  • Canyoning
  • Zorbing
  • Karten
  • Flyboarden
  • Rodelen
  • Gezwommen met haaien
  • Rotsklimmen
  • Slingshot (zo’n attractie waarbij je gelanceerd wordt)
  • Helemaal niet van dit. Doodeng!

0 stemmers

Ik krijg al klitten door het idee van mijn hoofd naar voren te buigen, wat een stress! Sowieso, ik HAAT mijn haar wassen. :angry: Wat jullie?

• Ik vind het wel leuk, fijn of ontspannend.
  • Ik vind het neutraal, niet leuk maar ook niet kut.
  • Ik vind het ook vervelende tijdverspilling.

0 stemmers

Laat maar weer zien hoe avontuurlijk ik ben :grimacing:

Ik zeg altijd dat ik m’n haar wassen haat, maar ik haat eigenlijk vooral het drogen (dus nat haar hebben) dat duurt zooo lang en het is bijna altijd lelijk na het wassen.

13 likes

Ah ja, mijns inziens hoort dat erbij dus mag je prima zeggen dat je je haar wassen kut vindt, haha! Ik snap zelf ook niet hoe mensen hun haar aan de lucht kunnen laten drogen, vind het zo’n viezig gevoel als mijn haar 20 uur ofzo vochtig blijft en dan met mijn warme hoofd. :pensive: (Sorry haha ik moet echt al dagen mijn haar wassen, het zit diep.)

1 like

als je je hoofd naar voren buigt loopt er toch allemaal water in je gezicht?

en daarover gesproken:
heb jij ook een hekel aan water in je gezicht? dus met zwemmen, onder de douche, splashen zoals ze het in de reclame doen, etc.

• jazeker, hou mijn gezicht maar droog
  • nee

0 stemmers

Dit wissel ik eigenlijk af. Soms voorover met koud water uitspoelen en soms achterover met warm water uitspoelen

Ik spoel m’n haar uit terwijl ik echt helemaal voorover hang en dan zet ik van achter de douchekop erop, dan wordt m’n gezicht niet echt nat.

De website of winkel van het merk zelf, bv Apple

Louis van @JanHagel? Ik geloof dat ie Louis heet, haha.

Ik laat het wel aan de lucht drogen omdat het anders nog veeeel ontplofter is, maar ik zorg er dan wel voor dat ik dat dagdeel niet naar buiten hoef haha. Ik was het dan ook maar een keer per week en toch klaag ik (en nu misschien zelfs iets minder vaak).

1 like

Nee die niet. Deze teckel is vernoemd naar eten. Weet niet of het de bedoeling is de hele naam zp openbaar te zetten.

Ik vind het vooral zalig als de kapper het doet. #heimwee

3 likes