Stel je persoonlijke vraag #16

Mijn moeder zegt altijd bol en ik bol.com ik vind het zoooo irritant dat zij bol zegt

Ik vind alleen ā€œbolā€ dom klinken. Onaf. Alsof je zegt ā€œDat heb ik van Kruidā€ ā€œIk ga even naar Heemā€.

14 likes

Wat weet je nog van je (afstudeer)scriptie?

• De titel (of wat je op de voorkant had gezet)
  • Het onderwerp
  • De onderzoeksvraag
  • De deelvragen
  • De hoofdstukindeling (globaal)
  • De gebruikte methode van onderzoek
  • De uitkomst/resultaten van het onderzoek
  • De conclusie
  • Niks
  • Ik heb nooit een scriptie geschreven

0 stemmers

Ik kwam tot de schokkende conclusie dat ik echt nog heel weinig uit mijn hoofd weet over mijn scriptie van twee jaar geleden, terwijl er zoveel werk in heeft gezeten :cry:

2 likes

Als jullie een dure aankoop zouden doen nu, bijv een nieuwe telefoon, tv, laptop zulke dingen.
Waar zou je dan gaan bestellen?

• Coolblue
  • Mediamarkt
  • Bol
  • BCC
  • Je vergeet iets, namelijk

0 stemmers

Ik coolblue denk ik. Vind hun klantvriendelijkheid echt het beste tot nu toe

mijn zusje en ik zeggen oprecht de kruid hahahah

1 like

ik weet inhoudelijk echt niet meer zoveel, echt alleen de hoofdlijnen nog MAAR ik weet nog wĆ©l in welke kleuren ik de opmaak heb gedaan :joy: details hĆØ
(was in de kleur van het bedrijf haha)

3 likes

Hahaahah

3 likes

Vergelijk alle sites en koop dan bij de goedkoopste.

7 likes

Ik vergelijk de prijzen altijd en haal het dan bij de goedkoopste (wel betrouwbaar). Maar dat is dus iedere keer anders

4 likes

Ik heb al een paar keer een probleem met een product gehad en ben bij coolblue steeds zĆ³ makkelijk, goed en vriendelijk geholpen dat ik die 3 tientjes op een wasmachine daar wel voor over heb.

Bij BCC moest ik dan weer contact met de fabrikant opnemen, die dan weer zei dat ik dit met de winkel moest oplossen, omdat zij niet leveren aan particulieren en dus ook de klachtbehandeling daarmee niet doen etc etc.

Bol (jeweetwel .com) heeft ook van die rare, onlogische retourregels, dus daar doe ik ook geen dure bestellingen meer.

3 likes

Vind jij vroedvrouw ook een vreemd woord?

• Nee, is voor mij een normaal woord
  • Nog nooit over nagedacht
  • Ja, klinkt als een vrouw die ergens in zit te wroeten
  • Ja, maar om een andere reden

0 stemmers

Als jij je instrument speelt, vind je het dan zielig voor de buren?

• Ik speel geen instrument
  • Ja want het is niet altijd even mooi
  • Ja soms wel
  • Nee, ik doe mn ding
  • Ik word juist gek van het muziekinstrument van mijn buren

0 stemmers

edit: ik ben aan het beginnen met pianospelen en denk wel geregeld aan mijn buren als ik weer een klank mis sla haha

Beiden!

1 like

Heb jij snel door wat de zwakheden van iemand zijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je het snel door als iemand zich anders voordoet dan hij/zij is? Bijvoorbeeld iemand die super zelfverzekerd probeert over te komen maar eigenlijk onzeker is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

I feel you. Ik speel nu een jaar cello, nog niet zo goed, en ik ga steeds in een andere kamer zitten zodat ik steeds andere buren stoor. (Ik woon in een appartementā€¦) :upside_down_face: Dus mijn boven- en onderburen komen en niet onderuitā€¦

1 like

Mijn onderbuurvrouw vertelde later dat ze er speciaal voor ging zitten toen ik als kind mijn instrument moest oefenen, 's avonds om 7 uur een half uurtje :heart:

49 likes

Haha ja dit, ik haat katten en tegenwoordig lijkt echt iedereen ze leuk te vinden en te hebben. Rot op met je kutkatten. Geef me hondjes filmpjes en fotoā€™s

2 likes

Ik heb een piano met oordopjes, dus hoor het alleen zelf.

2 likes

Op insta heb je labrador George. Is de logge bruine labrador van @Flexican

2 likes

Ik dacht altijd dat het voedvrouw was haha

3 likes