Één keer op het vliegveld na een aansluiting die ik gemist had buiten mijn schuld om, en ik echt behandeld werd alsof ik gek was. Omg daar kon ik zo slecht tegen. Hielp niets overigens maar ik moest echt huilen van frustratie.
Sinds ik zelf ook klantenservice doe en weet hoe kut het is als iemand zó boos tegen je doet, ben ik een stuk milder geworden. Diegene kan er niets aan doen en doet waarschijnlijk echt wel z’n best.
Wel vaker boos geweest, maar niet laten merken. Ik heb zelf veel klantenservice ervaring en ik weet dat degene aan de telefoon er ook niks aan kan doen, dus ik houd me altijd in. Want ben ook altijd boos op de werkgever, niet op de medewerker. Als iemand heel onbeschoft zou zijn zou het wel anders zijn, maar dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
@Luipaard Hihi ja Louis (Louisthesausageking - voluit en op insta). Ben nu niet zo actief want we maken niet zo veel mee maar had laatst nog wel een leuk ‘hij is in de sloot gevallen’ story
Oeh dat eten wat als je het niet warm maakt iemands lunch zou kunnen zijn? Die volg ik ook maar weet ook niet meer wie erbij hoort
Ja dat was dus ook de enige keer dat ik boos werd op een medewerker, normaal gesproken ben ik er niet zo van om bozig te doen
Ja 1x, toen had ik problemen met mn nieuwe telefoonabo, die knul achter die klantenservice daar zou mijn vraag naar een andere afdeling doorsturen en hij kon me niet vertellen wanneer zij zouden bellen. Niet eens een indicatie geven. Ik vroeg waarom niet en hij bleef maar zeggen dat ie het niet kon vertellen. In plaats van dat ie ff uitlegde waarom ie het niet wist. Toen hing ie zomaar op en werd ik wild. Eerst nog een x gebeld, uiteraard iemand anders aan de telefoon (met hem gewoon normaal gesprek gevoerd, niet boos geworden). Die legde het al veel beter uit. Toen heb ik nog maar ff een klacht op fb gedaan over die eerste flapdrol.
Hier wil ik graag wat nuance in aanbrengen: ik weet dat klantenservicemensen er meestal niks aan kunnen doen, maar ik heb 2 ervaringen met dusdanig slechte service vanuit de medewerker dat ik boos werd. Ik ga bij wijze van niet lopen schelden als er iets kapot is hoor.
Haha maar ligt heel erg aan hoe poreus je haar is hoe snel het droogt! Mijn haar is (zeker toen ik het nog meer blondeerde) binnen een uur droog. Had voordat ik de curly girl method deed (nu diffuse ik m’n haar) sowieso al jaaaren geen föhn
Echt heel erg, maar ik had nachtdiensten en sliep overdag. ‘s Middags werd ik dan rond twaalven door een anoniem nummer gebeld. Bleek het uiteindelijk Tele2 te zijn, want ik verlengde mijn data te vaak. Toen heb ik wel even pissig gedaan, want waarom bel je als bedrijf anoniem naar je eigen klanten? Het probleem had binnen een dag opgelost kunnen zijn als ik gezien had wie er gebeld had. Werd toen echt pissig toen de medewerker ook niet naar me wilde luisteren, omdat het nummer op naam van mijn vader stond. ‘Dan bel ik wel een andere keer.’
‘Nee, want dan neem ik ook op.’
@Vaiana oh ja ik zit ook bij Tele2 en neem ook zelden op, die bellen echt vaak (4 keer per dag als ze wat van je moeten) en altijd anoniem! En ze spreken ook niets in natuurlijk dus je weet nooit hoe of wat
Ik heb gestemd op “ja” in de poll omdat ik hele slechte ervaringen heb met UPS, ben nog nooit op een ander bedrijf boos geworden (zelf ook ervaring met klantenservice dus ik kan het vaak wel relativeren) maar vond dat toch zulke onbeschofte medewerkers
Ja bahhhh, klinkt voor mij echt alsof een vrouw een enorme plant/halve boom met wortel en al uit de grond rukt alleen dan nog erger dat het over iets in je vagina gaat. Verschrikkelijk.
Of hoe dun/weinig haar je hebt toch? Bij mij is het binnen 2,5u wel droog. Heb niet zoveel haar. Haat dus wel dat laten drogen sinds ik aan die methode doe. Vroeger schrobte ik het gewoon goed droog met mijn handdoek, nu moet ik het netjes laten drogen aan de lucht en ugh dat natte haar op je rug.
Ja 1 keer op kpn en de eerst volgende keer dat ik contact heb met een winkel waar mijn gordijnen vandaan komen. Beloftes maken en niet nakomen en fouten maat van iets (terwijl je betaalt voor het meten… echt hoor), maar na vandaag een half uur in de wacht te hebben gestaan probeer ik dit maaandag wel weer
Hahah ik had net een gesprek met een vriendin (no worries FaceTime) en ze zei dat ze 1000 foto’s in haar “recent verwijderd” mapje heeft staan.
Op de iPhone heet de map in de galerij zo, ik denk op Android ook? Anyway: hoeveel foto’s/video’s hebben jullie daar staan?
Ik lach wel (omdat ik dat zo veel vond) maar heb er zelf ook 768 in staan. .
- 0, ik verwijder altijd ze altijd permanent
- 0, ik heb die optie niet
- 0-100
- 100-200
- 200-300
- 300-400
- 400-500
- 500-600
- 600-700
- 700-800
- 800-900
- 900-1000
- 1000+
0 stemmers
Holy shit 751 en 56 videos. Ik wist helemaal niet dat dat werd opgeslagen
Even flexen maar een oude vriendin van me heeft goud gehaald op de olympische spelen en vond dat ZO vet. Dit jaar ging ze er weer voor.
Nu willen we natuurlijk weten wie
0 want mn iphone heeft ook 0 geheugen nog. Kan soms niet eens whatsapp openen
Ze doet aan roeien en had goud in de lichte dubbeltwee bij het olympisch roeien in 2016, dan kun je het zo opzoeken. Voelt raar om haar naam te gooien