Stel je persoonlijke vraag #16

Mijn afspraken plan ik altijd vooruit, ik ben op 14 maart voor het laatst geweest en de dag erna besloten ze dicht te gaan.
Mijn nieuwe afspraak heb ik toen dus al gepland op 23 mei dus met een beetje mazzel kan die doorgaan.

1 like

Ik zie mijn ouders en 2 vriendinnen, wel alleen buiten in de tuin op afstand. Ben ook één dagje naar kantoor geweest, de eerste keer sinds begin maart, maar daar waren ze ook super streng verder.

Ik heb nog steeds in de planning staan dat ik midden juni ga trouwen (wel klein), maar dan hoop ik wel dat m’n kapster m’n haar 's ochtends mooi kan doen :open_mouth:

Vind jij rucola lekker?

• Ja
  • Nee
  • Neutraal

0 stemmers

Gister merkte ik iets raars op. Ik stond voor een stoplicht te wachten, en ik keek naar nummer 1, terwijl nummer 2 op ooghoogte is. Ik vertrouw nummer 1 meer ofzo :joy:.

Dus als jij voor een soortgelijk stoplicht staat(op de fiets, scooter of lopend) waar kijk je dan naar?

• Nummer 1
  • Nummer 2
  • Verschilt
  • Ik weet het niet

0 stemmers

1 like

Als ik zo’n knopje in moet drukken kijk ik altijd naar 2 omdat daar zo’n aftelmechanisme zit. Maar ik weet ook een paar stoplichten met knopje waar dat aftelding niet zit en toch gaan mijn ogen dan automatisch naar waar het zou moeten zitten

Tellen schildpadden wel mee? Voor zover ik weet heeft dat gezin konijnen, cavia’s, honden, parkieten, papagaaien, hamsters, chinchilla’s, schildpadden, en een soort reptiel. Oh dan kom ik op 9 (en een grooooot aquarium).

1 like

Ik weiger te kiezen, dus dan kies ik maar voor huisdieren zijn ranzig (wat ik eigenlijk ook wel vind)

1 like

Ik vind honden wel oké maar ik kan echt niet tegen die afhankelijkheid van ze. En ze stinken. En ja laat jezelf maar lekker uit dat kan een kat ook. Nee ik ben echt niet een geschikt baasje voor een hond. Geen idee hoe je die zou moeten opvoeden. Van katten weet ik veel meer, en die vind ik superchill. Er zijn al vaak katten naar mij gebracht als mensen op vakantie gingen. :partying_face:

4 likes

Ik haat katten echt en zij mij ook en ik word soms echt schijtziek van KATTEN OVERAAAAAL

Ook mensen die mij kattenfilmpjes gaan sturen terwijl ze weten dat ik ze haat

13 likes

Stel, je schaakt en iemand zegt tegen jou: wil jij het schaakbord meenemen? Jij:

• Neemt je hele schaakspel mee
  • Neemt alleen het bord mee (dus niet de stukken), daar wordt toch om gevraagd?
  • Het valt je op dat er alleen om een bord gevraagd wordt, maar neemt voor de zekerheid alles mee
  • Schaken?

0 stemmers

Allebei! Heb een kat en hond en kiezen voor de één voelt als verraad naar de ander.

Dat was geen optie! Hoppakee, Sophie’s Choice dit :slight_smile:

2 likes

Als je iets van bol . com hebt he, zeggen jullie dan “dat heb ik van bol” of “van bol punt com”

Ik zeg dan bol punt com. Maar waarom eigenlijk haha ik toch ook h&m, coolblue… en niet punt com erachter

• Bol
  • Bol punt com

0 stemmers

1 like

Oh, ik vind het altijd zo gemeen om daartussen te moeten kiezen. Alsof de of-of móet zijn. Net als borsten-of-billenman, mogen ze niet van allebei evenveel houden? :pensive:

2 likes

Ha ja, ik had om een schaakbord gevraagd aan mijn moeder, die dus alleen het bord wilde meenemen. Gelukkig was mijn stiefvader erbij, die de stukken er maar bij had gedaan. En gister vroeg een vriend me om de schaakstukken mee te nemen, terwijl hij het hele spel natuurlijk bedoelde. Nooit gedacht dat dit zovaak mis zou gaan.

1 like

Haha de merknaam is ook echt bol punt com, als je daar werkt krijg je ook op je kop als je alleen bol zegt (bron: een ex werkte daar). En de reclames zijn ook altijd inclusief het punt com dus ik denk dat dat er daarom ingeprent zit bij mij

1 like

Haha noooooo :broken_heart: Oké oké honden :sob:

1 like

Ah ja dit zal het dan inderdaad zijn!

Ze adverteren zelf ook met “.com”. De cadeakaart heet de “bol . com cadeaukaart” bijvoorbeeld.

Edit: oh is al gezegd haha