Ja heel apart. Alleen als je interesse in dat standje met folders toont praten ze tegen je.
Wat gaat bij jou sneller leeg?
- Shampoo
- Conditioner
0 stemmers
Ik moest hier heel diep over nadenken, omdat het verschil me altijd zo opvalt maar ik de logica niet begrijp bij mezelf. Conditioner gaat sneller op terwijl ik twee keer shampoo en eenmaal conditioner gebruik tijdens het wassenā¦
Hmm dat is ook wel gek. Bij mij is het vooral omdat ik het twee keer was denk ik. En conditioner gebruik ik maar heel weinig van.
Dat 2x wassen heb ik van huis uit aangeleerd ook maar geloof dat lang niet iedereen dat doet
Hoe vaak gebruik jij shampoo per wasbeurt?
- 1x
- 2x
- Vaker
0 stemmers
Ligt eraan, als ik zilvershampoo gebruik was ik het eerst met gewone shampoo
Als ik olaplex gebruik eerst dat erin en daarna nog wassen met gewone shampoo
En ik gebruik veeeeel conditioner maar anders krijg ik mān haar niet uit de knoop
- Warme chocolademelk
- Koude chocolademelk
- Bah chocolademelk
0 stemmers
Dit heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Doe je dan shampoo, conditioner en daarna weer shampoo?
Ik doe 2 x shampoo en dan conditioner. De eerste x shampoo gebruik ik wat minder, bij de tweede x wassen merk je ook wel verschil in schuimen.
Nul, gebruik alleen conditioner
Gele trui GEDRAGEN
#JeSuisKarlsTrui
56% is goedgeelgetruid
Ik was mijn haar maar 1x in de week. De eerste keer wassen spoel ik alle troep eruit en de tweede keer wassen maakt echt mān hoofdhuid lekker schoon. Gebruik dan ook zoān hoofd massager voor tijdens het wassen, anders heb ik nog steeds niet het gevoel dat het schoon is haha.
Allebei, wilde eigenlijk niet kiezen
Wat gebruik je? Dit klinkt hemels
Please like me!
Is een ding van de action Is aan het begin keihard maar nu is āie soepeler en daardoor is het echt super relaxed haren wassen. Maar douglas heeft ze ook, wel prijziger, maar met soepelere punten als ik die zo zie online. Ff zoeken op shampoo borstel, dan vind je ām!
Weet jij een winkel waar je nog met contact geld kunt betalen?
- Nope
- Ja, namelijkā¦
0 stemmers
Had je pre-corona contant geld op zak?
- Nee
- Soms, bijvoorbeeld met uitgaan of verjaardagsgeld
- Ja, altijd een paar euro
- Ja, ik betaalde voornamelijk contant
0 stemmers
Ik heb dus geld voor mijn verjaardag gekregen. De bank hier is gesloten dus kan het niet storten, maar ik kan het dus ook nergens uitgeven! Nu voelt het net of mijn geld geen waarde meer heeft.
Ik denk dat:
- contact geld uiteindelijk verdwijnt
- contant geld zal altijd gebruikt zal worden
0 stemmers
Alle supermarkten denk ik? En broodje Mario in Utrecht haha
Oooooh broodje Mario, het is dat ik niet aan onnodige verplaatsing doe
Maar de supermarkten hier hebben het liever niet, voel mij zo een ass als ik er toch mee wil betalen.
Misschien toch maar een bank opzoeken als ik ooit weer in de stad ben.