Ja ga ik idd proberen! Dankje
Welke serie zal ik gaan kijken (heb allen Netflix)?
- After Life
- Derek
- Iets anders, namelijk:
0 stemmers
Heb jij wel eens…
- een (een deel van) je wenkbrauwen afgeschoren
- te maken gehad met een agressieve gans of zwaan
- twee niet matchende kussenslopen op je bed liggen
- drie of meer reigers in één dag gezien
- per ongeluk een light product gekocht terwijl je de ‘normale’ variant wilde hebben.
- een potje knikkeren verloren en toen baalde je wel erg dat je je favo knikker moest afstaan
- een gele trui gedragen
- een koe gemolken
- een gesprek aangegaan met een jehova getuige
- de rol van getuige gehad tijdens een diefstal
- in je eigen woning moeten inbreken omdat je jezelf buiten had gesloten
- als volwassene sokken met strikjes gedragen
- een wereldwonder in het echt gezien
- iets van prullaria van Bassie en Adriaan gehad
0 stemmers
A million little things (Videoland) is echt een fijne emotionele rollercoaster
Ohja, ik heb alleen Netflix. Was wel handig om erbij te zetten
Dan raad ik Atypical aan mocht je die nog niet gezien hebben
Wat is er mis met sokken met strikjes?
Dat oordeel hang je er zelf aan
Ga er iig helemaal vanuit dat het feit dat ik B&A prullaria had ook enkel positief is
Dit is mijn levenslied geworden maar mijn vrienden zijn er minder blij mee.
Niks mis mee maar ik had volwassene (heb ze zelf ook) erbij gezet omdat de meeste meisjes vroeger wel een keer dat soort sokjes heeft gedragen
Dit jaar ben ik 6 jaar gestopt en nog steeds denk ik soms: lekker ff een peukie!
Vooral na de seks of als we met warm weer met vrienden aan het borrelen zijn kan ik een sigaret echt missen. Terwijl ik er verder nooit meer zin in heb eigenlijk
Same. Soms overweeg ik er 1 bij een borrel met vrienden, maar ik ben veel te bang dat dan de drempel om er daarna weer een op te steken te laag wordt en dan zit ik binnen No time weer aan een pakje per dag.
Ben echt superblij dat ik er van af ben. Al die stress om nog even gauw een peuk te kunnen roken en of je nog wel genoeg sigaretten hebt om de dag door te komen.
Oké mijn tepels zijn raar en ik ben benieuwd of ik de enige ben. Tijdens de seks blijven ze hartstikke zacht, maar ik hoor Guus Meeuwis voorbijkomen in een playlist en hup, harde tepels (misschien kan ik beter naar het opbiechttopic). Meer mensen die wel stijve tepels krijgen van muziek of wanneer ze iets moois lezen of wat dan ook, maar niet van seks?
- Opwinding
- Aanraking
- Kou (of juist warmte?)
- Muziek/kunst oid
- Iets anders, nl.
0 stemmers
Oh dit snap ik wel
Op m’n vakantie ben ik bij een Jehova’s getuigen bijeenkomst geweest en dat zo bizar. Ze gingen ook in tweetallen om de beurt voor de groep staan en oefenen wat je aan de deur moet zeggen en hoe je het beste mensen kan overtuigen om lid te worden. Een groot deel van de bijeenkomst was echt op het werven gericht. (geen idee of dit in alle landen zo is).
Same, vind dat ik in het algemeen nogal gevoelige tepels heb qua kou, muziek etc idd, maar tijdens de seks dus niet
Niemand komt aan m’n liefde voor Guusje
Goeie vraag. Bij die oefening moesten ze het gesprek ook afsluiten met een vraag, zodat ze weer een keer konden langskomen om over het antwoord te praten.
Ik denk dat er altijd wel mensen zullen zijn die het interessant lijken of misschien het idee van zo’n gemeenschap fijn vinden.
Ik vraag me ook af hoe dat zit met die Jehova’s bij treinstations. Ik zie nooit iemand naar ze toe lopen en ze mogen nooit uit zichzelf tegen je praten.