Stel je persoonlijke vraag #16

7, waarvan 6 gegokt, kon me alleen die keta herinneren van de drie keer of zo dat ik dat nummer gehoord heb…

2 likes

OH JA DAT BEN JIJ! Trouw met me :heart:

Heeft iemand Nutella in huis die wil kijken of dit hier ook is? Deze vraag mag wel hier toch? Ben zo benieuwd haha!

Edit: vanaf 2:15 kijken is voldoende

Een lepel onder de deksel? Nee is niet zo

3 likes

En @Suvi hè wat jammer nou! Was zo leuk geweest. Je hebt er niets aan maar toch was het echt leuk geweest :slightly_frowning_face:

En wat! Nutella poll! Ga nu kijken. Je zal zien dat ik gestemd heb en het alweer vergeten ben :woman_facepalming:

1 like

Vorig jaar op de Zwarte Cross begon Black Eyed Peas dat originele nummer in te zetten en het hele veld brulde dus ook direct :“ALLE DUITSERS ZIJN HOOOOMOOO”
die hoofden van BEP waren echt zo :eek: :o_o: :open_mouth:

15 likes

aangezien ik niet kan slapen, ga je je toch weer dingen afvragen he

draai jij 's nachts je kussen om?

• ja, onbewust in m’n slaap
  • ja, bewust als ik even wakker ben
  • nee
  • weet ik niet, zal er eens op gaan letten
  • geen idee, ik slaap wél 's nachts dus hoe moet ik dit weten

0 stemmers

moet jij er 's nachts uit om te plassen?

• ja, standaard één enkele keer per nacht
  • ja, standaard meerdere keren per nacht
  • ja, maar sporadisch bijvoorbeeld als ik voor het slapengaan nog wat gedronken heb
  • nee, nooit

0 stemmers

heb je door 'rona ook een verpest slaapritme?

• ja, ik ga later naar bed en slaap langer uit
  • ja, ik ga later naar bed maar sta om mijn normale tijd op
  • ja, ik ga later naar bed en sta vroeger op
  • ja, ik ga vroeger naar bed en sta vroeger op (respect)
  • ja, ik ga vroeger naar bed en sta later op
  • nee, mijn ritme is hetzelfde
  • wat is slaap?!

0 stemmers

wat doe jij als je echt niet in slaap kunt komen en het echt al goed geprobeerd hebt?

• forummen
  • iets anders doen op je telefoon
  • masturberen
  • naar de wc ook al hoef je niet echt
  • wat drinken
  • wat eten
  • je laptop erbij pakken
  • lijstjes maken voor de dag erna
  • in je dagboek schrijven
  • op de bank gaan liggen
  • tv kijken
  • yoga/(slaap)meditatie
  • chagrijnig zijn omdat je niet kunt slapen

0 stemmers

Ik ben net een vent, donder zo in slaap na een orgasme. Aanrader :ok_hand:t3: En anders zet ik rustgevende muziek of regengeluiden aan.

(Overigens ben ik op dit tijdstip aan het werk en lig ik niet al masturberend te forummen vanwege slapeloosheid.)

13 likes

Ik heb weer een handstand periode. Vroeger had ik een tijdje dat ik echt overal de handstand deed. Ook in winkels enzo, echt vreselijk kut. En ik deed altijd radslag door de woonkamer of handstand overslag. Nu doe ik weer vaak handstand in de slaapkamer of badkamer. En dan probeer ik steeds verder van de muur te beginnen.

3 likes

Ja! Ik heb zo‘m app met white noise geluiden en zet dan ook regengeluiden aan met een oordopje in. Ik vind alleen het slapen met een oordopje in echt niet chill, dus dat is m’n uiterste redmiddel.

1 like

Ik kan het niet meer :weary::weary:

tip van de dag!
ik heb deze en daar voel je niks van

6 likes

In had het ook best lang niet gedaan maar je moet ff vaart zetten en zodra je handen de grond raken gooi je je benen in de lucht. Het helpt ook als iemand anders je benen pakt. Maarja je hebt er natuurlijk ook geen zak aan als je wel handstand kunt haha.

Ja ik ging het van de week proberen, vroeger deden we dat altijd. Maar kom niet zo hoog meer met mijn benen want ik mis kracht en durf eigenlijk. Arremoei

1 like

Ik ben sinds dit gedoe is begonnen aan de anti depressiva en nu weet ik niet of ik daardoor of door de coronacrisis heel slecht slaap. Ik moet ook echt eens om 11 uur gaan slapen of zo ipv. 1 uur.

1 like

Lezen. Ik val altijd lezend in slaap en als ik 's nachts wakker lig ben ik na 4 bladzijden ook weer weg.

1 like

Ik zit de laatste tijd tot 2 uur snachts facebook filmpjes te kijken (bijvoorbeeld “water fails”, of “babies eating lemon”). Daar word je natuurlijk weer helemaal wakker van. En dan elk halfuur insta refreshen of men al een nieuwe story heeft geplaatst (die vaak onboeiend is). frustraties haha

4 likes

Lezen

2 likes

ASMR video’s maken me altijd super slaperig, werkt perfect.

3 likes

Tip: Je kan altijd beginnen met een spinnetje, een soort omgekeerde handstand tegen de muur. Met je rug naar de muur gaan staan, handen op de grond zetten en met je benen tegen de muur aan lopen. Vervolgens kan je als het lukt met je handen richting de muur lopen zodat je rechter op staat.