Stel je persoonlijke vraag #16

bericht-like-negeer:

rij 4: @Applepie, @monkeyslut en @Dolfijnhond

• bericht Applepie
  • bericht monkeyslut
  • bericht Dolfijnhond
  • like Applepie
  • like monkeyslut
  • like Dolfijnhond
  • negeer Applepie
  • negeer monkeyslut
  • negeer Dolfijnhond

0 stemmers

rij 5: @Chuckie, @visual en @Sensatie

• bericht Chuckie
  • bericht visual
  • bericht Sensatie
  • like Chuckie
  • like visual
  • like Sensatie
  • negeer Chuckie
  • negeer visual
  • negeer Sensatie

0 stemmers

1 like

Ze hebben zichzelf opgegeven.

25 likes

Ohhh dit is echt een geruststelling hahaha

Hier in BelgiĂ« is een voetballer (Benito Raman) eens in ophef gekomen omdat hij dat door de micro zong naar de toeschouwers (bij ons dan van toepassing op Club Brugge, de ‘boeren’) en het was zo erg dat zijn vader zelfs een foto met #jesuisBenito als omslag op Facebook had :sweat_smile:
Mijn vader is boer en die vond het eerder hilarisch

1 like

Hahaha dit is in Nederland ook wel gebeurd ja! Jan Vertonghen (Ajax) klom na de bekerfinale tegen Feyenoord dronken op een podium om "het zijn maar kut kakkerlakken’ te zingen. Was ook behoorlijk wat ophef over. En Lex Immers (ADO) kwam in opspraak nadat hij op een filmpje te zien was dat hij ‘we gaan op jodenjacht’ zong. Vind het over en weer ‘plagen’ van supportersgroepen en spelers met dit soort liedjes zoals in jouw voorbeeld en Vertonghen wel prima, hoort erbij. Vind het altijd wel leuk, creatieve liedjes over en weer in het stadion. Die van Immers ging me eigenlijk iets te ver, hoewel dat natuurlijk ook aan de bijnaam Joden ligt.

2 likes
1 like

ahahah dit is dus waar ik gelijk aan moest denken maar ik dacht, ik zal het maar niet posten :sweat_smile:

Honingmosterddressing

Ik stem soms puur op de naam, géén idee wie er achter zit dus niks persoonlijks :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ok @Karl_Lagerfeld bij jou is de like natuurlijk wél persoonlijk :kissing_heart:

1 like

Gelukkig Maar! Want ik vat alle stemmen ook heel persoonlijk op :weary::firecracker:

1 like

Haha stiekem had ik het ook daarom gedaan

1 like

Ik vind het echt een leuke uitslag hahaha heeel interessant

Ik heb eens ter voorbereiding op een schapenstage een stuk of 100 schapen moeten scheren (niet in mn eentje gelukkig) dat was zweten! :joy:

3 likes

Blijkbaar heb ik verkeerd gestemd met die like-bericht-negeer berichtjes :sweat_smile: Ik zie mezelf eerder als ‘muurbloem’ op dit forum.

1 like

Hoe goed ken jij de tekst van Lekker met de meiden?

• Fuck dit nummer hier doe ik niet aan mee
  • 0 goed
  • 1 goed
  • 2 goed
  • 3 goed
  • 4 goed
  • 5 goed
  • 6 goed
  • 7 goed
  • 8 goed
  • 9 goed
  • 10 goed
  • Ik ken dit nummer zo goed dat ik geen test nodig heb om het te bewijzen

0 stemmers

Ik had toch meer verwacht van een stadsgenoot :sleepy:

1 like

Blijkbaar zijn de droge dagen over. Jullie zijn allemaal welkom na corona! :smirk::smirk:

Nummer tot nu toe succesvol vermeden, hou het ook graag zo

3 likes

6 goed - allemaal gegokt :sunglasses:

1 like