Ja, maar puur omdat ik heeel graag weer gewoon wil uitgaan en een feestje vieren
Dat is een goeie reden toch om het te missen. Hoewel ik wel snap dat je dit zegt want nee heeft 2 opties maar ja haha.
Hoe noem jij Holland & Barrett?
- Holland & Barrett
- De tuinen
- Anders
0 stemmers
Hoe noem jij Dirk van der Broek?
- Dirk (van der Broek)
- Bas (van der Heijden)
- Huh wat is Bas van der Heijden??
- Vroeger noemde ik het Bas, nu Dirk
- Ik ken alleen Dirk, ik ben niet bekend met Bas
0 stemmers
Digros, zo heette het in mijn woonplaats toen ik in Nederland woonde!
Opgegroeid in Roffa, daar was (is?) het de Bas. Toen ook nog in Leiden gewoond, daar was het de Digros. Heb het nooit Dirk genoemd, behalve de slijter.
Maar ik noem de winkel voornamelijk âdie kuttokoâ. Die bij ons in het dorp is echt de slechtst gerunde supermarkt ooit.
Specifiek noem ik de Dirk hier in de straat de kutdirk. Wat een helse winkel. Hels.
(Kom er toch wel een paar keer per week (buiten Corona tijd) want ja luiheid dus kan me lekker vaak ergeren daar als ik weer eens mijn tijd sta te verdoen in de rij)
Ik heb veel kleding, maar eigenlijk vind ik bijna alles kut, ik weet ook geen leuke combinaties te maken ermee. Zou eigenlijk leuk zijn een onbekende een keer 10 outfits met accessoires te laten samenstellen van je kast zodat je weer wat ideeën hebt en nieuwe inspiratie. Het meeste past niet bij elkaar ofzo.
Ook met online bestellen, dan koop ik half asos of zalando leeg en stuur ik alles weer terug omdat het me kut staat, en eigenlijk zowat hetzelfde bestel als ik al heb. Eigenlijk moet ik dan van te voren mijn haar mooi doen en make up, puur voor het passen van kleding want dan vind ik alles leuker staan en minder truttig ofzo. 1st world issues dit.
Heb je dan ook dat je keihard moet lachen als je vergaat van de pijn?
Ik scheurde mijn knieband af tijdens gymles op de basisschool en ik lag te gieren van de lach op de grond. De leraar dacht dat ik hem zat te fucken dat ik niet meer kon opstaan.
En dat heb ik nog steeds. Tijdens de bevalling bijv. had ik zoveel pijn dat ik in de slappe lach uitbarstte. Terwijl ik wel echt die pijn voel. Zelfde bij tatoeages laten zetten, dan lig ik dus te gniffelen. Terwijl het echt zĂ©Ă©r deed op mân sleutelbeen en in mân zij. Bizar als ik er zo over nadenk
Zelfgemaakte van mijn vader wat hij 1-2 keer per jaar maakt (een enorme bak waar we met zijn allen wel een paar dagen veel van kunnen eten haha) of de zalmsalade van de lokale visboer.
Nou precies dit. mijn zelfbeeld heeft er serieus onder te lijden dat ik dit altijd over mijn zusje moet horen, laat staan hoe dit voelt als heel Nederland er wel een mening over heeft en dit ook nog zonodig moet uiten
Hoop dat Amalia dit zich niet te veel aantrekt
Wij noemen dat de JB want waar ik vroeger woonde heette het Jan Bruijns
Ahh dit vind ik echt een hele stomme poll
Het is me nooit eerder opgevallen hoe geobsedeerd iedereen is met oranje tompoucen? Overal rijen bij bakkers blijkbaar en ook op social media overal vragen waar ze nog niet uitverkocht waren?
Ik ben dol op Koningsdag en heb echt zitten balen gister dat al mân Koningsdagtradities niet doorgingen maar het opende wel mân ogen over hoe anderen het vieren.
Misschien is het groepsdruk, net als toen met het wc papier.
Ik denk dat het juist zo was omdat alle andere tradities niet door konden gaan, dat je extra gaat hangen aan zulke dingen. Ik houd niet eens echt van tompouces, maar ik moest en zou een oranje tompouce eten gister. En heb ook de hele dag in een oranje shirtje rondgelopen, ook al zat ik toch maar alleen thuis.
Dit kan niet hoor
Vinden jullie het ook niet leuk als je bericht in een groepschat op Whatsapp door iedereen gelezen (aka blauwe vinkjes) is en niemand antwoordt?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Dan maar niet leven