Stel je persoonlijke vraag #16

Meestal boeit het me echt niet maar als je dan iets deelt wat voor jou belangrijk is of een antwoord nodig heeft…

4 likes

Eens De Tuinen, altijd De Tuinen!

5 likes

Hollands en Berend

6 likes

Ik hoorde vanochtend dat een collega ernstig ziek is door Corona en haar man lag al opgenomen is op de IC :pensive:

Voor iedereen die thuiswerkt/studeert. Loop jij elke dag buiten een rondje?

• Ja, echt elke dag
  • Nee

0 stemmers

Maar als ik geen hond zou hebben zou ik dit zonder twijfel niet elke dag doen. Misschien wel niet.

3 likes

Goede toevoeging idd haha, dat maakt wel verschil.

Extra poll dus!

Loop jij elke dag een rondje? Zo ja: heb je een hond of ander huisdier die onder begeleiding elke dag naar buiten moet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haha ik zie nu echt een hond voor me die zonder begeleiding zichzelf uitlaat.
afbeelding

29 likes

Ja, want ik heb een hond :relaxed:

1 like

Hahahaha ja ik zat ff te denken misschien een paard ofzo of dat mensen hun konijnen uitlaten??? Heb geen idee :joy: :joy:

1 like

Ik zag laatst iemand zijn fretten uitlaten

7 likes

Kijk dat bedoel ik!!! dan was ik die opmerkingen al voor :sunglasses:

1 like

Dat deed iemand hier vroeger in het dorp ook. Vond dat er altijd heel leuk uitzien haha. Liepen ook heel stoer voor die jongen uit. En als ze moe waren klommen ze via de benen van die jongen omhoog zodat ie ze kon dragen :sweat_smile:

2 likes

benieuwd n.a.v. dit bericht dat ik deelde Nieuws, actualiteit en politiek :yum:

geloven jullie in buitenaards leven?

• ja
  • nee
  • weet ik (nog) niet

0 stemmers

Dat er ergens op een of andere planeet levende organismen zijn geloof ik wel. In aliens en ufo’s geloof ik totaal niet.

Edit: oh ja wat penny zegt dus

5 likes

o ja ik geloof dus ook niet perse in groene mannetjes inderdaad! maar het zou te gek voor woorden zijn als wij de enige in het heleeeeeeeee heelal zijn die leven kennen. dat maak je me niet wijs :stuck_out_tongue:

uh volgens mij gebruik ik het verkeerde woord. ik bedoel heelal

4 likes

Alleen die boeren na de truffelmayo… :grimacing:

2 likes

Wij hebben helemaal geen Dirk of Bas hier :upside_down_face:

5 likes

Houden zo.

2 likes

Ik vind het echt een hele enge gedachte dat uitgerekend wij, op deze planeet, de enige (intelligente) wezens zouden zijn in het gehele universum. Dus dat weiger ik te geloven.

1 like