Stel je persoonlijke vraag #16

Ik heb ook wel eens een dag mee gedaan, op initiatief van studenten of gewoon samen met een islamitische vriendin en dan ging ik bij haar familie eten na zonsondergang.

Mijn conclusie: niet eten vond ik niet zo moeilijk, niet drinken daarentegen. Wow. Dorst to the max.

5 likes

Hahahahahah nee totaal niet

4 likes

Haha no shit. We moeten snel gaan campaignen voor meer rechtse mannen om de diversiteit een beetje op peil te houden.

6 likes

Welk Koningskind vind je het leukste en/of knapste?

• Ariane - jongste
  • Alexia - middelste
  • Amalia - oudste
  • Allemaal niks aan
  • Allemaal even leuk

0 stemmers

Maar ze zijn allemaal wel mooi vind ik. Maar diegene met dat witte jurkje vandaag (is toch de middelste) viel me vandaag wel op. Mooie haarkleur

2 likes

Vind Alexia prachtig, maar Ariane is zo aandoenlijk!

4 likes

Ik krijg er eigenlijk een beetje de kriebels van hoe zulke jonge meiden constant beoordeeld worden op hun uiterlijk door miljoenen mensen.

87 likes

Maar dat vind ik ook in ieder ander gezin waarin één van de kinderen duidelijk mooier/slimmer/socialer is. Ben wat dat betreft ook altijd blij dat mijn zus en ik genoeg op elkaar lijken, dat er niet zo’n ‘strijd’ is.

3 likes

In principe betalen wij hun kleding en kappers enz dus wil wel zien waar me geld heen gaat he

6 likes

Eigenlijk vooral voor Amalia, die is al de sjaak als troonopvolgster en dan is iedereen ook nog eens meer gecharmeerd van haar zusje. Beetje Elisabeth-Margaret in The Crown taferelen zie ik voor me (denk dat dat in het echt wel een stuk minder dramatisch was, dus zo erg zal het voor Amalia ook niet zijn, maar toch)

9 likes

Ja dat je iets vindt van hun jurken of kapsels ofzo à la, maar het lijkt me echt fucking kut als je als meisje van 12 of 15, 7 miljoen keer moet lezen hoe ontzettend mooi je zusje wel niet is en hoe dik jij wel niet bent of dat je misschien gehandicapt bent omdat je een tijdelijke tic had op je 10e. Alsof je op die leeftijd nog niet genoeg hebt om onzeker over te zijn.

35 likes

Ja! Ik ben nu Frans aan het leren

1 like

Bovendien zijn het kínderen. Laat ze gewoon met rust, roddel lekker over volwassenen die de spotlights bewust opzoeken als je het niet laten kan, daar hebben deze meisjes nooit een keuze in kunnen hebben.

4 likes

Ik vind op dit moment alles in mijn kast kut, dat komt vooral omdat ik zomerse kleding haat. Ben eigenlijk alleen gelukkig in oversized truien of oversized blazers met jeans en docs.

Bij alle andere items krijg ik kortsluiting, maar ja moet wat als het warmer wordt.

Mijn garderobe is vooral heel leuk om naar te kijken, uiteindelijk draag ik meestal een spijkerbroek met een shirt (+ vest of trui als het kouder is), en sneakers (en de afgelopen zes weken zelfs vooral joggingbroeken en hoodies…), maar ik heb in de loop der tijd aardig wat jurkjes en hakken verzameld en als ik dan een keer iets heb waar ik me leuk voor wil aankleden kan dat ook.

Mijn huis is een bij elkaar geraapt zooitje van wat ikea, veel tweedehands, veel gekregen, een paar familiestukken en veel boeken en planten, en kunst van vrienden/familie/bekenden aan de muur, en ik houd ervan! Het is echt mijn veilige coconnetje en ik ben er zeker nu ik er zo extreem veel tijd doorbreng echt heel blij mee.

Ik ben heel blij met mijn onrichting, maar het is nog niet af. Dus als het af is ben ik nog blijer

Heb je de normale koningsdag gemist vandaag?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar heb sowieso niks met koningsdag
  • Beetje

0 stemmers

Enige wat ik heb gemist is de grote vrijmarkt in het centrum hier maar koningsdag zelf doet me weinig.

Is jouw vader ook mijn vader?

Zo irritant. Ik krijg altijd gelijk stekels als hij BolCom zegt.

1 like

Ik vind Koningsdag normaal niet geweldig, ga dan wel altijd uit maar het valt meestal een beetje tegen, twijfelachtig weer, overal heel erg druk, beetje ‘overhyped’.

Maarrr ik heb zo ongelofelijk veel zin om uit te gaan nu en niets meer in het vooruitzicht, alle zomerevenenten gecanceld dus 0 festivals ook dit jaar, dat ik het echt heel erg heb gemist :broken_heart:.

6 likes

Ik heb hetzelfde! Terwijl anderen niet kunnen wachten om dingen te dragen laat ik de kaartjes er zo lang mogelijk aan om het eventueel toch nog terug te brengen