Stel je persoonlijke vraag #16

Maar dat ligt er toch maar net aan bij wie je in 't rijtje staat haha

Zag net dat mijn bovenburen de vlag uit hebben en dat is denk ik het dichtste bij vlaggen wat ik ooit in mijn leven zal komen. #burgerlijk

1 like

Love deze mannen, heb ze paar jaar geleden in het echt gezien/ontmoet, zijn gewoon precies zo. Valerio was aan het knipogen omdat ik daar helemaal ongemakkelijk van werd. En Dennis liep elke keer hoi te roepen en dan te giechelen. Ik als 18 jarige kon het niet aan :sweat_smile: :laughing:

1 like

ik probeer gewoon volk te recruteren

2 likes

Never forget dat ik gitaar ging spelen met mn jaartje les op de vrijmarkt en van iemand geld kreeg “voor lessen”. Echt als ik dat nu zou meemaken zou ik dat geld naar zn hoofd gesmeten hebben maar toen durfde ik dat nog niet.

Jaar later toch weer geprobeerd, met zang erbij en fucking veel verdiend :ok_hand:

18 likes

Ga je vandaag eten afhalen/laten bezorgen?

• Ja ik laat eten bezorgen (of ga 't afhalen)
  • Nee ik ga gewoon koken (of de persoon met wie je samenwoont)
  • Ik ga helemaal niets eten vandaag
  • Ik ga niet koken, maar heb nog wat liggen wat ik kan eten

0 stemmers

Ja hellofresh is net bezorgd :joy:

1 like

Nog twijfel :thinking:

1 like

Koken. Maar wel iets simpels en lekkers!

Wel openbare polls dan, anders vind ik het gemeen

1 like

Mooi

2 likes

ja kom op met haatpolls

Welke vlag vind je mooier?

• Die van België
  • Die van Nederland

0 stemmers

Welke kleur krijgt de vlag van je keuze als je alle kleuren door elkaar mengt?

• lichtpaars
  • poepkleur

0 stemmers

Ik heb in 2000 het record gevestigd voor snelste spijkerpoeper van onze Scouting. Ben ik nodeloos trots op.

26 likes

Ja moest wegduiken voor m’n broer die me wilde knuffelen, maar hij kwam alsnog wel in m’n 1,5m space

Ik wil thirtythreethousand kunnen zeggen ipv turtietrietousent

7 likes

ben je ook van de turtulio?

Ik wil heel graag Spaans kunnen spreken, maar ik denk dat ik dat zelf ook kan leren met een cursus/les/tv. Dus dan zou ik toch Arabisch of Mandarijn kiezen omdat me dat echt onmogelijk aan te leren lijkt :thinking:

5 likes

Doe je mee aan de Ramadan?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Zo ja: Ramadan Mubarak en smakelijk eten over een uurtje :kissing_heart::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik heb ooit in de tweede klas 1 dag meegedaan en mijn moeder vond me toen een enorm nobel kind, daar vertelde ze vorig jaar nog over dat ze daar zo van onder de indruk was. Maar ik was gewoon verliefd op een islamitische jongen die ik probeerde in te palmen. Ik had wel stiekem een paar paaseitjes op trouwens. Lol zo diep ging de liefde. Het is nooit wat geworden tussen ons.

57 likes