Stel je persoonlijke vraag #16

als iemand zegt een bepaald boek gelezen te hebben maar ze hebben het in feite geluisterd (audioboek) dan

• verbeter je ze want geluisterd = niet gelezen!!!
  • vind je het wel irritant maar zeg je maar niks om geen hater te zijn
  • is hetzelfde toch??
  • ik zeg ook dat ik boeken gelezen heb terwijl ik ze geluisterd hebt

0 stemmers

moet echt hobby’s gaan zoeken maar als youtubers zeggen iets gelezen te hebben terwijl ze t alleen geluisterd hebben klik ik direct de video weg hahaha

Oh zo herkenbaar! Vooral als ik met mensen ben geweest die ik niet super goed ken en dus ook niet precies kunnen invullen wat er gebeurd is en ik daardoor extra het idee heb dat ik mezelf compleet voor lul heb gezet.

1 like

Elise (Tiger Elise) en Wouter plaatsten gisteren op Insta dat ze Pippi Langkous keken en toen had ik ook ineens zin om dat te kijken.

• Pippi Langkous is geweldig! Ik kijk het af en toe ook nog eens terug.
  • Ik vind Pippi Langkous niet leuk
  • Ik heb Pippi Langkous nog nooit gezien
  • Wie is Pippi Langkous? :woman_shrugging:

0 stemmers

Ik vond het vroeger wel erg leuk maar kijk het nu niet meer (terug)

39 likes

Ga jij morgen…

• de vlag uithangen
  • je woning versieren in oranje-thema
  • oranje tompoucen eten
  • oranjebitter drinken
  • het Wilhelmus zingen
  • naar de koning kijken op tv
  • oranje kleding dragen
  • je gezicht schminken
  • digitaal een kleedje neerleggen
  • buren, vrienden of familie een fijne dag wensen
  • niets hiervan (ben Belg)
  • niets hiervan (ben Nederlander)
  • anders

0 stemmers

En ik zie er super sexy uit als ik een kater heb

ik heb blijkbaar de gewoonte om katerselfies te maken en toen ik laatst al mijn foto’s van telefoon op laptop had gezet vond ik mezelf op katerfoto’s op een bepaalde manier heel sexy. Wss doordat mijn (krokante) haar dan heel volumineus zit en de gevlekte makeup van de avond ervoor geeft een soort grungy vibe

10 likes

Jumbollen, oranje chips & m&ms eten :orange_heart: (en rosé drinken maar die is helaas niet oranje)

1 like

Ik ga echt glitchen van @Pippi die Pippi Langkous niet leuk vindt. :woozy_face: Ik heb het boek overigens heel lang nog af en toe gelezen, ik denk zeker tot mijn zeventiende ofzo, als een soort van comfort-read!

@DeFourneau, ik ben geen Belg maar het leek me de meest relevante optie, omdat ik wel buitenlands ben.

3 likes

Pipi Langkous is leven :v:

15 likes

Krokant haar, ahh das lang geleden.

2 likes

Heb jij (een vorm van) synesthesie?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet?

0 stemmers

Ik had vooral vroeger dat ik woorden proefde. Er waren (en zijn nog steeds) ook echt woorden die ik liever niet gebruik omdat ik de ‘smaak’ niet fijn vond. Maar als ik het zo uitleg klinkt het vooral een beetje gestoord.

2 likes

Ik heb alleen katers als ik over m’n nek ben gegaan 's avonds. Dan ben ik de volgende dag heel erg misselijk en voel ik me een beetje koortsig, en krijg niks anders dan wortel of komkommer weg. Als ik 's avonds alles binnenhoud is er de volgende dag niks aan de hand

Als ik naar mezelf kijk vind ik dat er een groot verschil is tussen luisteren en zelf lezen. Als ik luister doe ik vaak (onbewust) ook andere dingen, terwijl ik met lezen veel geconcentreerder en gefocust bezig ben.

Vraag me af hoe jullie luisteren? Doe je verder dan helemaal niets op dat moment en dan lig je in bed ofzo? Vind het zo lastig om dat voor me te zien dat je tijdens een luisterboek helemaal niets anders aan het doen bent.

1 like

Ik luister tijdens het wandelen of terwijl voor pampus lig op het balkon. Verder doe ik idd niks, anders kan ik niet geconcentreerd luisteren en mis ik alles. In de trein naar werk back in the good old days was ook chill.

Ik weet het niet, ik zie kleuren/aura’s maar ik kan zelf geen link ontdekken met andere zintuigen. Ik sluit me dan juist of voor andere zintuigen/gedachten/whatever. Maar het zou best onbewust zo kunnen zijn. Zou dat eigenlijk heel graag willen weten.

Koningslied luisteren :heart:

1 like

Morgen gaan we het Koningslied zin voor zin inzingen/inpraten in het FF Talk topic!!

@anon65426728 heeft de lat al hoog gelegd:

FF-Talk

Doe ook mee! Voor iedereen die de oproep nog niet had gezien:

Doe je mee?

• Nee oprotten nou
  • Ik deed al mee!
  • Oooh wat leutig ja doen we!

0 stemmers

Ja hallo hoe kan iemand hier nog aan meedoen nu :joy::joy:

1 like

Ik ga voor de lol de rest ook maar instuderen. Aangezien ik gisteren Def Rhymz al heb gecovered kan ik toch niet meer dieper zakken.

En aangezien het quarantainetijd is, probeer ik misschien wel alle opnames van jullie aan elkaar te plakken zodat we het hele lied compleet hebben en we er lekker naar kunnen luisteren.

4 likes