Stel je persoonlijke vraag #16

Lekkere Tmi vraag:

Ruik je de alcohol meestal in “de grote boodschap”?

• Ik drink niet
  • Vaak
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

bier is t ergst

6 likes

ja vooral die rennies laten me voelen als een verstokte alcoholist die ondanks de aftakeling wil blijven drinken.

3 likes

Gadver ja, maar van heel veel soorten alcohol ga ik altijd van m’n stokje als ik dat de volgende dag zo terugruik, echt atomisch die geur.

3 likes

moet je wel eens zo hard lachen dat je ervan in je handen begint te klappen

• ja, klapklapklap
  • nee

0 stemmers

Ik ga wel knorren :sob: en als ik écht de slappe lach heb maak ik geen geluid behalve af en toe een soort zeehond geluid als ik naar adem snak

24 likes

nee wel soms een beetje overgeven

is echt deel van m’n persoonlijkheid

9 likes

Niet bij één of twee glazen, wel altijd bij, dont know, iets van 8 of meer glazen. Zo ranzig he. :weary: Als ik al misselijk ben door de kater kan ik die lucht echt niet hebben. :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:
Ruik je het ook bij een paar glazen?

Heb je wel eens gehad dat je zó hard moest lachen dat je daarna moest huilen? Dus niet huilen van het lachen, maar oprecht keihard janken. Ik heb dat dus heel vaak als ik echt heel hard de slappe lach heb en behalve m’n zusje ken ik niemand die dit ook heeft :see_no_evil:

• Ja dat heb ik ook (weleens)
  • Nee dat herken ik niet
  • Serieus Axolotl, ga terug naar je psych

0 stemmers

Ik ben ook heel erg snel herinneringen kwijt als ik heb gedronken! Dan heb ik wel wat op maar dan ben ik echt niet naar de klote. Dat zijn ook geen situaties waarin ik in een hoekje lig of heel erg raar doe ofzo, naar buiten toe functioneer ik normaal aangeschoten maar de volgende dag weet ik dingen gewoon niet meer.

Ongeveer de minuut dat ik 30 werd werden mijn katers trouwens veel erger na veel minder alcohol en tegenwoordig krijg ik ook echt van die emo katers. Maar ja voor je het weet is het weer vrijdagmiddag 5 uur hè.

7 likes

Parachute springen is het gaafste wat ik ooit heb gedaan! :heart:
Flyboarden kan ik iedereen aanraden, is zo grappig!

2 likes

Ja dit. Ik heb gister gepicknickt (netjes op afstand) en we hadden twee flessen wijn maar naast n bus pringles geen eten. Dus op n gegeven moment sloeg die drank echt keihard in en ik kan me gewoon niet meer herrineren hoe ik thuis ben gekomen en dat maakt echt dat ik me vandaag super schaam want ik ben ook nog langs de supermarkt gegaan.

Ik heb daar vast niks heel vreemds gedaan want m’n vader vond me redelijk normaal toen ik daarna thuis kwam, maar kan door dat geheugenverlies de gedachte niet uit mn hoofd zetten dat ik als een Mongool door de winkel ben gebanjerd, zeker met de Corona nu, en ik schaam me al de hele dag en voel me super bezwaard en durf ook niet meer naar de winkel lol.

Ik kan mezelf 100x zeggen dat ik niks vreemds heb gedaan maar omdat ik het niet meer weet vertrouw ik er echt niet op. Altijd als ik dit heb weet ik weer dat drinken het zo niet waard is, denk ook steeds dat iedereen boos op me is wat ook nergens op slaat.

Ughjjjjj

6 likes

Ja zeker afbeelding

2 likes

FTFY

Ik vind dat het wel meevalt, maar ik heb wel een vrij standaard/gangbare smaak in veel dingen, dus volgens de uitslag van de poll erboven blijkbaar wel :woman_shrugging:t3:

Andersom heb ik het trouwens ook altijd. Ik huil niet zo vaak, maar als ik een keer echt hard moet huilen mondt dat op een gegeven moment uit in een enorme lachbui.

Dit had ik vroeger inderdaad ook! Maar sinds ik anti depressiva gebruik niet meer. Wel nog dat ik keihard ga huilen als ik te lang lach :woman_shrugging:t2::joy:

M’n beste vriendin heeft dat overigens ook dus wij zitten vaak na een lach bui samen te janken hahaha

1 like

Ik ken de variant van Madonna het best. Maar je hebt gelijk, het nummer is niet oorspronkelijk van haar.

1 like

Haha wel heel leuk eigenlijk dat jullie dat allebei hebben, dat maakt het ook veel minder ongemakkelijk lijkt me!

Omdat het beide kanten op werkt wordt het ook een beetje een vicieuze cirkel trouwens, waarbij het op een gegeven moment allemaal in elkaar overloopt in één grote hysterische lach / huil bui. (Het is overigens niet alsof ik dit dagelijks heb hoor.)

Hahahaha oh ja dat herken ik van toen ik net bevallen was😂 zat ik keihard lachend te huilen als een of andere maniak. M’n man heeft toen echt getwijfeld of hij iemand moest inschakelen ofzo hahahaha

6 likes

Ik mis hier precies mijn nummer 1 katersymptoom: Misselijk zijn. Niet eens overgeven, maar wel zo misselijk dat ik niks kan.

13 likes