Ohh ik ben ook al een half jaar bezig om geld terug te krijgen van UPS. Wat een ellende is dat zeg
Vind jij het nemen/willen van kinderen egoïstisch? Ik zag vandaag een interview met Monica Geuze en ze zei dat ze dat egoïstisch vond.
- Nee
- Ja
- Geen mening
- Anders
0 stemmers
Als je een nieuw nummer ontdekt hebt wat je helemaal geweldig vindt, luister je het dan ook constant?
- Ja, dan luister ik dat nummer op repeat tot ik er helemaal zat van ben
- nee, dan luister ik daar gewoon af en toe naar
0 stemmers
Dit omdat mensen blijkbaar gek van mij worden omdat ik een nummer echt tig keer achter elkaar kan draaien
Ja, maar ik vind dat niet erg of negatief. Kinderen krijgt vrijwel iedereen omdat zijzelf dat heel graag willen, andere, altruïstische redenen zijn er nauwelijks. Dus ja dat vind ik egoistisch omdat het vrijwel uitsluitend om je eigen verlangen draait. Is dat erg? Niet per se.
Hahaha dit
Ben ook al maanden m’n iPhone aan het leegmaken… tot op heden nog altijd niet gedaan.
Ik doe allebei. Eerst haar achterover en uitspoelen, dan voorover, dan weer achterover (zodat m’n haar weer goed valt lol). Dat is nu zo’n gewoonte geworden dat ik het gevoel heb dat de shampoo niet goed uit m’n haar gaat als ik dit (tijdrovende ) ritueel niet uitvoer.
2600 zelfs
Hier nog een
Ja eens. Alleen heeft de ene keuze echt 0 gevolgen ten opzichte van de andere. Vind het ook zo’n walgelijk idee dat de pastoor vroeger bij m’n opa en oma langskwamen of er alweer een kind op komst was. En zo niet, dan moesten ze toch wel snel opschieten
Omg ja dat was bij mijn opa en oma ook zo maar toen heeft mijn opa de pastoor het huis uitgezet haha.
En terecht hoor. Gatverdamme. Volgens mij heeft mijn oma (nooit gekend) echt een hondenleven gehad omdat ze alleen maar aan het baren was voor de katholieke kerk. Zal heus wel wat genuanceerder liggen maar echt sjongejonge. 1 of andere gast die zegt dat je weer een kind moet baren. Onvoorstelbaar.
Het is niet goed voor je auto om de koppeling te veel ingedrukt te houden, zoals voor het stoplicht of in files. Hem in zijn neutraal zette en koppeling los is veel beter voor de auto.
Heb jij je koppeling ingedrukt voor het stoplicht?
- Ja, altijd
- Nee, niet als ik lang moet wachten
- Nee, nooit
0 stemmers
Als ik vooraan sta wel, sta ik achter een andere auto dan lekker in zn vrij
Ik heb een start stop systeem dus als het kan zet ik hem in neutraal en dan schakelt de motor zich uit, bespaart toch weer.
Ik heb een automaat dus geen koppeling
Maar houd je dan de rem erop of zet je m in neutral
Heb ook automaat! Ik zet hem op de rem dan.
Ja dat hebben m’n ouders ook maar het duurt volgens mij best lang voordat de motor zich uitschakelt?
Ligt denk ik aan de auto, bij mij is dat zodra ik mn voet van de koppeling haal al gebeurd!
Ja, dit! Alleen vraag ik me altijd af of het echt zoveel uitmaakt, want om de motor weer aan te zetten is ook weer extra energie nodig. Als het druk is en ik vooraan staat houd ik de koppeling meestal wel ingedrukt, want dan voel ik de druk van de andere automobilisten.