Stel je persoonlijke vraag #15

Aan wie moet je die moneyz dan geven?

Ik zit in de bijstand, dus mijn gemeente

Ik dacht dat het wel meeviel met het aantal Ikea meubelen hier in huis, maar dat komt omdat we in de woonkamer niet zoveel van Ikea hebben staan. Een van onze salontafels, het krukje waar de kamerplant op staat en de speelkeuken van onze dochter. De meubelen die boven staan, zijn echt allemaal van Ikea.

1 like

Ja ik heb wel eens griep gehad voor minder dan 4000 eu

35 likes

Liever nu voor 4000 ekkies dan straks alsnog gratis oplopen :metal:t2:

9 likes

Waarom zou je dat gaan filmen? Echt niet oke.

26 likes

In mn broek poepen wss

2 likes

op veilige afstand gaan staan, een spoormedewerker zoeken en in de tussentijd de politie bellen

2 likes

Als het echt mentaal labiel is zou ik niet filmen,
Maar een dronken gekkie zou ik naar Dumpert sturen.

3 likes

Vind je dat je eerder overschat of onderschat wordt door anderen?

• Overschat
  • Onderschat

0 stemmers

ja ik heb de politie een keer gebeld in zo’n situatie! komen ze eventjes kijken of die persoon mentaal stabiel is en maken ze een kort babbeltje als alles goed gaat. ik werd die middag nog teruggebeld door de politie om te laten weten dat alles in orde was en dat ze me wilden bedanken voor m’n oplettendheid! dus altijd goed om te bellen vind ik!

5 likes

Mensen denken vaak (of vroeger iig) dat ik dommig en naïef meisje ben omdat ik onhandig en chaotisch ben en soms wat dingen zeg voordat ik nadenk.
Soms hoor ik ze bijna denken van ‘ah meisje toch’ en dan denk ik van neee zo ik ben niet

1 like

Als ik aan de voorwaarden zou voldoen zou ik het best overwegen. Voor m’n werk maakt het niet uit, zolang er wifi in de club is gaan de zaken gewoon door en m’n vriend kan wel even voor zichzelf en de hondjes zorgen. Lijkt me een goed doel om aan bij te dragen. En ik wilde dit jaar toch al naar London en zo eindig ik dan nog een beetje in de plus!

Ik breng Broederliefde gewoon naar London.

ah dat is niet fijn! dan kan je alleen maar hopen dat mocht er een volgende keer komen, zo iemand wel geholpen wordt…

1 like

Wat hebben jullie van de eerste 10 genetische kenmerken?
  • Bruine ogen
  • Geen verstandskiezen
  • Blauwe ogen
  • Blond haar
  • Groene ogen
  • Sproeten
  • Rood haar
  • Elven oren
  • Hart aan de rechter kant
  • Heterochromia

0 stemmers

Geen verstandskiezen betekent dat je zonder geboren bent

Welke van de top 10 talen spreken jullie?
  • Mandarijn
  • Spaans
  • Engels
  • Hindi
  • Arabisch
  • Portugees
  • Bengaals
  • Russisch
  • Japans
  • Punjabi

0 stemmers

‘’’’’‘spreken’’’’’’’, ik heb Spaans in bovenbouw VWO gehad en examen gedaan… Hablo un poco espanol haha

8 likes

Pffft dan kan ik ook nog steeds Frans :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hoeveel wasmanden heb jij? Ik wil er altijd 1 bijkopen maar ik vind het ook weer een beetje onzin want ik woon alleen en vaak past het er nog wel in zonder dat het overstroomd.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Meer dan 4
  • Ik heb/gebruik geen wasmand

0 stemmers