Stel je persoonlijke vraag #15

Oh zo. Dan blijft mijn stem hetzelfde :smile:

1 like

Het is eerder de vraag of ik een meubel bezit dat niet van de Ikea is.

40 likes

Hoeveel spullen van Ikea heb jij in je huis?

• Geen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Tussen de 6 en 10
  • Meer dan 10

0 stemmers

Wel maar 3 echte meubels, maar wel meer keukenspulletjes. Zoals garde, ovenschalen, kommen etc.

7 likes

Qua meubels alleen heb ik er al meer dan 10, shit had de pol anders moeten opstellen haha

1 like

Hahah er zijn denk ik ook best wel wat mensen die hun servies van Ikea hebben. Dan zit je er ook gelijk al aam hahah

1 like

90% van mijn huis is Ikea. Alleen mijn servies, 1 bank en een geërfde salontafel niet. :joy:
Love Ikea!

4 likes

Kan me niet voorstellen dat je niets van Ikea kan hebben. Hoe? @Nescio

@Nescio is ook de enige persoon ooit die haar deurknop heeft opgepoetst denk ik.

4 likes

Ik heb inmiddels ook niet super veel meubels meer van Ikea, maar de knoflookpers van Ikea is echt de beste :+1:t2:

7 likes

Que (chup) hehehe

2 likes

Ja IKEA meubels heb ik niet, maar wel een schaar en bestek enzo

1 like

ik kon me ook nooit voorstellen dat ik op een forum zou zitten. het kan raar lopen.

momentary lapse of reason. kan iedereen gebeuren.

8 likes

Laat staan er vrijwillig 1 beheren voor een stuk of 1000 losgeslagen vrouwen. (Hoeveel leden hebben we hier eigenlijk?) Vind dat je daar wel een standbeeld voor verdient.

13 likes

Het is voor een goed doel dus waarom niet?

Alleen als ik vrijstelling zou krijgen van werk/studie zonder gezeik

Ja, maar in tegenstelling tot de andere antwoorden zou ik het niet doen voor De Mensheid of De Wetenschap, maar puur voor mijn eigen portomonee (of eigenlijk die van Ome Duo)

35 likes

Ik ook hoor. Denk dat ik mee een stuk beter vermaak dan bij mijn stage en het verdient ook beter. Kom maar doooorrrr

1 like

Nee maar ik heb dan ook een dusdanige medische aandoening waardoor ik potentieel het loodje zou kunnen leggen dan :wink: (ofja gezonde mensen ook, maar daarbij is het risico vele malen kleiner)

Ik mag de moneyz niet houden anders deed ik het ook voor het geld :speak_no_evil: