Stel je persoonlijke vraag #15

Een voor de normale was en eentje voor de sokken. Nooit meer sokken kwijtgeraakt

2 likes

Ik twijfel altijd of ik moet zeggen of ik Spaans spreek of niet. Ik ben denk ik op B1 niveau, dus ik red me prima maar spreek het zeker niet zo goed als Nederlands of Engels

2 likes

Op 3 gestemd, eigenlijk zijn het er twee maar gezien één een dubbele is (met 2 delen zeg maar) leek me dat logischer in deze poll. Gebruik er één voor handdoeken/beddengoed, één voor zwarte/donkere was en één voor witte/lichte was. Ideaal. Beetje balen alleen dat ik er eigenlijk de ruimte niet zo voor heb in m’n nieuwe badkamer gezien er een bad instaat, maar das een luxeprobleem :wink:

1 like

Rug.

Blaas! Altijd een blaasontsteking na seks :triumph:

2 likes

Ook nadat je meteen plast daarna? Zorgt je partner ervoor dat wanneer er bij het andere gaatje in de buurt geweest is, er tussendoor een andere vinger gebruikt zeg maar? :stuck_out_tongue: daar kan het ook van komen.

Oh per ongeluk je bericht geliket maar ik twijfelde tussen blaas en keel. Ik heb sinds een jaar nooit meer blaasontsteking en ik denk nu dat het ligt aan z’n sperma. Maar wel heel kut!! Blaasontsteking is zoo naar, ik slik nog wel elke dag cranberry pillen. Misschien is dat een tip?

Oh en een vrouw zei ooit dat ik zovaak last had van m’n keel omdat ik zo vaak onthoofd was in vorige levens. :+1:

2 likes

Heup.

Nee, ik ben niet 80.

3 likes

Heb jij wel eens blaasontsteking gehad? Mijn moeder heeft dat dus nog nooit gehad en ik vind dat bijna onvoorstelbaar.

• Ja vaak
  • Een enkele keer
  • Nee

0 stemmers

Lief bedoeld advies maar ik vind het zo smerig omschreven ‘gaatje’ :nauseated_face:

Anoniem
En een vaginale schimmelinfectie?

• Ja vaak
  • Een enkele keer
  • Nee nooit

0 stemmers

Bij je anoesss!

3 likes

Eigenlijk het gehele KNO gedeelte.

Hoofd schouders knie en teen.

2 likes

Ja haha, heb er al 10 jaar last van en heb echt alles geprobeerd.

Meteen plassen en wassen na seks, veel drinken, goed uitplassen, met condoom, d-mannose, cranberry pillen etc etc. Had er bij m’n ex ook altijd last van dus weet dat het niet aan m’n vriend ligt

Ben ook naar een uroloog geweest en zij kon geen afwijking oid vinden dus slik nu tijdelijk preventief antibiotica. Mijn moeder en oma hebben het ook dus gok dat ik er altijd last van zal blijven hebben :weary:

1 like

Aaah super kut. Dan is zo’n ongevraagd simpel advies van mij alleen maar irritant :zipper_mouth_face: sorry!

Zelfde! Enige wat leek te helpen was antibiotica. Nog steeds niet de beste oplossing maar voor mij beter dan elke 2/3 weken een blaasontsteking.

1 like

Heb jij wel eens een oorontsteking gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als kind heel vaak. Ook een keer aan beide kanten tegelijk.

Neee joh! Dat kon jij ook niet weten! Vind het alleen maar lief dat je meedenkt en tips geeft :blush:

1 like