En pieffer de pief paf pief paf
Wij zongen dit ook, maar gingen dan over naar wel gefeliciteerd om vervolgens babi pangang chin chang te zingen.
Gelukkig zijn we nu wijzer
Ja echt huilen als ik daaraan terugdenk
Wij ook, inclusief aan onze ogen trekken zodat we âspleetogenâ kregen.
Kan echt niet eigenlijk.
Heb door het dansen elke x een andere mening over mensen.
" Omg ik haat hem hij doet net alsof hij prof is en leid helemaal niet goed"
En dan week erna
" Oh shit hij is eigenlijk kei verlegen⊠helemaal niet arro"
Week erna
" HIJ IS ZO LIEF HIJ IS MN BFF VOOR LIFE"
maar dus ook andersom. Dat ik denk omg die man is me sgatjuh voor levuuuh. En dat het dan een klootzak blijkt te zijn.
Degene die ik nu als mijn beste vriendin beschouw kende ik al 2 jaar voor we bevriend raakten, maar ik dacht al die tijd dat ze een domme doos was. Duurde ff maar bleek er toch naast te zitten.
De helft van mijn vriendinnen ken ik via (bij)baantjes en bij allemaal dacht ik eerst âwat ben jij een bitchâ, maar dat dachten ze ook van mij en die meningen zijn helemaal omgedraaid.
Wat mij trouwens hier wel in geholpen heeft is dat ik een keer de opmerking kreeg dat ik zo arrogant was terwijl ik sĂșper onzeker was en een enorm negatief zelfbeeld had. Mij heeft dat wel een spiegel voorgehouden dat de eerste indruk niet de waarheid hoeft te zijn.
Godver dit werd dus dinsdag gezongen door een kind in mn klas en ik was helemaal van mn a propos. Ik heb het proberen te bespreken met mijn mentor maar die zei: âja dat liedje kennen ze echt van vroeger en zijn ze gewendâ. Ja vriendin, we waren wel meer gewend. Hier ga ik maar een leuk lesje burgerschap&samenleving van maken denk ik.
Yes you go banana! Vind het ook echt heel vreemd dat dit soort nummers nog steeds gezongen worden en zo weinig docenten daar iets mee doen.
Volgens mij is dat prima uit te leggen idd
Ik had het hier net met mijn zusje over; dat ik wel eens heb gedroomd dat ik seks had met een familielid en dan helemaal schuldig en misselijk wakker werd. Zij zegt dat ze nooit een seksuele droom over een familielid heeft gehad.
Heb jij wel eens een seksuele droom over een familielid gehad?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
En over een leraar/docent/begeleider?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
Over een collega?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
Een gewone vriend/vriendin?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
Ik heb alleen maar seksdromen over mensen met wie ik in het echt geen seks wil. Mijn onderbewustzijn is echt een cockblocker.
Ooh zo fijn om te zien dat meerdere zulke dromen over familieleden hebben gehad hahaha.
Heb je ooit een seksuele droom gehad over een gezinslid?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Haha superherkenbaar dit. Weet niet wat voor dansen jij doet maar stijldansers kunnen iig arrogant as hell overkomen. Of juist heel sexy terwijl ze superverlegen zijn.
In the spirit of Freud en mijn eigen ervaring:
Was dat gezinslid toevallig je vader?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb mân hele gezin al gehad in mn dromen zelfs. Schaam me zelfs een beetje ervoor.
Mn broertje
Ik kan echt op alles ja antwoorden
Jaaa ik heb ook met de vreselijkste mensen seks in mijn droom. Zelfs over een hele nare patiënt gedroomd ooit, bah bah. Piemels worden ook altijd heel raar in mijn droom, kan daar gewoon misselijk van worden.
En ja ik heb ook weleens gedroomd over een begeleider, maar misschien was dat meer bewust dagdromen. Eigenlijk afgelopen weekend nog