Ja daar heb ik ook last van! Zijn dan ineens van die gekke dikke wormen die ik eraf bijt …
Mijn vader en moeder niet, de rest wel. Nu ga ik even overgeven. Ben dan altijd bang dat het iets zegt over mijn onderbewustzijn, dat ik opgewonden word van mijn broers en nog erger zus
Bang dat ik vannacht over één van mijn ouders droom ughhh.
Wil een poll plaatsen maar ja telefoon, dus lukt niet. Of jullie ook vooral over seks en dus ook seks met gezinsleden dromen in tijden van weinig seks in je echte leven (vannacht dus weer hoor, dit keer gelukkig geen gezinslid maar een ex. Zijn geslachtsdeel kwam alleen niet overeen met de werkelijkheid ).
Ah oké nee dan valt het bij mij nog alleszins mee haha.
Je kan wel een poll plaatsen via je mobiel. Als je zon balkje hebt met al die tekentjes dan druk je op het laatste tekentje ( tandwieltje)
En dan is de laatste optie een poll.
Heb je dat balkje niet dan moet je naast dat pijltje op die drie streepjes rechts boven je textvak klikken en dan heb je dat balkje weer.
Je kunt gewoon een poll aanmaken via je telefoon!
Nee ik zie dit:
Kan niet scrollen oid of beeld kleiner/groter maken zodat ik symbolen in beeld zie. Dit is wat ik zie
Vorige week ook tegen @Nescio gezegd, ligt misschien aan het theme dat ik heb maar heb nog geen geduld gehad om andere themes te testen.
Edit: eerste screenshot is telefoon vericaal. tweede screenshot is mijn telefoon horizontaal.
Ik weet eigenlijk niet zeker of ik ooit een seksdroom heb gehad over een familielid. Het schijnt iig wel veel voor te komen. Wat ik al helemaal niet begrijp is dat ik al zeker 4/5 keer een seksdroom heb gehad over Thomas van der vlugt. Ik vind die jongen niet eens lekker ofzo, gewoon een doodnormale gast, maar in m’n droom gaat het er vanaf. En wat ik nog raarder vind is dat hij in elke droom onwijs achter mij zit aan te vangen. Dus m’n onderbewustzijn denkt dat die gast die niet eens van m’n bestaan af weet mij graag wil. Afgelopen week was het weer zover. Ik wil dat het stopt haha
Van welk merk is jouw elektrische tandenborstel?
- Philips Sonicare
- Oral-B
- Ander merk
- Ik heb geen elektrische tandenborstel
0 stemmers
Ik heb er zelf eentje van Oral-B, maar die ligt ergens te verstoffen, pak steeds mijn flut handtandenborsteltje
Ik wou dat mijn brein me dat gunde
De paar keren dat het is voorgekomen, had een piemel een beetje de vorm van een niet opgeblazen vouwballon Heel naar.
Omdat het nu niet meer mag, hoevaak schudde jij over het algemeen de hand van andere mensen?
- Wekelijks
- Bijna dagelijks
- Maandelijks
- Eens in de zoveel maanden
- Minder dan eens in de zoveel maanden
0 stemmers
Nee waarom zou je ook in je vrije tijd? Bij een awkward verjaardag misschien? Ik zat me te bedenken dat dat dus echt wel tot 6 keer per week kon zijn.
Haha grappig dat het daar ook zo is. Ik dans bachata en binnenkort salsa. ( en wss vogue en highheels class maar das niet met partnering haha)
Hoe weet je of deze site legit is?
Ik wil dit namelijk ook wel proberen, maar ben ook niet zo happig met mijn gegevens delen. Ook staat er dat ze eventueel een procedure kunnen starten, maar kan je daar zelf nog nadelige gevolgen van ervaren?
Zou het idd even aan dat meisje vragen, neem aan dat zij het ook wel prettig vind te zien met wie ze tijdelijk komt te wonen. Zou het zelf niet raar vinden als iemand me dat vroeg.
Kus jij je familie/vrienden nog gedag nu? Ivm corona
- Ja
- Nee
- Degenen uit een risicogroep niet, de rest wel
- Anders
0 stemmers
Interieurblogger! Dat ben ik al, maar dan een kleine redelijk onbekende. Ik zou er zo graag deels m’n werk van willen maken (niet alleen bloggen, maar interieuradvies geven, een webshop enzo). Dat gaat makkelijk(er) met bekendheid!
Ik heb dus vanmiddag nog 2 mensen een hand gegeven, en pas tien minuten nadat ik weg was gelopen dacht ik ‘kut’.
O ik dus wel als ik collega’s tegen kom van mijn vriend en hij stelt me voor. Of soms in een restaurant.
Nee alleen de racistische ‘Chinese’ versie van Lang zal je leven. Of telt nimaaa najaaa niemaaa paparoska Nieman het Nieman mollenkei mee?
@Bergamot
Muziekblogs maar tegenwoordig krijg je niet veel tastbare dingen (zoals je vroeger ook cd’s kreegt toegestuurd) hooguit een streaminglink en +1 voor een concert.
Maar eigenlijk zou ik wel iets willen doen met duurzaamheid of popcultuur (dit zijn eigenlijk vaak ook weer twee uitersten). En ik wilde iets met eurovision doen maar had er geen tijd voor.