‘echt’ en ik stoor me er mateloos aan, maar krijg het nog niet afgeleerd
Ik geef de kinderen altijd eeb high five bij het naar huis gaan.
mag dit nog wel?
- Ja joh
- Nee duh
0 stemmers
Geef gewoon een elleboogje zoals nu veel gedaan wordt. Is toch alleen maar leuk. Of laat elke week iemand een nieuwe hygiene proof groet bedenken
Oeh dat laatste is wel een leuk idee
Mijn vriend doet elke ochtend bij zijn klas de voeten tegen elkaar tikken en inmiddels hebben ze de sickste voetbegroetingen verzonnen in zijn klas incl halve breakdance-acts
Als ik vraag: “Wil je vanavond mee naar 1917?” Weet je dan waar ik je mee naar toe vraag?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wij doen 2 voeten geven in m’n klas, eerst rechts dan links.
Stel je bent een bekende blogger. Wat voor een zou je willen zijn?
- Foodblogger
- Beautyblogger
- Mommyblogger
- Lifestyleblogger
- Fashionblogger
- Sportachtigeblogger
- Interieurblogger
- Anders namelijk:
0 stemmers
En waarom
- Vanwege de gratis spullen
- Omdat ik veel van dat onderwerp al weet
- Vanwege andere perks dan gratis spullen
- Vanwege de fame
- Anders, en dat ga ik je vertellen
0 stemmers
Doe maar kamerplantenblogger ofzo. Omdat ik het leuk vind.
Reisblog!
Geef me tickets Pls.
Ook leuk om daarbij naar andere culturen te kijken en dan dus uit te leggen dat ze in andere landen sowieso vaak iets anders doen. Bijvoorbeeld buigen of hand op je hart.
Sport, omdat dat zou betekenen dat ik er goed in ben, en hopelijk levert het lekker gratis sportkleding en meedoen aan leuke evenementen op
Activistische/journalistieke blogger omdat ik bewustzijn zou willen creëren over bepaalde onderwerpen
Ik kan niet goed kiezen tussen fashion en food. Allebei hobby’s van me dus leuk om veel mee bezig te zijn en als fashion blogger zou ik graag m’n anti-fast fashion en pro-oude-meuk-ideeën uitdragen en daar hopelijk iets positiefs mee bereiken, maar gratis eten is ook niet verkeerd natuurlijk
Zoek je een partner? Toevallig!
Soort Limburg van Duitsland dus
*Drenthe
Dat is de officiële Nederlandse Bielefeld
Ook en even
Dit dus. Maar ik hoor het mezelf ook de godganse tijd zeggen… Pfff irritant!