Welke van deze dingen heb jij standaard in huis? Wat voor variatie maakt me niet uit
- Brood
- Melk
- Kaas
- Ei
- Yoghurt
- Diepvriesfruit
- Appel
- Frisdrank
- Alcoholhoudende drank
- Niks van dit
0 stemmers
Welke van deze dingen heb jij standaard in huis? Wat voor variatie maakt me niet uit
0 stemmers
Brood en alcoholhoudende drank . Heb wel ĂĄltijd fruit in huis, maar zelden appels dus die heb ik niet aangevinkt.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit geen alcohol in huis zou hebben, al het andere wel Erg eigenlijk.
Voor de mensen die dat niet standaard in huis hebben, haal je dan apart voor het weekend of visite? Of heeft het een reden? (bijvoorbeeld verslavingsgevoeligheid ofzo)
Haha. Alsof ik dat in het echt ook zou gebruiken, zo vreemd. Haha
ik drink niet elk weekend alcohol of dat we vaak visite krijgen die enkel alcohol drinkt.
als ik zin heb in wijn haal ik een fles en die is dan dezelfde avond op of gooi ik de volgende dag leeg.
In de schuur staat al sinds we hier wonen een krat bier dat we hadden gekocht voor housewarming dus ik heb gerekend dat we het in huis hebben, maar ik gok dat die over de datum is voor die op is!
Dit.
Ik drink bijna nooit dus heb het niet standaard in huis. Volgens mij staat er in de kelder nog een fles Bacardi Razz die er al zeker 5 jaar staat (en open is dus misschien moet ik m gewoon weggooien?), maar dat is het enige wat we qua alcohol in huis hebben.
Wel vaak in huis maar niet standaard. Als het op is vul ik het niet direct aan als ik er geen reden voor of zin in heb.
Ik durf hier niet meer oprecht te zeggen. Ben veel te bang dat mensen denken dat ik Kae ben.
Dan zit ik dadelijk vol/heb ik geen trek meer en dan heb je nog het lekkerste? Mij niet gezien. Wil daar het meeste van genieten en dat kan beter als ik nog niks op heb.
Dat woord wil ik oprecht bannen hier.
Dat is oprecht ook de reden dat ik nu altijd legit zeg ipv dat woord.
Als ik type weet ik het niet zo goed.
Maar gesproken zeg ik de afgelopen tijd vaak
âAls ik heel eerlijk benâ
Alsof dat dan extra kracht bij zet als ik dit vaker dan Ă©Ă©n keer in een gesprek benoem.
Weet niet hoe lang geleden je housewarming was, maar de kans is vrij groot dat het al over datum is. Ik vind bier echt kort houdbaar.
Wij hebben eigenlijk altijd wel alcohol in huis, omdat we het bijna nooit drinken. Als we dan ooit een x iets halen en het komt niet op, staat het heel lang.
Regelmatig, maar alleen omdat ik elke week bij mijn schoonouders eet. Maak het zelf nooit.
Verbaal heb ik er ook Ă©Ă©n, maar dat is inmiddels Ă©Ă©n grote mindfuck geworden.
Een collega wees me er eens op dat ik heel vaak âop den duurâ zei. Of âop een gegeven momentâ dat weet ik dus niet meer⊠Toen ik me daar bewust van werd, bleek het inderdaad te kloppen. Ik ging het Ă©Ă©n door het ander vervangen, waarschijnlijk zo vaak dat de andere variant ook mijn stopwoordje werd, ik niet meer weet wat het originele stopwoord was en nu beide uitspraken gecancelled zijn omdat ik er NIET MEER UIT-KOM.
Je vergeet âwat een zelfzorgtrutâ
Aargh, een kennis van mij zeg non-stop: âIk heb zo bijâ in de context van âik heb zoiets vanâ. Die hele zin klopt dan voor geen meter en ze zegt het echt om de andere zin. Ik ken ook niemand anders die dat zegt, alleen haar en haar man. Iemand die dit kent? Is het iets typisch Brabants?
Ah ja, maar dat klinkt helemaal niet zo raar in de context.