Stel je persoonlijke vraag #14

In Denemarken heb je zelfscan kassa’s waar je in een bepaald gebied je boodschappen moet leggen na het scannen en er dus ook gecontroleerd wordt of het gewicht overeenkomt. Super irritant want dan moet je dus eerst alles in dat vierkant leggen en daarna nog in je tas doen. En als iets verschuift, of als je het niet snel genoeg in het vierkant legt gaat het als een idioot piepen en moet je wachten tot een medewerker je komt helpen.

3 likes

In Duitsland ook. Dat lukt mij echt nooooit

Ja dit is in de UK ook
“Unexpected item in bagging area, please remove item”
ugh hou je bek :weary: :weary:

8 likes

@MadameMignon
Ja het is zoo kut! Het lukt mij ook nooit, ik vermijd die winkels daarom ook.

De ah waar ik kom is de zelfscan populaire. Moet zelfs daar soms wachten. Gelukkig wel altijd korter dan bij een bemande kassa.

Ik woon echt in zo’n prehistorisch gat hier hebben ze nergens zelfscan alleen bij de Hema (of all places) en daar moet echt ALTIJD alsnog een caissière helpen bij aanbiedingen, drank, verswaren, tasje, cadeaubon, weet ik het. Dus werkt nooit goed. Ik kies voor een caissière want dan hoef ik niet na te denken en alleen maar hoi te zeggen.

2 likes
  • Sowieso
  • Soieso
  • Sowiezo
  • Zoiezo
  • Zowiezo
  • Zo-enzo

0 stemmers

Mensen zijn heel creatief met het spellen van dit woord. Mijn rij-instructeur zei altijd zo-enzo. Verder was het een prima kerel.

2 likes

Ik hoor ook nog wel eens ‘zobiezo…’ :no_mouth:

7 likes
  • Chagrijnig
  • Chagerijnig
  • Sacherijnig

0 stemmers

:woman_shrugging: :sob:
Sorry

2 likes

Ik heb zin in POLLS
Lekker random
Invullen naar eigen interpretatie

• Lord of the Rings
  • Harry Potter
  • Game of Thrones

0 stemmers

• Zee en strand
  • Bergen
  • Bos

0 stemmers

• Zoet
  • Hartig

0 stemmers

• Studeren
  • Werken

0 stemmers

• Boek lezen
  • Boek luisteren

0 stemmers

• Seksen
  • Muziek luisteren

0 stemmers

• Drank
  • Drugs
  • Sober

0 stemmers

• Single
  • Relatie
  • Daten
  • Scharrelen

0 stemmers

• Tinder
  • Bumble

0 stemmers

• Engels
  • Frans
  • Duits

0 stemmers

• Zoenen
  • Knuffelen
  • Seksen

0 stemmers

• Beroemd zijn
  • Kluizenaar zijn

0 stemmers

Neem jij (thuis) jouw telefoon mee naar de wc

• Nee gadverdamme
  • Ja waarom niet?
  • Soms want…

0 stemmers

Lekker mario karten op de pot

Of forummen

6 likes

Ik spreek vloeiend Engels en Duits, maar zou zo graag ook Frans spreken, zo’n mooie taal. Ga m’n duolingo maar weer eens afstoffen denk ik :grin:

3 likes

Gewoon nee, niet nee gadverdamme

1 like

Ik neem hem alleen mee als ik iets spannends zit te kijken op m’n telefoon en hem niet op pauze wil zetten.
Dan neem ik hem mee, zet ik hem op het randje van het wasbakje tegenover me, doe m’n ding, was mn handen en pak hem weer op om mee te nemen. Niet vies dus, raak hem niet aan tussendoor en hij staat niet op vieze plekken ofzo.

1 like

Maar zijn openbare plekken eigenlijk niet net zo vies. Treinen, relingen etc? Ik werk in de psychiatrie thuiszorg en denk soms dat mijn toilet schoner is dan de plekken waar ik kom

4 likes

Haha ja ik ben het helemaal met je eens! Daarom mis ik de optie ‘nee gewoon niet’ in plaats van ‘nee gadverdamme’ ook bij de poll.
Ik snap dat het idee misschien vies is, maar vind het altijd zo scheef. Als je zo gaat denken zit ALLES wat je aanraakt (in het openbaar ten minste) vol bacteriën en is ‘vies’: maar wat is vies??

2 likes

Is er ooit een werkdag op maandag die wel iemands dag is?

31 likes