Het doet mij persoonlijk weinig, maar het schijnt dat als je doortrekt met de klep van de wc open er 10000000 poep en/of andere gore deeltjes door de tent vliegen. Dus ook op je telefoon komen.
Je kunt âviezigheidâ op je handen (en dus telefoon) sowieso niet echt vermijden toch? Toetsenborden, deurkrukken, cash geld, het is allemaal goor. Je deelt de wereld met mensen die hun handen niet wassen als ze naar de wc zijn geweest, neuspeuteren, aan puisten (en andere lichaamsdelen) krabben, aan hun vingers likken om bladzijden om te slaan⊠appen op de WC gaat daar weinig verschil in maken
Nee daarom doet het mij ook niks want alles is altijd vies, maar ik wist niet of @Degas dat opspetterende verhaal kende
Heb je ook al paaseitjes gekocht?
- Ja duh
- Nee ga weg man veel te vroeg
- Nee bah
0 stemmers
Nou, het viel wel mee, maar ik was net in de appie en het personeel was zooooo chagrijnig en onbehulpzaam dat het ook een beetje op mijn humeur is overgeslagen
Ik vind dat zo stom he, die berichten over blue monday. Als niemand hier ook maar iets over zou publiceren zou niemand zich er druk over maken en zich niet anders voelen dan anders.
Heh niet? Hier staan ze bij alle Jumboâs al.
Ik zag ze gister liggen maar heb me nog even ingehouden.
Misschien haat je me nu maar ik ga goed op maandagen, kan iets langer blijven liggen als ik wil en daarna altijd mega productief omdat ik me in het weekend soms moet inhouden niet teveel te doen. Vind ontspanning moeilijk dus dan kan ik maandag weer met veel energie ertegenaan, moet alleen sochtends ff opstarten. Vind mijn werk ook leuk dus dat scheelt (eigen baas).
Nee joh, dat is toch juist fijn!
Mag zelf ook niet klagen want werk âmaarâ drie dagen dus op dinsdag denk: morgen lekker vrij en op donderdag: bijna weekend! Dat maakt de maandag een beetje meh. En sowieso 's ochtends ben ik altijd een vreselijk chagrijnig persoon, na 11 uur word beter . Maar snap wel dat je als ondernemer lekker op maandag je ideeĂ«n van het weekend kan uitwerken!
Wat vind jij van diamond painting?
- Ik doe dit veel en vind het geweldig
- Ik doe dit soms en vind het gewoon leuk
- Ik doe dit nooit maar zou het wel willen
- Nee nooit van mijn leven
0 stemmers
Weet niet wat het is? Geen mening dus
Ik vind het wel leuk en heb ook wel wat dingen liggen sinds mijn moeder is overleden maar ben kabeltje kwijt voor dat lichtding om eronder te doen dus sindsdien doe ik het niet meer. Moet echt eens na maanden een kabeltje fixen want ik kan mij er wel mee vermaken.
Ik vind het ook gewoon vet rustgevend. Als ik me gestrest voel ga ik dr aan zitten haha
Alleen ruk is dat je die steentjes in losse zakjes krijgt. Heb daar nu een box voor gekocht waar allemaal van die tictac doosjes inzitten
Ja ik kon er ook helemaal zen van worden.
Soort schilderen op nummer maar dan met diamantjes
Ben ik heel benieuwd wat voor werk je doet, haha.
Ben ik nog op tijd voor een carriereswitch?
Misschien ooit, als de kinderen op school zitten!
Ik wil eigenlijk alle Star Wars films wel eens gaan kijken (alleen IV ooit gezien), welke volgorde moet ik aanhouden?
- Op volgorde van releasedatum (IV-V-VI-I-II-etc)
- Op chronologische volgorde (I-II-III-etc)
- Geen idee/Geen mening/Anders namelijkâŠ
0 stemmers
Ik heb heel weinig/slecht geslapen, was voor mijn doen extreem vroeg op mijn werk en had echt een primaaa dag. Had het zelf ook niet verwacht. Vorige week maandag was ik ZOOO chagrijnig, echt een pest humeur hele dag. Vandaag voel ik me echt goed. Misschien juist beetje high door het slaaptekort :â)