Stel je persoonlijke vraag #14

Mijn ex lag dus altijd zo en dan ook met zijn handen zo ineengevouwen. Net een lijk.

2 likes

Moet je bij de jurken ook kijken naar de kleur?

Heb ik wel gedaan. Die gele en roze zouden mij echt heel lelijk staan qua kleur en daarbij heb ik dus ook gekozen dat die niet zouden staan. De anderen zouden me wel staan, als in het zou er niet raar uitzien, maar ik zou ze zelf nooit kopen want nmsvpe.

Bij mij staat of valt alles met de halslijn en schoudernaden… die jurken van de filmpjes zouden me allemaal niet staan.

Maar is dat ook niet een kwestie van interesse-/vakgebied? Ik weet ook echt niks van landinrichting en dat soort shit, maar wel veel van biologie en techniek. Ik denk dat als iedereen jouw denk- en redeneringniveau had maar dan allemaal op een ander gebied dat het wel goed gekomen was hoor.

4 likes

Ja inderdaad qua technologie waren we niet zo heel ver gekomen, tot een magere stad denk ik. Maar sociaal waren we allemaal een stuk meer ontwikkeld geweest (of anders want geen racisme of seksisme van welke vorm dan ook). Dus eigenlijk zouden we dan meer ontwikkeld zijn dan nu want ik vind sociale ontwikkeling belangrijker dan technologische.

2 likes

Hmmm dat brengt me op de volgende vraag:

Als iedereen nu zoals jijzelf was qua persoonlijkheid, gedrag en omgang met anderen, hoe zou de wereld dan zijn?

• Ja beter hè
  • Hetzelfde
  • Slechter
  • Dat zou een hel gelijk zijn
  • Een utopie

0 stemmers

Sowieso zou de wereld er een heel stuk op vooruit gaan. Ik verdenk hier (bijna) niemand van marteling, moord, verkrachting, brandstichting en meer van dat soort en erger.

2 likes

Maar niemand van ons heeft de kans gehad op heel veel macht hebben.

Weet zeker dat als mijn persoonlijkheid president was van een machtig land dat alles helemaal naar de vinkentering zou gaan want ik ben Petty af

4 likes

Aan de ene kant wel iets beter, want ik heb geen ruggengraat dus iedereen laat elkaar voorgaan en doet van alles voor elkaar. Maar toch zal het een hel worden :sweat_smile:

1 like

Gebruiken jullie conditioner?

• Ja
  • Soms
  • Nee en mijn haar is na het wassen dof en droog
  • Nee en mijn haar is na het wassen zacht en glanzend

0 stemmers

Altijd een haarmasker

2 likes

Ja, en mijn haar is na het wassen dof en droog :sweat_smile:

6 likes

Voor de mensen die soms of geen conditioner gebruiken:
Gebruiken jullie ipv conditioner iets anders na het wassen van je haar (haarmasker oid)?

• Ja, haarmasker
  • Ja, iets anders
  • Nee
  • Ik gebruik wel conditioner :rage:

0 stemmers

4 en ik vind dat er echt zo superdroog uitzien he :joy:

Nah zeg ik stuurde dat plaatje naar m’n bff, zegt hij" ja jij slaapt heel raar als 4, laatst ook al, toen heb ik je maar ff fatsoenlijk neergelegd". Eh? Niks van gemerkt maar laat mij liggen. Verder slaap ik tegenwoordig ook heel normaal als 9.

Ik heb zooo dun en slap haar. Dat wordt veeeel te glad en slap van conditioner. Krullen zakken meteen uit, lijkt sneller vet, nee ik laat het al een paar jaar achterwege.

Ik hou van stug haar bij mezelf, dan kan ik er tenminste wat mee.

4 likes

Bij de supermarktkassa:

• Cassière
  • Handscanner
  • Zelfscan

0 stemmers

Indien zelfscan, wat heeft je voorkeur?

• Zoals bij de AH (foto 1)
  • Zoals bij de Hoogvliet (foto 2)

0 stemmers

Haha ja die van Hoogvliet vind ik zo vreemd, maar volgens mij hebben zij dat best al lang. Een soort prehistorische zelfscan.

2 likes

Die van Hoogvliet ken ik niet eens, lijkt wel een vliegveld joh.

44 likes

Ja verschrikkelijk! De eerste keer dat ik dat deed heb ik een minuut met mn volle mandje staan kijken van: uhhh en nu?

1 like