Nou, zat 3voor12 daar even naast
Ik heb het laatst zelf gedaan en het was echt niet moeilijk! Iedereen waarschuwde me ook voor de lades, maar dat was appeltje eitje.
Is goed te doen hoor, ik vond het uiteindelijk zelfs leuk. Had alleen wat moeite met de achterplaten goed recht te krijgen
Dromen jullie tijdens je ovulatie ook zo raar?
- Ja
- Nee
- Nooit opgemerkt
- Ik droom niet
- Ik ovuleer niet
0 stemmers
Ik ben sinds kort gestopt met de pil en volgens een menstruatie app ovuleer ik nu.
De afgelopen twee nachten heb ik gedroomd dat mān vriend vreemd ging met een excollega en dat ik seks had met een vrouw.
Normaal droom ik niet over seks of over mān vriend dus daarom typeer ik dit als āraarā.
Ik hou echt niet bij wanneer ik ovuleer oid. Misschien maar eens door deze poll op gaan letten?
Ik droom altijd raar.
Op het moment zelf heel fijn, maar ook intens. Ben blij dat ik die fase voorbij ben in mān huidige relatie
Ik vind het een soort hans en grietje jurkje voor carnaval. Of iets voor kinderen.
1 haha maar die staat er niet bij
Hee Ben je een vergeten? Vorige keer met een vraag ook haha
Edit: ik denk dus dat alleen die gele me zal staan. Maar ben ook wel kritisch. Soms heb ik iets aan en zegt een ander van ja leuk toch en denk ik eh nee???
Beetje Dorothy uit the wizard of oz vind ik
Ik denk wel eens dat als iedereen in de geschiedenis zo was als ik we sowieso nooit verder dan de Bronstijd waren ontwikkeld. Il heb niet bepaald het gespikkeld koperdraad uitgevonden en ben ook weinig fanatiek.
Hoe ontwikkeld zou de wereld bij benadering zijn als iedereen was (nu en in het verleden) als jij?
- Dan hadden we gister het vuur uitgevonden
- Beetje jagen, beetje verzamelen ja toch
- Mwah, misschien vroegmiddeleeuws leven in een vieze stad
- De industriƫle revolutie zouden alle ikken wel bedacht hebben
- We zouden net zo ver zijn als nu
- Vliegende autoās alles, de ikken leven in 2500.
0 stemmers
Haha dit is zoān leuke vraag.
Ik moest echt lachen om je formulering haha, daaraan zou het niet liggen!
Thanks!
Denk daar best vaak over na, zeker ook hier in Nederland. Ben helemaal niet nationalistisch maar hoe vet is het dat er gewoon zoveel Nederlanders zo slim zijn geweest dat ze een hele provincie uit de zee konden bouwen, van een zee een meer konden bouwen en dat Zeeland nu helemaal beschermd is. Of heel vroeger dat onze voorouders dit moeras zagen en dachten āpaar windmolentjes, even polderen en prima locatieā, ik zou echt nooit Ć¼berhaupt hebben kunnen bedenken dat je hier kon leven.
Erg lastig met 31 weken zwanger
Ik deed altijd 3 en dat is mān fave maar sindskort doet dat echt teringpijn op mn tieten. Mis het zo!
Snap nu eindelijk waarom mensen met grote borsten dat nooit fijn vinden.
Dan was het hele menselijke ras allang uitgestorven en terecht waarschijnlijkā¦
Of misschien (als in, met veel optimisme) een meer natuurlijk ingerichte samenleving als die oude jehova folders, beetje chillen met beren en stieren ofzo.
Mijn vriend ligt heel vaak als 6 en soms denk ik dat hij dan opgebaard ligt.
Ik vind al die jurken zo lelijk en goedkoop ogen