Oké eerste poll van mijn kant dus ik hoop dat het werkt!
Stel dat twee vriendinnen van je zonder jou afspreken en dat vervolgens op Social media posten, vind je dat vervelend?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oké eerste poll van mijn kant dus ik hoop dat het werkt!
Stel dat twee vriendinnen van je zonder jou afspreken en dat vervolgens op Social media posten, vind je dat vervelend?
0 stemmers
Niet vervelend als in hoe durven ze, wel vervelend als in waarom vragen ze mij ook niet.
Maar spreek jij dan nooit met iemand af zonder een derde persoon te vragen? Als je vriendinnen hebt die elkaar ook kennen. Tenzij je bedoelt: ik doe dat zelf ook wel eens maar toch vind ik het stom als anderen het doen
Jawel, daarom vind ik het ook irritant dat ik dat vervelend vind haha.
Ik trek me dat soort dingen altijd heel erg aan en was benieuwd hoe andere mensen er over denken. We wonen alle drie in de zelfde stad en er was geen ‘reden’ om mij niet mee te vragen, anders dan dat ze gewoon even met z’n tweeën wilden zijn (beetje stom verwoord haha). Maar dat is hun goed recht en de volgende keer word ik vast wel weer mee gevraagd. Al had ik ergens wel het idee dat degene die het op insta zette, wel zou willen dat ik het ook zou zien ofzo.
Eigenlijk…panpizza.
Je hebt helemaal gelijk, ga ik doen. Dankjewel!
Wie wint vanavond de Popprijs?
0 stemmers
lijstje van:
@Handtas @Maestoso Er is toch helemaal geen goede reden nodig om apart af te spreken met een gezamelijke vriendin? Mij lijkt het juist heel beklemmend wanneer je altijd in groepsverband af moet spreken tenzij er een goede reden is om iemand apart te zien. En dat een aparte afspraak een gezamenlijke vriendin kwetst wanneer erover gerept wordt op social media.
Soms is het leuk om met iemand 1 op 1 af te spreken, soms is het leuk om met een hele groep bij elkaar te zijn. Ik zou er echt voor oppassen om dat persoonlijk op te vatten.
Lief van je dankjewel!!
Je hebt helemaal gelijk hoor! Vandaar ook de vraag hier, om even voor mezelf te checken dat het gewoon normaal is en ik het niet op mezelf moet betrekken.
Sorry dubbelpost, maar zag je reactie te laat
Heb jij kuiltjes in je wangen als je lacht?
0 stemmers
Maar alleen aan 1 kant
Ik heb zo’n indian dimple en die zit ook maar aan één kant
" Give off cute, soft, and also mature, sexy image at once"
Nee ik lijk gewoon stokoud met mn long dimples. Mijn hoofd is echt niet okay, het is of resting bitch face, of baby face, of oma. Er is no in between
Jaaahaaa dit is serieus mijn hobby! Ik heb laatst de kast van een kennis in elkaar gezet en ik bied me altijd aan bij mensen om me heen haha. Lekker helemaal zen knutselen
Ja heb ik ook!
Ah zo leuk! Ik heb nog nooit een ander ermee gezien
Al was hij vroeger wel duidelijker
Ik heb binnenkort 4 pax kasten van een meter breed bij 230 hoog in elkaar te zetten met lades etc. Kan best wel wat hulp gebruiken