Noem jij een shirt met lange mauwen ook een trui?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Draag je dan ook wel eens een shirt met lange mouwen onder een trui of niet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Noem jij een shirt met lange mauwen ook een trui?
0 stemmers
Draag je dan ook wel eens een shirt met lange mouwen onder een trui of niet?
0 stemmers
Laatste is een of-vraag, kan ik toch niet ja of nee op zeggen
Haha even repost want had het perongeluk in het verkeerde topic net gepost
Bedoel hem of je dus een shirt (alleen met lange mouwen, geen korte dus) onder een trui draagt. Dan is het ja.
En nee is dan omdat je dat overdreven / niet nodig vindt
83% wast geen rijst? Kan iemand me dit uitleggen?
Ja maar je tweede vraag zijn dus 2 vragen in een. Draag je dat (ja) of vind je dat raar (nee).
Wat kies je dan?
Oh ja klopt haha, heb het aangepast
Waar wil je uitleg over? Mensen wassen hun rijst niet?
Ik wil juist graag uitleg van de mensen die hun rijst wél wassen… moet dat?
Ik was mijn rijst niet. Echt nog nooit over nagedacht. Ik gooi rijst in een pannetje en doe er water bij. Ben het ook niet van plan. (trouwens door jou @lula wel geleerd hoeveel water erbij perfect is. Als ik rijst opzet denk ik dus vaak aan jou:p).
Ik ga er gemakshalve vanuit dat Lassie mijn rijst al voor me gewassen heeft. Daarnaast gebruik ik vaak van die buideltjes? Helemaal lastig wassen die dingen
Volgens Mn vader is het om het extra zetmeel af te wassen en je krijgt dan geen schuim op je rijst. En het klontert niet aan elkaar. Als je risotto maakt moet je het dan weer niet wassen, want daar heb je dat zetmeel juist nodig.
Ikzelf doe het uit gewoonte omdat ik het dus zo heb geleerd.
U2 maar alleen maar door dat ene kut album wat op iedereens iphone staat
Ik vind je rijst er veel lekkerder van worden. Wat ik doe:
Dat was het! Je rijst wordt veel minder klef en meer individueel ipv beetje klonten zeg maar. Ik vind het gewoon veel lekkerder.
Kook je rijst in de waterkoker?
Ik was nooit was rijst omdat ik nooit rijst kook hi ha ho. Nee maar ik weet wel van vrienden dat ze het wassen. Kip, wat ik ook zelden bereid, was ik wel. Geen reden hiervoor. Gewoonte. Ik bedenk me ineens dat ik vorige week als ontbijt een bord met kipkluiven kreeg. Hij zei alleen dat hij me ff wat eten zou maken. Ik lach nog steeds van binnen. Het was net of nog niet eens 9 uur.
Haha ja het is heel westers om alleen brood te eten als ontbijt. Op heel veel plekken in de wereld is het hartstikke normaal om ‘avond’ eten terecht te eten.
Ik draag alleen een bh onder een trui.
Prima maar hier heeft toch niemand tijd voor?
Je hoeft er toch niet naast te gaan staan wachten
Een trui is toch meestal dik en warm? Ik draag nooit een longsleeve onder een trui, zou me dan na vijf minuten echt doodzweten. Draag overal een hemdje onder van een paar euro.